Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4140
Har fått tilbud på noe kokain-paste, og lurte på om noen hadde erfaring med dette. Er det slik at den mister vekt over tid? Er det noen måte å gjøre den tørrere på som ikke krever noe som helst innsats fra min side?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Har fått tilbud på noe kokain-paste, og lurte på om noen hadde erfaring med dette. Er det slik at den mister vekt over tid? Er det noen måte å gjøre den tørrere på som ikke krever noe som helst innsats fra min side?
Vis hele sitatet...
Kokain-paste er vel såvidt jeg har fått for meg et uferdig produkt som ikke er helt ferdig. Men men den smugles ut av jungelen for så å raffineres et annet sted/land. Eller så kan det jo være bøff, noen som har fuktet kokainet sitt med vilje. Fordi alle har jo hørt om kokain-paste.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Kokain-paste er vel såvidt jeg har fått for meg et uferdig produkt som ikke er helt ferdig. Men men den smugles ut av jungelen for så å raffineres et annet sted/land. Eller så kan det jo være bøff, noen som har fuktet kokainet sitt med vilje. Fordi alle har jo hørt om kokain-paste.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke selgbart i utgangspunktet, er jo umulig å få i seg. Men dette var veldig sterkt, og virker absolutt ikke som noe uferdig produkt, heller bare ikke tilberedt Vet at det ikke er et hjemmelaget bøffeprosjekt, vil bare vite om det er noe herk å forberede seg på en byntur.

Dette er faktisk noe av det bedre jeg har kommet over. Det later ikke til å miste vekt enda det virker fuktig, noe som også tilsier at det ikke vil tørke av seg selv.

Er det noe det kan blandes med som drar ut fuktighet uten at det gjør sniffingen ubehagelig og samtidig er effektivt ifht sin egen vekt? (Altså at det gir en tørr blanding uten at det er utblandet til helvete, er bare til mitt eget bruk).
Sist endret av Tøffetom; 10. juli 2013 kl. 18:11.
Etter det jeg har hørt er kokain-hydroklorid i ren form utrolig hygroskopisk. Dette betyr at den absorberer fuktighet fra omgivelsene. Denne egenskapen fører til at stoffet blir en myk og fuktig pasta. For å få det over til pulverform må pastaen bli blandet med bøff som minsker renheten av kokainet. Eksempelvis laktose, vitaminer, stivelse eller hva vanligvis dealere buffer med.
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Etter det jeg har hørt er kokain-hydroklorid i ren form utrolig hygroskopisk. Dette betyr at den absorberer fuktighet fra omgivelsene. Denne egenskapen fører til at stoffet blir en myk og fuktig pasta. For å få det over til pulverform må pastaen bli blandet med bøff som minsker renheten av kokainet. Eksempelvis laktose, vitaminer, stivelse eller hva vanligvis dealere buffer med.
Vis hele sitatet...
Kokain i sin vanligste form vil, om den er tilstrekkelig ren, alltid være relativt fuktig? Forstod jeg deg rett?

Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Etter det jeg har hørt er kokain-hydroklorid i ren form utrolig hygroskopisk. Dette betyr at den absorberer fuktighet fra omgivelsene. Denne egenskapen fører til at stoffet blir en myk og fuktig pasta. For å få det over til pulverform må pastaen bli blandet med bøff som minsker renheten av kokainet. Eksempelvis laktose, vitaminer, stivelse eller hva vanligvis dealere buffer med.
Vis hele sitatet...
Betyr ikke dette også at pastaen vil ha konstant vekt ved normaltilstand, mens så snart den er kuttet så vil den totale vekten avta som følge av at væske frigjøres tilbake til omgivelsene?

Dette forutsetter selvsagt at kuttemiddelet ikke har tilsvarende hygroskopiske egenskaper.
Er det ikke bare å smelte pasten og blande inn saltsyre da? Så er det bare å sile ut ren kokain etterpå.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Kokain i sin vanligste form vil, om den er tilstrekkelig ren, alltid være relativt fuktig? Forstod jeg deg rett?
Vis hele sitatet...
Ja, om det blir eksponert til omgivelsene. Selv om man prøver å tørke det vil det ikke tørke. For eksempel så inneholder det reneste amfetaminet man kan få tak i pulverform kun 60% amfetaminsulfat, altså virkestoffet. Det samme med alkohol, reneste i flytende form man kan få er 96%.

Håper ikke jeg forvirrer deg.

Renhetsgraden må altså ned. Når man har blandet i det man bøffer det med vil det så bli mulig å tørke ut fuktigheten.

På Wikipedia står det
Noen stoffer, som f.eks. kalsiumklorid er så hygroskopiske at de tar opp så mye vann at de løses opp i det.
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Hygroskopisk

Vil tro det gjelder kokain-hydroklorid også.



