Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 16202
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av LP88 Vis innlegg
Jeg var nesten på TS sin side i alt det her.

Også kom du da, E-thug.
Vis hele sitatet...
Han troller bare med dere gitt...
Ikke bry dere om han, han er en kar man kan bli sint på selv bare han sitt i sofaen å spis cornfleks

Det som er rett i saken er at hensikten ikke var drap, men å forsvare sin egen eiendel.
La oss si du er på en datalan også starte en kar å knuse gamer pcn din å dataskjermen fordi du vant over han, hadde dere bare stått der å jaja?
Nei trur ikke det, fordi alt du eventuelt har på din HDD (bilder, filer osv..) er uerstattelig, samme er det med bilen, alt hva jeg hadde lagt i arbeid å costum laget...

Bare ikke bry dere om han child of god
Du skal ha backup uerstattlige filer, så det holder med å kreve penger til ny Pc og skjerm.
Og du skal ha to helt like biler bare i tilfelle
Jeg troller ikke, for det er bare Base som ikke tåler kritikk på det vi gjorde.
Jeg står for det jeg har sagt til nå!

La oss si at det var meg som kjørte bilen, og bilen var en helt ny mercedes.
Da ville jeg heller rygget avgårde, anmeldt saken og sendt noen for å knerte fyren.
Vi kjørte ikke på han for å redde bilen, men fordi vi var ustabile i gjerningsøyeblikket.
Sist endret av Child-of-god; 11. juli 2012 kl. 22:29.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Jeg vil ikke legge meg opp i om noen gjorde feil og ikke. Det finnes alltids andre sider av saken uansett, men child-of-god bør gå litt i seg selv.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg vil ikke legge meg opp i om noen gjorde feil og ikke. Det finnes alltids andre sider av saken uansett, men child-of-god bør gå litt i seg selv.
Vis hele sitatet...
Hva er det som plager deg kjære?
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Jeg troller ikke, for det er bare Base som ikke tåler kritikk på det vi gjorde.
Jeg står for det jeg har sagt til nå!

La oss si at det var meg som kjørte bilen, og bilen var en helt ny mercedes.
Da ville jeg heller rygget avgårde, anmeldt saken og sendt noen for å knerte fyren.
Vi kjørte ikke på han for å redde bilen, men fordi vi var ustabile i gjerningsøyeblikket.
Vis hele sitatet...
Haha, du er så gangster at jeg kjenner jeg blir bitte lite smånervøs nåh. Sende noen for å knerte han?, lol. Sett litt for mye på Amerikansk TV nå?

Beklager noe useriøs post, men blir bare litt for teit med små 'gangstere' som prøver tøffe seg på et forum.

Base prøver i det minste være litt mer saklig og seriøs en 'gangstern' vår.
Uansett, gjort er gjort men man behøver virkelig ikke begynne skrive så mye 'tøffe' ting på et anonymt internettforum er nå min mening.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Jeg troller ikke, for det er bare Base som ikke tåler kritikk på det vi gjorde.
Jeg står for det jeg har sagt til nå!

La oss si at det var meg som kjørte bilen, og bilen var en helt ny mercedes.
Da ville jeg heller rygget avgårde, anmeldt saken og sendt noen for å knerte fyren.
Vi kjørte ikke på han for å redde bilen, men fordi vi var ustabile i gjerningsøyeblikket.
Vis hele sitatet...
Synk ikke så lavt at jeg kjøre en Mercedes what so ever..
Du er ustabil, foreslår at du burde bli utestengt din dott!

Andre freaks; han bare provosere
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Hva er det som plager deg kjære?
Vis hele sitatet...
Ingen problemer, kjære Mener bare at det å skape kvalm i tråden til kompisen din ikke er en lur idé.
Dessuten, måten du fremstiller deg selv på fører ikke til at dere får sympati i denne saken. Hvis du var like overlegen under denne aktuelle episoden forstår jeg nesten at han prøvde å knuse bilen til TS
Sitat av Base Vis innlegg

Det som er rett i saken er at hensikten ikke var drap, men å forsvare sin egen eiendel.
Vis hele sitatet...
Å du velger da å bruke en bil på la oss si 1200 kg til å forsvare din eiendel, tro meg gutter, dere hadde aldri sluppet unna med det i en rettsak iallefall, dere var jo den klart overlegene parten.

