Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 568
Er det smart å kjøpe seg en slik eller reduserer det touch og fingeravtrykklesing på mobilen?
Jeg kjøpte et 2-pakk fra mytrendyphone.no når jeg fikk min S21, som fungerte utmerket utenom at de ble litt lett ripete. Bestilte på ny, men tok da panzer glass eller hva det heter, og det fucket opp fingeravtrykksleseren, noe som er sinnsykt irriterende da jeg ikke kommer inn på jobbmail og masse andre apper om jeg skrur den av og bytter til kode. Men etter en stund fungerte den arktisk litt bedre, bare to tre forsøk. Men nå plutselig konket den helt og fingeravtrykk funker ikke I det hele tatt. Om den der til ti kroner er så mye bedre, tviler jeg på. Panzer glass kosta 200 og det stod at det funka med biometri, noe det åpenbart ikke gjorde. Så det korte svaret er, idk, antakelig funker det dårlig.
Det gjør det iallefall mye værre å skrive meldinger. Jeg tok min av på min jobbtelefon.

Panzerglass er lurt å ha hvis du pleier å miste telefonen i bakken.
Samme med bakdelsel.
Min mening er at skjermbeskyttere ødelegger den deilige feelingen det er å bruke mobilen. Det fulgte med på min nåværende xiaomi-tlf (var allerede på) og denne tok jeg veldig fort av. (peeler av forsiktig med neglen) Jeg mister tlf en i gulvet i øst og vest men har aldri hatt en ripe på noen tlf jeg har hatt (utenom en motorola som jeg snubla på joggetur med - og den knuste fullstendig)