Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 38644
Mye tull om Hvit Kashmir her. Så det er tydelig at det ikke er no særlig vanlig på det Norske markedet.

Hvit Kashmir kalles Hvit, fordi hasjen har hvite (lyse) tråder (marmorering). Hva det hvite er aner jeg dog ikke.
Har selv røyka HK en eneste gang i midten av 70 tallet. Svart hasj med hvit marmorering. Knall saker om du liker tung rus. Ble fullstendig fjern i et par timer.
Har vært borti pensla hasj.
Men det koster mer, og de gjør det ikke pga at man skal bli avhengig osv.
Det er et alternativ, vil man ha koster det...
Der jeg fikk det var hos en som normalt ikke selger og kun kjøper !kvalitet! til seg selv..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg anbefaller alle å lese boka HASHISH av Robert Connel Clarke.
Der står det meste av informasjon om hash.

Link:http://www.amazon.com/Hashish-Robert.../dp/0929349059

På side 137 står det:

Some of the early patties of afghani hashish were pressed with the aid of steam or the direct addition of small amounts of water. The odor of water-pressed hashish was slightly musty and pieces often were harder and more brittel then normal afghani hashish. Water-pressed hashish had a distinct aroma and flavor whene smoked. Sometimes, Water-pressed hashish patties had a powdery layer of white mold

that formed on the outside whene the patties were not heated or pressed sufficiently to drive off all of the residual moisture. if the patties were sealed in an airtight container, especially in a warm climate, the residual moisture condensed on the surface of the patty encouraging mold to grow.

Det står mye mer der men jeg har ikke tolmodighet til å skrive inn mer nå :P

Det skjedde mye i afghanistan 1970-73 markede var fylt med hvit hash, men på begynnelsen av 70'årene skjedde det mye der. å gjorde markede ustabilt pga kriger, nye lover, dårligt vær gjorde at kvaliteten aldri kom opp i det det en gang var.
Boka omhandler alt som har med hash å gjøre den er på 387 sider med farge bilder
å alt du vil vite om hashen rundt om i verden

I boka står det også mye om farge varrisasjonene på hashen fra afghanistan.
Gul,grønn,sølv,hvit,sort,brun,rød <-- det er bare noen jeg lest om til nå.

Anbefaller boka! must!
Sist endret av plater; 5. juni 2007 kl. 17:07.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sørlending
Beklager bumping av gammel post, men jeg vil bare ha noen til å bekrefte/avkrefte dette en kar skrev på et annet forum.

"ja stemmer. det som er spesielt med hvit kashmir er at det er lagd annerledes så det blir mye mye mye sterkere..

det lages ved at de tar rundt 50kg hasj og graver ned i jorda, så ligger det å trekker seg sammen i 30-35 år.. når de tar det opp er det rundt 1-2 kg igjen med helt hvit hasj, som blir som "vakumpresset thc"


du er ganske heldig om du får tak i det. nesten bare nederlendinger som har det og det pleier å brukes kun ved spesielle annledninger som bryllup osv..


de tok 1 grammer å blanda det med 10 røyk(kødder ikke) og tror jeg aldri har blitt så fjern i hele mitt liv "
Sist endret av x-ce-me; 27. juni 2008 kl. 15:05.
Hørtes ekstremt ut da.. Råtne i 30 år.. Lurer på hvem og åssen de fant det opp
x-ce-me's historie samsvarer med historier jeg selv har hørt flere ganger de siste 15 årene, men jeg har aldri kommet over noe konkret info på dette.
hahah lættis historie, de som fant på den historien der må ha hatt GOD fantasi!

har virkelig ingen tro på den historien der! hvem gidder og ta 50kg hasj og grave det ned og la det ligge å råtne i 30 år?? da må du være ganske skjeiv ass..
og hvordan kan 50 kilo bli til 2 kg bare av og ligge og råtne under jorden?
Ja, har også hørt mugghasj historia mange ganger før. Jeg tror nok en flink selger en eller annen gang har kommet over noe hasj som har vært lagra elendig, noe som har ført til at platene fikk mugg på seg, og derfor måtte han finne på en fin historie.

Og en gang jeg var innom Hemp House leste jeg så vidt i en bok der det sto at navnet pollen kommer av en misforståelse der den typen hasj kaltes for palm, som i håndbak på grunn av måten den lages.
Sitat av Saape
Og en gang jeg var innom Hemp House leste jeg så vidt i en bok der det sto at navnet pollen kommer av en misforståelse der den typen hasj kaltes for palm, som i håndbak på grunn av måten den lages.
Vis hele sitatet...

