Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53844
tenker sånn at først skal det sendes borte i USa kl 8 (kl2 her).. 40 min episode.. så skal det gjøres nødvendig behandling og så lastes opp.. har ikke anelse om hvor lang tid det tar og laste opp en episode siden jeg aldri har gjort det men det tar sikkert litt tid.. kanskje om en time fra nå?
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Humm, nå er det nok mange amerikanere som har sett episode 2, håper den kommer opp om noen min. nå. Det kan da ikke ta så lang tid med "nødvendig behandling"?
Episode 2 viser at denne serien holder filmkvalitet over hver episode, hver scene, all musikk og skuespill. Absolutt den beste serien som går om dagen, og har gått de siste årene.
Får nå håpe de ikke drar den for langt, selv om det egentlig ikke er noe håp.
Er det bare meg, eller skuffer de to første episodene av sesong fire stort?

Det eneste som har skjedd er at Gus har drept en av sine egne. Det at Walter og Jesse ville fortsette å jobbe for Gus visste vi jo i sesong tre, når Gary ble drept. Lettere å liste opp det som IKKE har skjedd:

-Scyler har IKKE kjøpt Carwash sammen med Walter.
-Walter har IKKE drept Gus.
-Hank har IKKE lært å gå igjen.
-Jesse har IKKE gjort en tabbe som f.eks. å etse hull i badekaret.

Walter Jr. har vi heller ikke sett mye til.

Serien er nå omtrent like spennende som mitt liv. De går på jobb. Kommer hjem. Fester litt.

Hvor er spenningen? Hvor er humoren?
Spenningen ligger i at Walt konspirerer i å drepe Gus, da de bare har igjen en liten del av avtalen mellom dem, og det må nå ende på en eller annen måte. Samtidig er Jesse ytterligere fucked psykisk enn han allerede var da han drepte enda en fyr og er på dop kjøret som faen. Var jo derfor han hadde fest der og ikke ville de skulle dra, fordi han trenger selskap og klikker av å være alene.

Lurer VIRKELIG på hvordan de velger å avslutte hele serien, som de burde etter denne eller neste sesong.
Er det noen som kan linke meg til en download link?
Noen som vet hva den d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-digital animal f-f-f-f-f-f-f-freaky folks sangen heter og hvem som har laget den? Episk i hvertfall

EDIT: Fant den AKKURAT selv = Digital Animal - Honey Claws
http://open.spotify.com/track/6a5O8c9hyGlLtXJQEANDsZ
Sist endret av UncleSam; 26. juli 2011 kl. 15:04.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Beste serien på lenge. Skuespillet er helt utrolig bra. Så langt ser sesong 4 optimistisk ut! Bare et par dager igjen til episode 3. Må. Ha. Mer.
Når på natten er det den pleier å komme på bukten?
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
Er det bare meg, eller skuffer de to første episodene av sesong fire stort?

Det eneste som har skjedd er at Gus har drept en av sine egne. Det at Walter og Jesse ville fortsette å jobbe for Gus visste vi jo i sesong tre, når Gary ble drept. Lettere å liste opp det som IKKE har skjedd:

-Scyler har IKKE kjøpt Carwash sammen med Walter.
-Walter har IKKE drept Gus.
-Hank har IKKE lært å gå igjen.
-Jesse har IKKE gjort en tabbe som f.eks. å etse hull i badekaret.

Walter Jr. har vi heller ikke sett mye til.

Serien er nå omtrent like spennende som mitt liv. De går på jobb. Kommer hjem. Fester litt.