Å han andre nepa, som hvis det var hans mercedes, hadde stukket av for så å annmelde(smart så langt). Men så skal han sende folk til å knærte fyren?? Da da hadde du nok ryki inn så det svir. Herregud eier dere ikke logisk tankegang?
Base laget ikke tråden fordi vi måtte ha sympati

Sitat av Olympic Vis innlegg
Ingen problemer, kjære Mener bare at det å skape kvalm i tråden til kompisen din ikke er en lur idé.
Dessuten, måten du fremstiller deg selv på fører ikke til at dere får sympati i denne saken. Hvis du var like overlegen under denne aktuelle episoden forstår jeg nesten at han prøvde å knuse bilen til TS
Vis hele sitatet...
Hvis jeg var overlegen?
Lover deg at jeg var snill og høflig mot personen, men det hjalp ikke stort.
Kanskje ikke like høflig å kjøre på han, men hei.
Jeg var full, trøtt og frustrert over oppførselen.

Sitat av ohmyfg Vis innlegg
Å du velger da å bruke en bil på la oss si 1200 kg til å forsvare din eiendel, tro meg gutter, dere hadde aldri sluppet unna med det i en rettsak iallefall, dere var jo den klart overlegene parten.

Å han andre nepa, som hvis det var hans mercedes, hadde stukket av for så å annmelde(smart så langt). Men så skal han sende folk til å knærte fyren?? Da da hadde du nok ryki inn så det svir. Herregud eier dere ikke logisk tankegang?
Vis hele sitatet...
Hensikten var aldri å forsvare eiendelen, for da ville vi kjørt vekk istedenfor.

Sitat av Base Vis innlegg
Synk ikke så lavt at jeg kjøre en Mercedes what so ever..
Du er ustabil, foreslår at du burde bli utestengt din dott!

Andre freaks; han bare provosere
Vis hele sitatet...
Utestengt for å si min mening?
Hadde du ikke pyntet på saken, så hadde den her diskusjon aldri trengt å bli tatt opp.
Så hva var hensikten? Uansett hvordan man vrir og vender på dette har dere driti dere ut kraftig.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Base laget ikke tråden fordi vi måtte ha sympati


Hensikten var aldri å forsvare eiendelen, for da ville vi kjørt vekk istedenfor.



Utestengt for å si min mening?
Hadde du ikke pyntet på saken, så hadde den her diskusjon aldri trengt å bli tatt opp.
Vis hele sitatet...
- Enig, treng ikke sympati.

- Hensikten var og forsvare eiendelen, han sto foran eneste utkjøringen å man tenker ikke godt i hode.

- Nu synes jeg du skal passe deg her gutt før jeg ankommer på besøk en liten tur

Sitat av ohmyfg Vis innlegg
Så hva var hensikten? Uansett hvordan man vrir og vender på dette har dere driti dere ut kraftig.
Vis hele sitatet...
Hvis dere personlig foretrekker Child of god sin utav det fjerne versjonen så har vi det, men sannheten er det jeg skriver.
Sitat av Base Vis innlegg
- Nu synes jeg du skal passe deg her gutt før jeg ankommer på besøk en liten tur
Vis hele sitatet...
Bor på Kvaløya, hit me tøffen.

OT: Det blir bare for teit å komme med trusler på et forum.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Bor på Kvaløya, hit me tøffen.

OT: Det blir bare for teit å komme med trusler på et forum.
Vis hele sitatet...
Den var personlig ment til Child of god, ikke deg
Min historie er sann!
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av Base Vis innlegg
Han ble hissig fordi jeg nektet å kjøre han gratis, deretter kjørte jeg han ned etter han hadde ramponert bilen min kraftig.
Vis hele sitatet...
skjønner ikke hvordan du skal forklare dette.
Sitat av Alden Vis innlegg
skjønner ikke hvordan du skal forklare dette.
Vis hele sitatet...
Ja TS, der ser du
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Alden Vis innlegg
skjønner ikke hvordan du skal forklare dette.
Vis hele sitatet...
TS skriver jo i en tidligere post at han duden skulle kaste en sykkel på bilen forfra, det kunne lett smasha frontruta, KANSKJE gått igjennom, kunne gjort mye skade på de inne i bilen, første tanken som falt inn i hodet på dem var vel "kjør på han før han smasher OSS med en sykkel!"

Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Ja TS, der ser du
Vis hele sitatet...
Uff, du og Base har det gøy...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det, TS?
Updates?
msg2sh0rt
Sitat av Base Vis innlegg
Kom i en veldig ubehag situasjon.
Jeg og en kompis var ute på en natte kjøring, vi hentet deretter noen fra en fest.
Var 2stk, jeg sa jeg ikke kjøre dem lengere en til byen, dem var fullstendig enig.
Den andre gikk når jeg kom dit, men han siste ville ikke gå ut.

Da klikket han, han truet med å slå oss, blant annet knuse hele bilen min.
Var i sentrum i Tromsø, jeg kjørte mot der han ville men egentlig leitet jeg etter politiet.
Også knuser han døra, vinduet, setet, riper i lakken..... Jeg å kompisen klikket skal vi si, så mye at grensen til drap kan forekomme.

Vi gikk ut fordi vi skulle banke livsdritten ut av jævelen, også hoper kompisen inn i bilen min å kjøre på idioten sånn at han drar seg rett i en vegg, der løfter han seg opp å skal fortsette med å ramponere hele bilen, vi stikker rett og slett av.

Hva kan skje om jeg anmelder forholdet? Personlig mener jeg handlet med nødverge i situasjon, han var mye sterkere ustabil osv.. han var så sint at han kunnet drept oss.
Vis hele sitatet...
Slutte å kjøre folk fra fest kanskje ? Helvete for en situasjon. Den fyren fortjente dog ingenting godt.
Sitat av Moordo Vis innlegg
Vel, viss du vrir litt på det og seie at de gjekk ut for å stoppe han, men den einaste løysninga var å køyre øver han for å redde bilen fra meir skade.
Vis hele sitatet...
Haha, årets...

Til trådstarter: vanvittig dilemma. Men ville nok tatt et par runder med meg selv før jeg hadde gjort noe mer ut av dette. Som mange her har sagt allerede, den påkjørselen var det rene skjære idioti... Hadde dere bare kjørt vekk kunne man i det minste fått noe erstatning for skadene.
Sitat av Base Vis innlegg

Hva kan skje om jeg anmelder forholdet? Personlig mener jeg handlet med nødverge i situasjon, han var mye sterkere ustabil osv.. han var så sint at han kunnet drept oss.
Vis hele sitatet...
Med mindre dere kommer opp med en veldig god grunn for at dere ikke bare kunne stikke:
Legemsbeskadigelse med særlig farlig redskap.
Straffenivået får du Google sjæl.

Nødverge gjelder bare når du ikke har noe anna alternativ. Kunne du med rimelighet ha kommet deg ut av situasjonen på anna vis blir det straff.
Kompisen din valgte å kjøre på en person som oppførte seg truende, etter at du dere gikk ut av bilen for å gi vedkommende juling? Er du dum? Er vesentlig forskjell på å true noen, og å faktisk sette seg inn i en bil og kjøre dem ned. Ser man bort i fra opptaktene til konflikten så kan kompisen din tiltales for drapsforsøk, mens den andre parten kan bli dømt for ordensforstyrrelse og herverk på andres eiendom. Hva tror du en jurie ville tenkt? "Åja, han ødela bilen hans ja.. Skulle bare mangle at han kjørte vedkommende ned! Skulle rygga over han og!!"? Personlig tror jeg de ville brydd seg fint lite om filleriet du nevner, og fokusere på det essensielle i denne saken: at kompisen din KJØRTE PÅ EN PERSON MED VITEN OG VILJE!!.
Sist endret av nilsern; 23. desember 2012 kl. 12:00.