Nå heter det polm og ikke palm, men det kan jo stemme likevel, Saape.
Sist endret av xtapolapocetl; 27. juni 2008 kl. 17:51. Grunn: la til quote
Skulle egentlig inn på forumet og lage en ny tråd men jeg tror jeg fikk svaret mitt her.

Tingen er at jeg for et par år siden var på en fest og ble tilbudt å røyke noe hvit pulver-aktig, krystall-aktig greier. Var utrolig dritings så jeg tenkte ikke så mye over at det var hvitt når de sa det var weed. Hadde bare prøvd cannabis en gang før dette. Pipa ble sendt til meg og jeg fyrte opp og trakk inn et bra trekk. Deretter gikk pipa rundt, før en fyr ga meg et trekk til et par minutter senere. Etter dette forsvant jeg helt og gikk ut på terrassen, la meg på en benk og begynte å trippe.

Når jeg nå tenkte tilbake for et par dager siden begynte jeg å bli litt usikker på om det virkelig var cannabis jeg røykte - men jeg kan vel nå anta at det var denne hvite cannabisen denne tråden handler om.
Om du snakker om weed som Marjiuana/Marihuana/Pot, er det ikke samme cannabis. Den hvite cannabisen som du snakker om er hvit hasj, hasj er utvunnet av weed, de viktigste plantemateriallene blir presset sammen og stekt til en brun klomp. Hasj ligner på ett brunt/grønt støv før den har blitt varmet, presset stekt osv. Dette støvet heter keef/kif(marokkansk) og er alså krystaller og planterester fra marijuana buds(toppskuddene/blomstene/avligene til planten).

Eller litt lettere, weed er grønt som gresset, hasj er brunt som ræva
"Oksidering innebærer at hasjen blir behandlet på en slik måte at den kjemiske prosessen mellom stoffene i hasjen og luft blir forsterket. Man kan sammenlikne det med at man slår et eple. Dette fører til at det blir mørke flekker på eplet."
Sist endret av fiNk; 27. juni 2008 kl. 20:54.
håper virkelig du prøver å vere sarkastisk/ironisk, vet ikke hva som passer.
hvit kashmir?! wtf ? jajja uanz... Bobblegum hasj eller Upresset hasj er somregel enten i gjørme konsistens eller pulver med små klumper som er da 70-80% tørket bobblehasj....
Skal man ha HELT REN hasj (altså kun trikomer, null plantemateriale) må man opp i 1000 kroner grammet ja..
Sitat av Gest
Du mener kanskje pollen, som er en type hasj som er som navnet tilsier, pollenet fra Sativa eller Indica-planten? Søk litt rundt, du finner nok mer om det. Men det er god hasj, ja.
Vis hele sitatet...

pollen innholder nesten ingen thc det er bare kallenavn på en type hasj hvis jeg ikke tar helt feil
Sitat av mr.kilmister
pollen innholder nesten ingen thc det er bare kallenavn på en type hasj hvis jeg ikke tar helt feil
Vis hele sitatet...
Ja, det er ikke pollenet det er snakk om, men de små krystallene med THC på budsa. Det kan ligne på pollen når du har en liten haug av det.
Sitat av Buddah Luddah
hahah lættis historie, de som fant på den historien der må ha hatt GOD fantasi!

har virkelig ingen tro på den historien der! hvem gidder og ta 50kg hasj og grave det ned og la det ligge å råtne i 30 år?? da må du være ganske skjeiv ass..
og hvordan kan 50 kilo bli til 2 kg bare av og ligge og råtne under jorden?
Vis hele sitatet...
business tror du ikke gateprisen per ener hvit kasmir ligger på ''litt'' mer enn 100kr?
Muggsopp er som du kanskje vet en av naturens viktigste nedbrytere av organiske bindinger, så om du lar en muggsopp fore på en planteekstrakt i 30 år og redusere massen med 96%, så tviler jeg på at det er mange opprinnelige molekylstrukturer igjen i denne ekstrakten. Det er vel ikke et eneste cannabinoid igjen vil jeg tro, så jeg ser ikke hvordan dette skal ha noe som helst med business å gjøre.