Hvor er spenningen? Hvor er humoren?
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig i det du sier. Sesong 1, 2 og 3 var noe av det beste jeg har sett. Sesong 4 derimot, knapt nok middelmådig. Håper inderlig at serien tar seg karftig opp.
Etter min mening har det skjedd en kraftig personutvikling og vi har fått tid til å bli litt mer kjent med karakterene; mangelen på dokumenterbar handling er ikke noe jeg legger merke til en gang. Fordi Walter nå har kommet seg ut av den umiddelbart farlige situasjonen og Jesse har sunket i et dypt hull i hodet sitt. Så ting skjer, men virker som de velger å spre handlingen utover flere episoder for å kanskje gi en mer dynamisk og dypere opplevelse av karakterene.
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
Er det bare meg, eller skuffer de to første episodene av sesong fire stort?
Vis hele sitatet...
Noe av det jeg liker med Breaking Bad er at den legger vekt på litt andre ting enn at man "må følge med til neste episode" som utrolig mange andre serier gjør.
Det "skjer" sikkert litt mer senere utover sesongen (den har jo tross alt nettopp begynt), men det kan like gjerne være et desperat forsøk på å holde det gående som å faktisk heve sesongen til "Breaking Bad-nivå".
Er litt enig i at de to første episodene skuffer, men mener å huske at de kanskje gjorde det i sesong to eller tre også. Uansett er det en fornøyelse å se på.
kan de som finner første torrent link til episoden i natt linke den her?
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
kan de som finner første torrent link til episoden i natt linke den her?
Vis hele sitatet...
Er ikke lov å linke til slikt på forumet. Men man kan jo alltids hinte til hvor på det store internett man finner den når den kommer ut.
Ute på bukta nå.
Ny episode i dag på nedlasting, can't wait synes forrige episode var litt kjedelig faktisk.
Gleder meg til å komme hjem fra jobb og chille med Breaking Bad!

Breaking Bad var også "kjedelig" i første sesongen. Men det bygger seg opp, og blir kanonbra!
Mike er så sykt rå, fantastisk skuespiller er han også.
Fornøyd med den nyeste episoden Begynner å bli spennende
herregud som jeg gleder meg men må prøve og holde ut til sesongen er avsluttet i statene..... jeg orker ikke vente uker på uker for å se neste episode så tar heller et par våken netter og drar gjennom hele sesongen
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
herregud som jeg gleder meg men må prøve og holde ut til sesongen er avsluttet i statene..... jeg orker ikke vente uker på uker for å se neste episode så tar heller et par våken netter og drar gjennom hele sesongen
Vis hele sitatet...
Huff, det blir helt feil!

Breaking Bad skal nytes uke for uke, ikke kjøres gjennom på 24 timer
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Fornøyd med den nyeste episoden Begynner å bli spennende
Vis hele sitatet...
Ja fy faen. Gleder meg som en unge til neste episode nå!
Deilig episode. Dette blir bra fremover. Alt er så jævli gjennomført.

Breaking Bad er den eneste serien hvor jeg slår av alt lys og nyter episoden uforstyrret hver gang.
Her finner du alle sesongene og episodene til Breaking Bad:
http://www.sidereel.com/Breaking_Bad

Gratis og ingen registrering
shit, det er en for bra serie! klarer ikke sette ord på det engang!
Jeg ser ALDRI en Breaking Bad episode uten en nydelig og perfekt stekt pizza og brus! Denne serien skal man virkelig kose seg med og nyte hvert minutt av!
Sist endret av Oterhals; 9. august 2011 kl. 19:32.
Når kommer episode 5 ut ca?
Om en time eller to
Noen som vet når episode 6 kommer ut?
Eventuelt når de kommer ut framover i tid?

Jeg freaker ut, det er den beste serien jeg har sett og må få dosen min snart!
Begynner å få abstinenser....
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Noen som vet når episode 6 kommer ut?
Eventuelt når de kommer ut framover i tid?

Jeg freaker ut, det er den beste serien jeg har sett og må få dosen min snart!
Begynner å få abstinenser....
Vis hele sitatet...
Bruk Next-Episode til å holde oversikt over serier du ser på og når de sendes osv.

Sendeskjema fra Next-Episode for Breaking Bad:

date episode name ep
Sun Jul 17, 2011 Box Cutter 1
Sun Jul 24, 2011 Thirty-Eight Snub 2
Sun Jul 31, 2011 Open House 3
Sun Aug 07, 2011 Bullet Points 4
Sun Aug 14, 2011 Shotgun 5
Sun Aug 21, 2011 Cornered 6
Sun Aug 28, 2011 Problem Dog 7
Sun Sep 04, 2011 Hermanos 8
Sun Sep 11, 2011 Bug 9
Sist endret av Unsub; 21. august 2011 kl. 22:23.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Noen som vet når episode 6 kommer ut?
Eventuelt når de kommer ut framover i tid?

