Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1585
Har en Paypal bedriftskonto som jeg tenkte å benytte i forbindelse med å beholde min personlige anonymitet overfor kjøpere, men har ikke fått prøvd ut denne løsningen.

Noen som har erfaring ?
Hva vil stå på kjøperens kvittering ?
De vil vell se på paypalen sin at de har betalt til navnet som står på paypallen da
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Det kan du bare glemme. Om du skal være anonym er det blockchain som gjelder. Paypal o.l. følger alle lover å regler, og rapporterer inn det meste automatisk.
Det vil fungere til en viss grad med mindre du har ENK med navnet ditt i bedriftens navn. Når du betaler til en bedrift så er det bedriftens navn som står som mottager i listen, ikke eier av bedriften. For eksempel Netflix.com, Spotify Limited osv. Men bedriften kan naturligvis søkes opp andre steder hvis man ønsker å finne ut hvem som er daglig leder osv. På Proff.no for eksempel.
Funker det ikke å ha 2 PayPal kontoer? En uten noe tilknyttet relevant info?
Hei. Jeg har bedriftskonto med PayPal, og kunden din får ikke se noe annet enn selve navnet og eposten til bedriften din.

Hvis det er så viktig for deg å være anonym, ville jeg vurdert å bruke krypto som betalingsløsning.