Btw, litt info om muggsopp på cannabis og potensielle skadevirkninger:
http://www.erowid.org/plants/cannabi...adation1.shtml
Denne hvite kashmiren har jeg hørt om i alle år nå, og det hadde vært veldig greit hvis vi en gang for alle kunne fått avklart et par ting rundt denne hasjen. Jeg tror selv hvit kashmir er ihvertfall til en viss grad et faktum da jeg flere ganger fra "old timers" jeg neppe tror ville skrønet om dette har hørt om at de har vært borti hasjen, men som regel bare èn gang for mange, mange år siden.

Er det noen her som har sett/røyka hvit kashmir og kan legge til noe som ikke står i denne tråden? Please speak up. Finnes det ikke noe bilder eller lignende?

Det forundrer meg jo litt hvor lite informasjon det finnes om dette på nettet hvis hvit kashmir eksisterer. Så er det jo alle mytene om hvordan hasjen blir hvit, har hørt de fleste historiene fra denne tråden men den som går igjen oftest er at hasjen har vært lagret inni magen på en ku. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å tro på dette, samma hvor mange ganger jeg hører det.

Poenget mitt er ihvertfall at hvis noen veit noe, hadde det vært greit om de fikk avlivd mytene rundt dette emnet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Gest
Du mener kanskje pollen, som er en type hasj som er som navnet tilsier, pollenet fra Sativa eller Indica-planten? Søk litt rundt, du finner nok mer om det. Men det er god hasj, ja.
Vis hele sitatet...

hasjen pollen er ikke pollen fra han-plantene som de ''sender'' ut til å befrukte hun-plantene, det er en type hasj som har navnet fra ordet polm (håndflate). kalt det fordi hasjen blir ikke filtrert ifra marijuanaen(som er marokko metoden), men de tar på pot'en med håndflatene sånn at den klistres fast til hendene sånn at hasjen ikke blir like ''tørr'' som den hade blitt ellers. denne metoden er opprinelig fra nepal men mye brukt i amster
Når jeg leser her kan jeg jo komme med et spørsmål som gjør seg aller best i denne tråden.

For en uke siden hadde en bekjent av meg et gram med relativt hvit hasj. Et trekk og du var så fjern så fjern. Karn som hadde kjøpt plata, ikke kompisen min, hadde betat 18.000 for hundre gram.

Hva kan dette være?
Iceolatorhasj for eksempel.
For mange år siden hadde jeg noen bekjente som dyrket i ganske stor stil. Når de høstet avlingen pleide de altid å lage noen gram med noe som de kalte for krystal hasj. De tok simpelthen ferske buds og la i en boks. Denne boksen kunne man dele på midten og ene delen var utstyrt med en rist. Deretter ristet de boksen hardt og lenge. Delte boksen i to, tok ut budsene og la den andre delen i frysen over natten. Dagen etter skrapte de boksen med et plastkort. De fikk da en bitte liten klump med et hvitt gummiakti stoff som de sa var reine krystaller. Dette var hvis jeg ikke husker helt feil nærmere hvitt på fargen. Jeg har selv røykt det en gang og effekten var mildt sagt overveldende. Nesten litt for mye av det gode etter min smak, men de mente dette var himmelen

Om det er dette som går for hvit kashmir vet jeg ikke. Men effekten var ihvertfall brutal Og om noen skulle slumpe til å komme over dette på gaten (noe jeg tror ikke er så veldig sannsynlig), må man nok regne med å betal en saftig pris for det.
Hehe, det var nok ikke hvit kashmir dere røykte, men trikomer. Det er altså ikke dårlige greier det da.
Det var nok det jeg tenkte meg ja. Men at det var potente saker kan jeg skrive under på
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nå kan jeg også komme med noe i denne tråden, men hva det var vet jeg ikke.
Det kom hvertfall inn noe godsaker for litt siden, flere typer skuff og "hvit kashmir" (ikke iceolator, fått det fra samme sted tidligere)
Om det var hvit kashmir vet jeg ikke, men det var hvertfall hvit hasj tvers i mellom og det var en fin klump av den i starten også (overkant av 30g). Men når man brant på den var det litt som bobblings og plastikk^^(luktet godt og ikke noe plastikk) men det er ikke tvil om at den var hvit, ikke skuff hvit, men hvit hvit. Ble ganske overrasket når jeg så det, men den funket mer enn fint hvertfall. Så uansett hva det var, så er hvit hasj(trikomer) bedre enn brun =p
Billig var det ikke da.