Det vil bli et vekttap fordi væsken går ut, men samtidig så tilfører man andre stoffer som gjør at vekten vil gå opp. Jeg er litt usikker hvordan det vil bli i helhet, altså om det vil veie mindre eller mer, men jeg vil tippe at man taper litt vekt på det. Det er vel bare til å prøve det ut med en liten del. Jeg er også usikker på forholdet mellom paste og bøffen for å få det tørt.

Hvis du vurderer å kjøpe, ville jeg ha kjøpt litt først og prøvd å tørke det. Om det tørker er det ikke kokain paste, men heller kokain som er blandet med vann. Om det ikke tørker har du skikkelige varer
Sist endret av CallMeMaybe.Dog; 10. juli 2013 kl. 20:27.
litt merkelig at noen smugler kokakin paste helt fra jungelen og til norge , billigere og lage det til pulver derborte og mere penger pr kg pulver enn paste som veier mye..
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
litt merkelig at noen smugler kokakin paste helt fra jungelen og til norge , billigere og lage det til pulver derborte og mere penger pr kg pulver enn paste som veier mye..
Vis hele sitatet...
Mja.. Om man nå engang befinner seg i Colombia og kjøper en liten blokk med paste så er jo dette billigere enn ferdig pulver. Kjenner du en kompis utenfor byen er det enklere å få tak i også.
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Ja, om det blir eksponert til omgivelsene. Selv om man prøver å tørke det vil det ikke tørke. For eksempel så inneholder det reneste amfetaminet man kan få tak i pulverform kun 60% amfetaminsulfat, altså virkestoffet. Det samme med alkohol, reneste i flytende form man kan få er 96%.

Håper ikke jeg forvirrer deg.

Renhetsgraden må altså ned. Når man har blandet i det man bøffer det med vil det så bli mulig å tørke ut fuktigheten.

På Wikipedia står det


http://no.wikipedia.org/wiki/Hygroskopisk

Vil tro det gjelder kokain-hydroklorid også.



Det vil bli et vekttap fordi væsken går ut, men samtidig så tilfører man andre stoffer som gjør at vekten vil gå opp. Jeg er litt usikker hvordan det vil bli i helhet, altså om det vil veie mindre eller mer, men jeg vil tippe at man taper litt vekt på det. Det er vel bare til å prøve det ut med en liten del. Jeg er også usikker på forholdet mellom paste og bøffen for å få det tørt.

Hvis du vurderer å kjøpe, ville jeg ha kjøpt litt først og prøvd å tørke det. Om det tørker er det ikke kokain paste, men heller kokain som er blandet med vann. Om det ikke tørker har du skikkelige varer
Vis hele sitatet...
Ja det var slik jeg forstod det, googlet litt og fant ut at det ikke var paste i ordets rette forstand. Prøvde å blandet det med noen annen cola, hvilket var stor suksess.

Var heldig i dag, takk for hjelpen

EDIT: Jeg er enda litt usikker på hvor bredt begrepet "paste" er. Jeg la det i solen og det tørket ikke så lenge jeg gadd å vente. Deretter blandet jeg det med en annen cola, og fikk et tørrere pulver som etter litt røring kunne sniffes med stor suksess. Leker mer i morgen, kan sikkert fyre ut noen bilder og da.
Har ei vennine som hadde fått tak i dette for en stund siden,hu tokk det iv,funka som faen på hu.
Hm. Skikkelig kokain-pasta er ikke brukendes slik den er og det er skjeldent folk smugler pastaen. De smugler det som regel på flasker, en helt blank veske som omdannes til kokain om du kan proessen. Det du har høres ut som noe som er kommet hakket lengre i selve prosessen. Du vil måtte gjøre noe med den kolaen før den er brukendes. Helt ren kokain er i det fineste pulverform og ikke blokker/marsipan som mangen tror er et tegn på kvalitet.
Sitat av hideout Vis innlegg
Hm. Skikkelig kokain-pasta er ikke brukendes slik den er og det er skjeldent folk smugler pastaen. De smugler det som regel på flasker, en helt blank veske som omdannes til kokain om du kan proessen. Det du har høres ut som noe som er kommet hakket lengre i selve prosessen. Du vil måtte gjøre noe med den kolaen før den er brukendes. Helt ren kokain er i det fineste pulverform og ikke blokker/marsipan som mangen tror er et tegn på kvalitet.
Vis hele sitatet...
Overhodet ikke noe mer som må brukes, heller jeg som var litt kjapp med å kalle det paste.

Jeg kan jo ikke skrive. Overhodet ikke noe mer som må gjøres**. Dette var bare vanlig, fuktig kokain. Mister ikke vekt ved forsøk på tørking. Callmemaybedog har gitt meg en forklaring som er forenelig med hva jeg observerer og jeg fester følgelig min lit til den.

Må bare beklage denne tråden, dette har ingenting med kokainpaste å gjøre og tråden er like verdiløst som missvisende. Admin må gjerne slette.