Jeg freaker ut, det er den beste serien jeg har sett og må få dosen min snart!
Begynner å få abstinenser....
Vis hele sitatet...

http://en.wikipedia.org/wiki/Breakin...%28season_4%29

Ikveld. Det vil si i natt. Pleier vel å finne den på bukta i 5-6tiden.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Noen som vet når episode 6 kommer ut?
Eventuelt når de kommer ut framover i tid?

Jeg freaker ut, det er den beste serien jeg har sett og må få dosen min snart!
Begynner å få abstinenser....
Vis hele sitatet...
Episode 6 vises på TV i USA i kveld....
Fy faen så skuffende sesong 4. Jeg så akkurat ferdig episode 3, og jeg lurer på å drite i hele greia. Satt klistra fra sesong 1-3. Gjorde ikke annet enn å se på BB. Hva synes dere om s04 så langt?
Sitat av dynamite Vis innlegg
Fy faen så skuffende sesong 4. Jeg så akkurat ferdig episode 3, og jeg lurer på å drite i hele greia. Satt klistra fra sesong 1-3. Gjorde ikke annet enn å se på BB. Hva synes dere om s04 så langt?
Vis hele sitatet...
Må si meg enig meg deg, sesong 4 er skuffende så langt.
Sitat av dynamite Vis innlegg
Fy faen så skuffende sesong 4. Jeg så akkurat ferdig episode 3, og jeg lurer på å drite i hele greia. Satt klistra fra sesong 1-3. Gjorde ikke annet enn å se på BB. Hva synes dere om s04 så langt?
Vis hele sitatet...
!!!!SPOILER ALERT!!!!
!!!!SPOILER ALERT!!!!

Er ikke skuffet, men de store problemene som oppstå i de første 3 sessongene som gjorde til at jeg fikk ''nesten-hjerteinnfarkt'' har jeg ikke sett så mye til, noe som gjør at stemningen flyter mer. Håper det kommer mer av slikt fremover, slutten på sist episode når Hank ser kylling lokket kan by på slike følelser igjen tror/håper jeg.

Noe av den hysteriske humoren har også dabbet litt av, var et par episoder, som når de kødder med liket i badekaret. Som gjorde at jeg fikk vondt i lungene siden jeg lo så høyt.

Håper å se mer til slikt, jeg gir ikke opp serien så lett nei.
Nokså enig i det du sier Blåtann. Er nok ikke vits å gi slipp på serien enda..
Likte forsåvidt forrige episode veldig godt!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Episode 8 var jo helt fantastisk.

Utrolig kult å få vite lite om Gus sin bakgrunn, håper vi får vite mer om det som skjedde i hans hjemland og hva han holdt på med der.
Har sett de 6 første episodene og må si meg lei av at Walter er så jævla paranoid hele tiden og at Jesse gir faen i alt. Håper på bedre episoder, jeg gir heller ikke opp på serien så lett!
Tidenes serie what so ever dabber mye av den her sesongen. Need some more action, stop the talking.
De prøver å dra ut vel mye i denne sesongen så langt dessverre :-(
denne sesongen er den beste imo. Mye som skjer og hun damen til walt er ikke like irriterende. Bra med litt bakgrunn til de andre i serien også og ikke bare familie til Walt.

Gleder meg til mandag!
Nå er jo også Hank på hugget i å få tak i Gus.. digger rett og slett karakteren til Hank.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sykeste! Episode 10 var drøy.

Irriterer meg noe sinnsykt at det nærmer seg sesongavsluttning. NEED MORE
Sitat av Source Vis innlegg
Sykeste! Episode 10 var drøy.

Irriterer meg noe sinnsykt at det nærmer seg sesongavsluttning. NEED MORE
Vis hele sitatet...
Nice. Har den på vent, skal sees i kveld.
Episode 10 er den beste episoden av BB, jeg satt med tidenes frysninger når rulleteksten kom.

