Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2606
På fredagskvelder/lørdagskvelder, selges en del stoff ved Oslo Sentralstasjon.

Når jeg har kjøpt speed fra Norsk etniske damer, har jeg alltid fått bra varer.
Men menn med utlansk opprinnelse, har enten ranet meg(grisespeeda/full), eller solgt meg dritt.

Hvorfor gjør de det?

Fordi de kan gjøre det?
Har ikke arbeidstillatelse?
Eller er de bare grådige?

Ps: Under andre settinger har jeg ikke noe i mot utlendinger.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Fordi de er desperate og må tjene til livets opphold som alle andre mennesker. For asylsøkere, innvandrere og ulovlige innvandrere er ikke dette alltid like lett.
1. De bryr seg ikke om at du skal få bra varer.
2. De vil få flest mulig penger med minst mulig utgift(lite speed).
3. De bryr seg bare penger.
4. Purken gjør ikke noe med det, de drar heller hjem til noen gutter som tar seg et blås og ser på film.
5. De er ikke gode i huet.
???
Kjøp fra etniske kvinner du vet du får bra shit av?
???
Problem fix'd.
så lenge staten gir dem lov, så hvorfor ikke? Jeg tenker mest på de jævla junkiene som står på oslo s 24/7
OK.
Da har jeg bidratt med en Nokia 5310
for politiet er det vel egentlig topp om gutta selger druesukker, slipper de at folk omsetter narkotika. Tror egentlig mange mennesker i norge egentlig ville sett at det heller ble omsatt druesukker på oslo s..

kult spørsmål om de ikke har arbeidstillatelse forresten... du vet det er ulovlig?

Ingen, absolutt ingen i norge har tillatelse til å selge speed på oslo s eller hvor det må være, så jeg tror ikke det er derfor de norske damene dine ikke svindler deg, pga arbeidstillatelse altså.. hehe
Sist endret av seven_up; 11. november 2010 kl. 00:04.
Når man kjøper dop av noen man ikke kjenner eller igjennom bekjentskaper er det jo ALTID en grei sjangs for å bli svindla hvis du ikke får sjekket varene. Er jo ett kjent fenomen at gatespeed ikke akkurat er topp kvalitet, å ofte kan gi en mye styggere nedtur enn rene gode varer som ikke er putta i litt av vært for å "kicke" å spare penger. De det ofte går hardest utover er jo de stakkarene som skyter det her.. Etter hva jeg vet er vel ikke akkurat druesukker det værste det kan være blandet med akkurat
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av seven_up Vis innlegg
for politiet er det vel egentlig topp om gutta selger druesukker, slipper de at folk omsetter narkotika. Tror egentlig mange mennesker i norge egentlig ville sett at det heller ble omsatt druesukker på oslo s..

kult spørsmål om de ikke har arbeidstillatelse forresten... du vet det er ulovlig?

Ingen, absolutt ingen i norge har tillatelse til å selge speed på oslo s eller hvor det må være, så jeg tror ikke det er derfor de norske damene dine ikke svindler deg, pga arbeidstillatelse altså.. hehe
Vis hele sitatet...

Jeg er litt speeda i kveld. Så jeg spurte en utlending, om han hadde arbeidstillatelse, som prøvde å selge speed. Da var det en nordmann som ble skikkelig forbanna. Jeg hadde sikkert fått juling, hvis jeg ikke hadde gått. Han trodde sikkert att jeg var rasist. Men det er ikke rart. Fordi jeg måtte jo absolutt begynne å snakke om at det kun er etnisk norske damer, som selger bra speed. Men heldigvis ble jeg ikke ranet denne gangen. Fordi jeg passet på godt på denne gangen. Men jeg var kanskje litt avisende mot de med utenlandsk opprinnelse.

Men under andre settinger/situasjoner, behandler jeg alle likt, uansett legning, religion, kjønn eller rase.
Ikke akkurat svar på det du spør om.

Men hvorfor i h fortsetter du å handle på plata av utlendingene?

Selges plenty av speed på inside markedet, oftest av nordmenn....
disse folkene kan dra seg til h** utav landet. synes de skullet plassert dobbelt så mye snut nedi oslo jeg. kast ut alle og enhver
Sitat av davidentotre Vis innlegg
På fredagskvelder/lørdagskvelder, selges en del stoff ved Oslo Sentralstasjon.

Når jeg har kjøpt speed fra Norsk etniske damer, har jeg alltid fått bra varer.
Men menn med utlansk opprinnelse, har enten ranet meg(grisespeeda/full), eller solgt meg dritt.

Hvorfor gjør de det?

Fordi de kan gjøre det?
Har ikke arbeidstillatelse?
Eller er de bare grådige?

Ps: Under andre settinger har jeg ikke noe i mot utlendinger.
Vis hele sitatet...
En del av de folka mangler evnen til å tenke lengre enn nesa dems rekker, og tar derfor til takke med en tusenlapp der og da istedet for å tenke på morgendagen. Når det er sagt har jeg sånn ca like stor respekt for de som dealer ekte som uekte varer der nede.
Jeg handler ikke speed lengre av utlendinger på plata. Grunnen at jeg handler speed på plata, er fordi jeg egentlig har sluttet. Men når jeg er drita/full, mister jeg hemningene. Så da handler spontant. Men nå handler jeg bare av etnisk norske damer, i 30/40 års alderen. I kveld hadde jeg kjøpt en kvarting. Så hadde jeg lyst å kjøpe enda en kvarting. Siden jeg ble litt speeda av den første kvartingen, måtte jeg selvfølgelig prate alt for mye. Så jeg sa akkurat hva jeg mente, angående dårlige erfaringer med utlendinger. Og det sa jeg til utlendinger som prøvde å selge til meg. Kort fortalt, sa jeg at jeg bare kjøper av damer. Men under andre settinger, behandler jeg alle mennesker likt.
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Jeg handler ikke speed lengre av utlendinger på plata. Grunnen at jeg handler speed på plata, er fordi jeg egentlig har sluttet. Men når jeg er drita/full, mister jeg hemningene. Så da handler spontant. Men nå handler jeg bare av etnisk norske damer, i 30/40 års alderen. I kveld hadde jeg kjøpt en kvarting. Så hadde jeg lyst å kjøpe enda en kvarting. Siden jeg ble litt speeda av den første kvartingen, måtte jeg selvfølgelig prate alt for mye. Så jeg sa akkurat hva jeg mente, angående dårlige erfaringer med utlendinger. Og det sa jeg til utlendinger som prøvde å selge til meg. Kort fortalt, sa jeg at jeg bare kjøper av damer. Men under andre settinger, behandler jeg alle mennesker likt.
Vis hele sitatet...
OT:
Det er fint at du er klar over hvor kjipt det er å kjøpe dop og speed på plata, men hvis du ikke skjerper det mest sansynlig loka hodet ditt. Kommer du til å endte opp med å forholde deg til de søppelfolka hver dag!

dritt lei idioter som deg som ser på jernbanetorget som norges største dopbutikk. Skjønner dere ikke at drittunger leser dette, å glorifiserer plata i etterkant?

jeg er dritt lei av idioter som deg som lurer seg selv til å tro at en kvarting her og litt speed der, er et akseptabelt rusforbruk!


Dritt lei av at folk blir nærkiser som forsøpler inngangspartiettil norges største togstasjon!

Dritt lei Folka som utnytter dem også!

mest av alt, dritt lei ignoransen som florer rundt i miljøet der!

Ironien ligger vel at sannsynligheten for at du må rane/ selge bøffevarer selv en dag er tilstede!
Sist endret av skeptfisk; 5. desember 2010 kl. 14:56.