Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 750
Jeg har tidligere brukt Limewire for å laste ned enkelt mp3'er (istede for hele cd'er via torrent). Nå fungerer ikke Limewire lenger, noen som har tips til liknende som ikke koster penger, og fungerer bra?
frostwire
bearshare

Sitat av davidentotre Vis innlegg
frostwire
bearshare
Vis hele sitatet...
Bruker vist det samme nettverket som Limewire
Sitat av davidentotre Vis innlegg
frostwire
bearshare



Bruker vist det samme nettverket som Limewire
Vis hele sitatet...
Takk, takk Da tester jeg frostwire.. Har litt dårlig erfaring med bearshare for noen år tillbaks
Muligens et opplagt alternativ, men du kan fortsatt velge hvilke filer du vil laste ned på en torrent (muligens klientavhengig, men vil tro de fleste klienter har denne tjenesten).
Man kan jo som oftest velge hva sanger du vil laste ned fra torrent også.
Er jo bare å merke av de du ikke vil ha.

2slow
Sist endret av 0rgasmatr0n; 22. januar 2011 kl. 01:07.
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Man kan jo som oftest velge hva sanger du vil laste ned fra torrent også.
Er jo bare å merke av de du ikke vil ha.

2slow
Vis hele sitatet...
Det fungerer faktisk bra i utorrent
Ja helt sant at jeg kan gjöre det. Men da må jeg först finne ut hvilket album sangen er på, deretter avmerke alle de jeg ikke vil ha.. Mye lettere å bare söke etter sangen jeg skal ha, skal laste ned ganske mange enkelt sanger.. Testet Frostwire nå, men ser ut som om den bare finner torrent når man söker? :S Finner ingen enkeltsanger der..
Eeeelller, så kan du kjøpe spotify premium og faktisk betale litt for musikken. Det er ikke den dyreste investeringen du gjør, men likevel en god en.
Anbefaler deg å skaffe deg en invite til enten waffles.fm eller what.cd. PM meg for invite til waffles.
Sitat av skateward Vis innlegg
Eeeelller, så kan du kjøpe spotify premium og faktisk betale litt for musikken. Det er ikke den dyreste investeringen du gjør, men likevel en god en.
Vis hele sitatet...
Jeg sitter å lytter på spotify premium i dette öyeblikk. Men jeg ville brenne en cd til bilen.

Sitat av raze Vis innlegg
Anbefaler deg å skaffe deg en invite til enten waffles.fm eller what.cd. PM meg for invite til waffles.
Vis hele sitatet...
Har sendt deg PM. :-)