Har et dårlig mobilbilde så skal se om jeg kan få lastet det opp senere.
Sist endret av Inspecta_Deck; 23. februar 2009 kl. 15:27.
http://i81.photobucket.com/albums/j231/LRG_photos/s_Konsentratr.jpg

Bildet viser 2 forskjellige typer hasj som er hvit, ingen av dem er kasmir, så det fins mer hvit hasj en kasmir

http://i11.photobucket.com/albums/a152/psyp/Rom2/honey2.jpg

Her er en anne type hvit hasj... så da har vi 4 forskjellige typer hvit hasj hitill
Sist endret av sykofant; 23. februar 2009 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg får slenge meg på spørsmålstegntoget jeg også og lure på om noen kan komme med noe konkret svar på hva hvit kashmir er? Husker da vi var små dritunger som nettopp hadde begynt å røyke hasj, så var hvit kashmir rene myten! vi lurte no innmari på hva dette var. Plukka opp litt her og litt der om det fra de "eldre gutta" og på vårt aller dummeste la vi både planer om å gå grave i hagen til folk vi viste solgte hasj eller grave ned vår egen..

Uansett så forsvant vell interessen for det hele ettersom jeg fikk litt vett i hodet og forstod at denne hasjen - hvorvidt det angikk meg - aldri eksistererte utenfor skrønehistorier og skrytetryner's vell-distribuerte fantasi..

Men er det noen som faktisk har noe konkret og si om dette?
Kasmir finnes, men det er veldig lite av det av 100 tonn hasj som kommer inn så er 10 av dem kasmir eller noe sånt har jeg hørt... men det er vanlig kasmir, kasmir smaker litt mildere en vanlig hasj men du blir mye mer fjern.

Hvit kasmir har jeg også hørt om, men vet ikke om det er myte eller ikke, ser noen skriver at den har blitt gravd ned og ligget der å mugnet, det kan stemme for jeg har hørt det samme!
men så er det jo det at det meste av hasjen faktisk blir gravd ned.... kanskje den ligger der lengre en vanlig hasj eller noe!
Har aldrig prøvd eller smakt hvit kasmir

SensiStar BHO og NorthernLight tørrsikt er 2 forskjellige typer hvit hasj
Sist endret av sykofant; 23. februar 2009 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det så heller ikke ut som noe av det på bildet. Det jeg røyket så rett og slett ut som vanlig hasj, bare den var hvit =P
Det lukta også "god hasj" bare.

Sitat av sykofant Vis innlegg
Kasmir finnes, men det er veldig lite av det av 100 tonn hasj som kommer inn så er 10 av dem kasmir eller noe sånt har jeg hørt...
men det er vanlig kasmir, kasmir smaker litt mildere en vanlig hasj men du blir mye mer fjern.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? 100 tonn og 10g kashmir, hmm.
Hvordan kan man vite/se hva som er kashmir da? Forklaringen din tilsier at jeg "bare" røyker kashmir da, hehe.
vet ikke hvordan du kan se forskjeld for jeg har aldrig sett det, men kan høre med en kammerat som har testa det og har litt mer peiling en meg!

Forklaringen din tilsier at jeg "bare" røyker kashmir da, okay... hvorfor det?

kan foresten legge til at det ikke er 10g... du får somregel ikke kjøpt mere en 10g av det om gangen pga det er så lite av det og du må skjenne noen som er litt høyt oppe i miljøet for å få tak i det! det kommer også bare inn noen veeldig få ganger til landet... 1 gang i året eller noe sånt, så det er ekstremt skjeldent
Sist endret av sykofant; 23. februar 2009 kl. 16:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja gjør det Jeg kan null og niks om det så hadde vært kult. Det kan hende han bare har testa hvit hasj som ikke er hvit kashmir, slik sikkert de fleste har...

Sitat av sykofant Vis innlegg
men det er vanlig kasmir, kasmir smaker litt mildere en vanlig hasj men du blir mye mer fjern.
Vis hele sitatet...
Derfor =p

Hehe ja jeg bare lurer på hvordan du vet det jeg. Det er slike historier jeg ser på som myter.
Ikke for å være skarp eller noe, men alt det du sier er det jeg legger under skrønerhistorier. Har hørt alt det der hundre ganger før. Kommer bare inn så og så sjeldent, koster så og så mye, må kjenne de og de.. Tviler vell ikke på at det finnes, men fordelingen mellom de som "kjenner noen som fikk tak i det engang" og de som faktisk vet hva de snakker om begynner å bli UTROLIG skjev..
Sist endret av gulunderstrek; 23. februar 2009 kl. 16:49.
jeg er ganske sikker på at det jeg sier stemmer... du har jo hørt det samme! tipper Inspecta_Deck også har hørt det samme...

