Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 882
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skøyt 0.35 ca og har alltid fått god effekt hver gang.
Tok først 0.2 også siste 0.15 ca 5 mim etter.
Kan det være at ksalol og rivo demper effekten av speed? Tatt ca 4-5 2mg rivo + 8 ksalol ila dagen.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Rettelse. Tok rivo igår, og 2-3 ksalol. Ellers tatt 1 rivo idag + 8-9 ksalol.
Ser ut som du får litt effekt da utifra innleggene dine (:

Men ja. Benzodiasepiner er noenlunde motsetninger til stimulanter.
Sist endret av Superspurv; 1. januar 2023 kl. 17:39.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den kommer såpass fort altså. Er 2,5-3g mye på en hel uke? Inkl søvn og mat/vann så har jeg ikke hatt det direkte dårlig de dagene jeg skyter.
Anonym bruker
"Umulig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
+ mye av peppern om dagen er utrolig dårlig.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
+ mye av peppern om dagen er utrolig dårlig.
Vis hele sitatet...
Veldig mye ja. Men denne luktet nesten ikke kjemisk og var i større klumper enn pulver. Først når jeg fikk den så var 0.15 en del iv. Så er ikke skuffet over kvaliteten denne gang
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ser ut som du får litt effekt da utifra innleggene dine (:

Men ja. Benzodiasepiner er noenlunde motsetninger til stimulanter.
Vis hele sitatet...

Haha hvordan da?
Ja merka det med ksalola å rivon. Ekstra kjedelig å vær tom for pepp å nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha hvordan da?
Ja merka det med ksalola å rivon. Ekstra kjedelig å vær tom for pepp å nå
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hvis man kombinerer uppers (amfetamin) og downers (benzo) så kan man til en viss grad føle seg subjektivt edru (altså at du selv føler deg edru), mens kanskje sidemann i sofaen din merker at du er griserusa.

Jeg har aldri skjønt hvorfor man kombinerer uppers og downers. Er det for å få i både pose og sekk?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hvis man kombinerer uppers (amfetamin) og downers (benzo) så kan man til en viss grad føle seg subjektivt edru (altså at du selv føler deg edru), mens kanskje sidemann i sofaen din merker at du er griserusa.

Jeg har aldri skjønt hvorfor man kombinerer uppers og downers. Er det for å få i både pose og sekk?
Vis hele sitatet...

Merka såpass lite av ksaloene og riv idag, så da tenkte jeg en større dose iv ville overkjøre benzoen. Men tok visst feil der gitt.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Hvis man kombinerer uppers (amfetamin) og downers (benzo) så kan man til en viss grad føle seg subjektivt edru (altså at du selv føler deg edru), mens kanskje sidemann i sofaen din merker at du er griserusa.

Jeg har aldri skjønt hvorfor man kombinerer uppers og downers. Er det for å få i både pose og sekk?
Vis hele sitatet...
Det er fordi man får det beste av begge verdener. En Rivotril og et bra drop speed gjør deg speeda, fokusert, euforisk, samtidig som Rivotrilen gjør at du ikke stresser/angster eller svetter like mye.
Joggeturen blir litt mykere, bedre demping i joggeskoene hvis du forstår hva jeg prøver å si

Jeg vil tro at jeg 9/10 ganger jeg har ruset meg etter perioden med røyking av weed på ungdomskolen og VGS, har vært blandingsrus. Altså, flere stoffer samtidig. Jeg var veldig svak for å kombinere og justere sånn at effekten skulle bli absolutt best mulig.
Sist endret av krystallkongen; 2. januar 2023 kl. 16:03.