Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 6323
Sånn ser det ut:
<center>
<form action="[color=red]level4.php[/color]" method="post">
<input type="hidden" name="to" value="[color=red]webmaster@hulla-balloo.com[/color]">

<input type="submit" value="Send password to Sam">
</form>
</center>
<br><br>
Vis hele sitatet...
Det stemmer at du skal sette inn din egen mail, men du må også passe på at når du trykker på knappen så blir du sendt til rett sted etterpå.
Jeg kan ikke noe om hacking. Finner det noen programmer som "sniffer" fram passord til slike sider som man kan hacke? Eller kanskje noen kan fortelle meg hvordan jeg lærer meg dette?
Jeg skrev en artikkel om temaet. Du kan jo begynne med å lese den.
Opprinnelig postet av TipeX
Jeg skrev en artikkel om temaet. Du kan jo begynne med å lese den.
Vis hele sitatet...
Takker
noen som kan fortelle meg hvem programmer jeg trenger for å klare meg igjennom de første levelene? er på lvl 3

edit:
er det meningen at dette skal stå der?

Warning: Unable to access password.txt in /home/sites/site18/web/hack/level3/index.php on line 8

Warning: fopen("password.txt", "r") - No such file or directory in /home/sites/site18/web/hack/level3/index.php on line 8
Sist endret av Unreal143; 27. november 2004 kl. 20:19.
Ja, det er meningen. Av programmer trenger du en nettleser.
Jeg er også en n00b når det gjelder sånt, og kunne trenge litt hjelp med lvl 3.. noen hjelpe/hinte meg?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Et hint er at hvis du begynner å få problemer med Level 3 så er ikke dette helt din greie og du bør gi deg mens leken er god
hehe nso.. sikkert sant.. men har du noe med å gjøre at man skal opprette en fil som heter password.txt med et passord og skrive inn det samme passordet? eller er jeg helt på jordet :P
Du er helt på jordet.
Unreal143: Sjekk i kildekoden, passordet ligger inni en verdi eller det ligger en "gåte" i kildekoden et sted.
Jeg syntes for min del "realistic missions" var mye morsommere. Er på level 4 nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er på level 2 nå på quiz.ngsec.com
Men jeg klarer ikke telnette til port 80.
Noen som har tips?
▼ ... over et år senere ... ▼
Realistic missions på www.hackthissite.org er helt konge.
Sitter her og klør meg i hodet over level 8 nå.

Noen som har noen tips for akkurat hvordan jeg skal få den redigerte cookien til å funke? får redigert den, men allt stopper der.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gammel tråd, jada... Sitter her og sturer med ngsec level 1. Må jeg laste ned php-fila og lete etter passord der? Er ikke mye hjelp i det her som jeg kan skjønne:

<form action="validate_level1.php" method="GET">
<table border="0" bgcolor="#21647A" align="center" width="100%">
<tr>
<td class="txt"><font color="#ffffff">Login:</font></td>

<td class="txt"><input type="text" name="login" size="20" value="admin"></td>
</tr>
<tr>
<td class="txt"><font color="#ffffff">Password:</font></td>
<td class="txt"><input type="password" name="password" size="20"></td>
</tr>
</table>
<input type="submit" value="Submit">
</form>
Vis hele sitatet...
Eller er det bare jeg som overser noe tåpelig åpenbart her?
Sitat av KjeXz
Gammel tråd, jada... Sitter her og sturer med ngsec level 1. Må jeg laste ned php-fila og lete etter passord der? Er ikke mye hjelp i det her som jeg kan skjønne:


Eller er det bare jeg som overser noe tåpelig åpenbart her?
Vis hele sitatet...
Er nok bare du som overser noe helt opplagt :P Tok meg 3sekunder og ett forsøk å komme videre til level 2, og jeg har like mye peiling på dette temaet som en liten bleieunge, så da skjønner du sikkert at måten å komme videre på ikke er særlig teknisk..

(ta hintet på siden veldig bokstavlig..)
Sist endret av andjoha; 10. mai 2006 kl. 06:00.
Ja da klarte jeg det. Men jeg lærte null og niks, for jeg bare gjetta meg til det. Kan noen fortelle meg hvor det står likevel?
http://deathball.net/notpron/ -- Nokså vanskelig, finnes mange mange levels