Det er ikke noe jeg har hørt av en gjeng med noobs og jeg tviler ikke et sekund på at det ikke stemmer, da hadde jeg ikke skrivd det her
Jeg tror hvit kashmit er en myte. Det er mulig det kom inn et parti potent, hvitaktig hasj en gang på 70-tallet som ga opphav til myten, og for alt jeg vet VAR dette "hvit kashmir", men at dette er noe som er å få tak i i disse dager anser jeg som svært usannsynlig.

Det finnes mye god hasj rundt om i verden, og noe av denne kan være hvitaktig. Vet også at visse fjellandsbyer i Nepal og sikkert andre steder graver ned hasjen som er til overs hvert år, og dermed har "årgangshasj", men igjen, jeg tror mye av dette har blitt surret sammen med årene, og blandet sammen med en gammel historie om et parti superhasj som var så bra at man snakker om den enda.

Edit: Har hørt om hvit kashmir med ujevne mellomrom de siste 15 åra, men har aldri snakket med noen som har sett noe til det.
Sist endret av xtapolapocetl; 23. februar 2009 kl. 16:56. Grunn: edit
Sitat av sykofant Vis innlegg
jeg er ganske sikker på at det jeg sier stemmer... du har jo hørt det samme! tipper Inspecta_Deck også har hørt det samme...

Det er ikke noe jeg har hørt av en gjeng med noobs og jeg tviler ikke et sekund på at det ikke stemmer, da hadde jeg ikke skrivd det her
Vis hele sitatet...
Det er bare det at historier med innhold som: Hvor utrolig vanskelig det er å få tak i noe, hvor utrolig dyrt det er, hvor sjeldent/vanskelig å lage det er og hvor høyt oppe gutta du må kjenne sitter, er historier som går om igjen og om igjen, med varierende innhold i rusmiljøet. Ihvertfall etter hva jeg har opplevd..

Det er liksom en "mal" for skrytepaver som vil imponere med hvor heftig narkomanne de er, som har kunnskap om slikt. Sier ikke at det ikke finnes rusmidler av så god kvalitet at det er både vanskelig å få henda på og dyrt, men som oftes så er dette bare skrønerhistorier..
Det er det at vi har hørt det samme, men ingen som vet hvordan det ser ut eller noe om det. Bare at det blir gravd ned, ligger lenge og det er lite av det =p Også er den hvit da, men nå har jeg jo også funnet ut at det finnes mye forskjellig hvit hasj så alt kan jo ikke være hvit kashmir. (Det ble solgt som hvit kashmir det jeg fikk tak i for litt siden så det var sikkert ikke det =P)

xtapolapocetl:
Nei blir kansje vanskelig å se det når ingen vet hvordan det ser ut heller =p
Off: Kult bilde, kom på hvor det var fra nå. Kul film
Det er ikke skrønehistorier... men for å få det klart så snakker jeg om kasmir, ikke hvit kasmir, les innlegget skikkelig, hvit kasmir vet jeg ikke noe mer om en det dere gjør
Jeg sikta da vell heller ikke til det du sa om kashmir

