Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 9754
Man kan bli ganske nummen i trynet av god kola, og det er det man prøver å imitere ved å bruke andre lokalbedøvende midler. Bruken av akkurat lidokain kjenner jeg ikke til.
Sist endret av DeMenT; 25. februar 2009 kl. 00:07.
Lidocaine er tannlegebedøvelse ja, men tror de fleste tannleger har gått over til xylocain som han også nevner. Gjør at man blir bedøvd og nummen ja. Det blir man jo og av god kola. Husker ikke hvem, men i filmen Blow utrykker en av gutta noe sånn som : "Shit, I can`t feel my face !" Da har de fått god kola rett fra colombia (?) Men det er altså ikke alltid at kolaen er av høy kvalitet selv om du blir litt lam i fjeset av den.

Rettelse : legemiddelet xylocain innneholder virkestoffet lidokain hydroklorid, hmrf - kjenner jeg må spørre tannlegen om dette, han sa de hadde byttet pga. at xylocain var bedre for oss.. Hva de folka IKKE vet altså. Og ja, du for det også som salve mot brannsår utslett o.l. xylocainsalve
Liten funfact i denne sammenheng er at man tidligere fikk "Toothache pastilles with Cocaine" reseptfritt i USA. Knus en pastill med den tanna det gjør vondt i, og vips er alt bra... en liten stund.
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Liten funfact i denne sammenheng er at man tidligere fikk "Toothache pastilles with Cocaine" reseptfritt i USA. Knus en pastill med den tanna det gjør vondt i, og vips er alt bra... en liten stund.
Vis hele sitatet...
Absolutt det verste jeg har hørt idag (har ikke sett/lest nyheter, he he) men det overrasker ikke meg at man engang i tiden har funnet på noe sånt i det landet. Det var jo og kola i coca-cola tidligere. En godt voksen kar jeg kjenner som var på båt for ~50 år siden drakk en kasse kola for dagen. Ikke bare fordi han likte det, men fordi han pokkern ikke greide å slutte, uansett. Liste over 19 produkter som inneholdt cocaine i 1888.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvis du ikke ble nummen samt at det var luktfritt, så er det garantert bøff. Alle som har brukt cola vet at det har en karakteristisk smak. Vanskelig å beskrive