Jesse is tha BOSS
Tror jeg har nevnt det før i en annen tråden, men noe av det jeg synes er så vanvittig bra med Breaking Bad er nettopp at de tar seg god tid til vanlig drama. De bygger opp karakterene og handlingen over tid. Når det da først skjer noe så føler man mye mer med karakterene enn om serieskaperne bruker tiden på å gladgjøre folk som har behov for at det "skal skje noe" hver episode. Episode 10 er den beste episoden som er kommet så langt. Tror ikke den hadde vært så vanvittig fet om man ikke serieskaperne hadde gjort slik nettopp nevnt. Er ofte jeg sitter og kulern og ikke er voldsomt engasjert i det jeg ser på BB, men det gjør ikke noe. Sterke skuespillerprestasjoner, bra dialog og ikke minst bra plot gjør hver episode veldig bra, og når det først skjer noe for man uttelling for alle episodene som har vært rolige.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Helt enig med Sinister. Her kan det kanskje komme [COLOR="Red"]SPOILERS.[/COLOR] Det som er så fantastisk med Breaking Bad er karakterendringene.

Walter har gått fra en fyr man virkelig syntes synd på. Til å bli en drittsekk, til nå i gårsdagens episode. Nå syns man synd på han igjen, om gjerne på en litt annen måte.

Jesse har gått fra å være en stereotypisk tulling til å bli den beste karakteren (etter min smak) i hele serien. Ikke mye mer å si om det
Nå virker heller ikke Gus bare kald. Og vi så en ganske ny og moden side av Walter Jr. Dette er den beste episoden av serien så langt, i mine øyne. Ikke bare var dette en episode som viste
De første episodene i s4 syntes jeg var en slags "innledning". Aner ikke hvordan jeg skal utdype meg noe særlig med det, men ellers er resten av episodene syk spennende og oppmerksomhetsfakkende. Men, uansett hva folk mener, så HATER og da mener jeg HATER!!!! jeg fruen til Hank. Hun er den værste hora jeg har sett i hele mitt liv, og jeg føler irritasjon og synes synd på Hank (det har jeg forsovet gjort gjennom hele serien).
Sitat av Olympic Vis innlegg
Helt enig med Sinister. Her kan det kanskje komme [COLOR="Red"]SPOILERS.[/COLOR] Det som er så fantastisk med Breaking Bad er karakterendringene.

Walter har gått fra en fyr man virkelig syntes synd på. Til å bli en drittsekk, til nå i gårsdagens episode. Nå syns man synd på han igjen, om gjerne på en litt annen måte.

Jesse har gått fra å være en stereotypisk tulling til å bli den beste karakteren (etter min smak) i hele serien. Ikke mye mer å si om det
Nå virker heller ikke Gus bare kald. Og vi så en ganske ny og moden side av Walter Jr. Dette er den beste episoden av serien så langt, i mine øyne. Ikke bare var dette en episode som viste
Vis hele sitatet...
Akkurat. Både Walt og Jesse har kommet en lang vei fra da vi så dem i første sesong. Samme gjelder dog for de fleste karakterene. Eneste som imo har vært temmelig lik hele tiden er Saul Goodmann. Det er greit for han er en temmelig interessant karakter han og, selv om han alltid er samme sleske banditt-advokaten.

Selv om man ikke alltid er enig i hva de forskjellige karakterene gjør kjenner man dem godt nok til at man kan forstå hvorfor de handler som de gjør. Dette gir serien en tyngde man ikke ser så mange andre steder. Handlingen bygges opp til bristepunktet og når ting først skjer så blir man temmelig revet med i hva som skjer på skjermen. Har sett mange av klippene fra dagens episode om igjen for å si det sånn.

Gutta fortjener Emmyene de har vunnet siste åra.
Sist endret av Sinister; 19. september 2011 kl. 22:15.
Sitat av MCIRON Vis innlegg
De første episodene i s4 syntes jeg var en slags "innledning". Aner ikke hvordan jeg skal utdype meg noe særlig med det, men ellers er resten av episodene syk spennende og oppmerksomhetsfakkende. Men, uansett hva folk mener, så HATER og da mener jeg HATER!!!! jeg fruen til Hank. Hun er den værste hora jeg har sett i hele mitt liv, og jeg føler irritasjon og synes synd på Hank (det har jeg forsovet gjort gjennom hele serien).
Vis hele sitatet...
Mener walter* beklager