Det er det at vi har hørt det samme, men ingen som vet hvordan det ser ut eller noe om det.
Vis hele sitatet...
Jeg synes xtapolapocetl oppsummerte sannheten bak myten på en veldig troverdig måte.
Sist endret av gulunderstrek; 23. februar 2009 kl. 17:14.
Hvit kasmir finnes ikke!
Sykt at så mange her tror på den latterlig myta, nedgravd hasj i 30 år hahah vilt!
Ferskere pot\hasj det er; desto bedre kvalitet er det, finito.
Tja, som sagt finnes det hasjproduserende landsbyer som graver ned hasjen, men det fører ikke til høyere kvalitet. De gjør det simeplthen for å lagre den i påvente av fremtidig konsum.
i mine ører så høres det litt for godt til å være sant. men hva vet vel jeg? jeg hadde ivertfall spørt om å få se/føle/lukte på den. ble litt nysgjerrig
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Skal man ha HELT REN hasj (altså kun trikomer, null plantemateriale) må man opp i 1000 kroner grammet ja..
Vis hele sitatet...
Hva er helt ren hasj? olje?
Såvidt jeg har skjønt går skillet går mellom trikomer med og uten cellevegger. Ved oljeproduksjon har man løst opp celleveggene - men jeg mistenker at de ofte er med i blandinga likevel (her får ekspertene uttale seg). I praksis er det svært liten forskjell mellom ren hasj og ren olje når det gjelder virkning. Man har vel tre former for potensielt "rene" produkter: Kif (løse trikomer), hasj (sammenpressede trikomer) og olje.
Hvit kashmir er etter det jeg har blitt fortalt vanlig kashmir som graves ned under bakken, under spesielle forhold, og blir liggende veldig lenge (flere år). Da utvikler deg seg muggflekker i kashmiren og den blir mer eller mindre hvitprikkete alt etter forholdene og lagringstiden. Jeg skal ikke banne på at dette er riktig, da jeg kun har hørt det her og der, men det var denne fremgangsmåten jeg også ble forklart anngående muggafghanen jeg kjøpte, som jeg kommer til senere. At det finnes er jeg iallefall rimelig sikker på.

Det er ikke bare i Kashmir man bruker denne teknikken. Jeg har også røykt muggafghan, kjøpt i christiania faktisk, som er afghan som har gjennomgått samme prosessen. Disse varene er jo ikke av billigste sorten, og det er heller ikke veldig store mengder av dem tilgjengelig til enhver tid. Muggafghanen skulle han i Christiania ha 350kr/g i utgangspkt men fikk snakka meg ned til ca 280kr/g. Den hvite kashmeren jeg prøvde i Norge var "gratis godis på kjøpet" en kompis fikk på en relativ massiv handel så prisen er jeg noe usikker på, men jeg hadde glatt betalt 500kr/g i forhold til 100kr/g for tørroc. Vi var 5 innrøyka mann som gølvan totalt på en 0.2g joint. Da snakker vi summetone i hodet og problemer med å se, ble ikke utvekslet et ord i den leil. på 3 timer.

Det har aldri vært noen hvite striper eller noe på noe av dette. Ser ut som helt vanlig kashmere/afghan med noen hvite prikker i. Men du verden for en forskjell. Muggafghanen var mer sterk og rivende i smaken enn den hvite kashmeren, men det er jo naturlig ettersom afghan generelt er sterkere enn kashmere. Marokkansk godhasj (super zerozero f.eks.) går for å være enda mildere i smaken igjen.

edit: burde vel også nevne at det er 4-5 år siden begge disse hendelsene.
edit2:Riktig lagret hasj blir heller bedre enn dårligere med tiden. Ikke spør meg hvorfor, men dette er en erfaring jeg selv har gjort. (Subjektivt selvfølgelig)
Sist endret av DeMenT; 23. februar 2009 kl. 22:02.
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Ja gjør det Jeg kan null og niks om det så hadde vært kult. Det kan hende han bare har testa hvit hasj som ikke er hvit kashmir, slik sikkert de fleste har...



Derfor =p

Hehe ja jeg bare lurer på hvordan du vet det jeg. Det er slike historier jeg ser på som myter.
Vis hele sitatet...
Hvordan jeg vet det spiller vel ingen rolle, men jeg vet det og det burde holde!

Hvit kasmir er en myte ja, tror jeg... ikke vanlig kasmir som jeg snakker om...
Sist endret av sykofant; 23. februar 2009 kl. 22:13.
Hva om man er allergisk mot pollen? da blir det et helvette å røyke det vel?^^
Lett presset tørrsiktet skunk er ikke hvit hasj. Det kalles skuff. Ice-Skuff f.eks. var jo stort i christiania for noen år siden. Det er da skuff laget av Ice planter. Det er nok godt under 1/10 av hasjen som importeres til Norge som er ekte kashmir og det er uansett ikke en gitt mengde. Kashmere er ikke noen skjelden vare på verdensbasis, det er kun hasj produsert i nordområdene i India og Pakistan, Kashmir.

Sykofant: Det er nok ikke en myte nei, men at det er en myteomspunnet hasjtype, det skal være sikkert.
Sist endret av DeMenT; 23. februar 2009 kl. 22:17.
hehe, du sier noe der, har en kammerat som sier at han får alergiske reaksjoner av pollen siden han har pollen alergi, men så er det jo det at pollum ikke indeholder pollen da...