Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1440
https://www.youtube.com/watch?v=Vshe7-FsFe0

Har litt lyst å høre hva folk synes om denne. (Advarsel: Den er muligens litt ensformig)
føler ut som jeg har røyka noe altfor sterkt når jeg ser den filmen
Hva er dette for noe?
Det eneste den filmen sier meg er at den bekrefter at det er mye søppel på nettet.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hva er dette for noe?
Vis hele sitatet...
Det handler litt om skjermen som tar over rommet og den som ser på som eventuelt turer litt.
Nå er jeg ikke helt sikker på hva du prøver å få ut av denne filmen.. Det jeg kan si derimot er at det virker som du mestrer bilde og lyd meget bra! Til tross for at det hele er meget abstrakt, så ser og høres det veldig gjennomført ut. Det er god kvalitet på bilde og lyd, flytende overganger, og både filming og redigering virker gjennomført. Så sett bort fra at jeg ikke skjønner innholdet og hva du prøver å formidle, så synes jeg den tekniske kvaliteten er god.
Synes dette er et meget bra eksperiment og en god ide.
Gjennomført creepy stemning, og soundtracket er bra. Liker også dyret ditt - alternativ "fox" fra hælvete
Men den er for lang. Synes ideen din er brukt opp etter halve filmen, og da blir det bare diverse filtre og uthaling. Første tredjedelen er veldig bra, men så blir noen av overgangene dine upassende og mindre vellykka.
Mitt tips er å klippe bort halvparten - så kan dette bli en spennende og mørk installasjon.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for god kritikk, Flaksepost og eppen. Jeg er egentlig helt enig at den er for lang, men synes det var kult at noen der ute likte den=)
Blir desverre alt for sert etter min mening, litt lang var den ogsaa men det har jo noen allerede nevnt. Sikkert en kul film for folk som er interessert i det.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Jeg vet ikke med andre, men for meg trenger ikke eksperimentelle videoer, eller musikk for den del, å formidle noe konkret. Dette er en film man kan falle inn i. Se etter ansikter i det som beveger seg, la gjentakelsene dra deg ned i en mørk og fuktig tunnel hvor du søker etter en utgang. Hutch: Takk for kommentar. Vi har forskjellig smak, og at dette oppfattes som for sært er ikke merkelig.
Gi meg en bong, og noe flein så kan jeg sikkert gi litt mere konstruktiv kritikk er det jeg føler at jeg burde gjøre når jeg ser på den, bli rusa på noe..
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Gi meg en bong, og noe flein så kan jeg sikkert gi litt mere konstruktiv kritikk er det jeg føler at jeg burde gjøre når jeg ser på den, bli rusa på noe..
Vis hele sitatet...
Det er litt den stemningen jeg er ute etter å skape her^_^
Jeg skal røyke imorgen, så kommer til å peise på denne videoen å se om det er noe bedre da!
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Hehe.. gjør det! Jeg er spent på resultatet^^