Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1269
Godkveld folkens !

Da befinner jeg meg halveis inn i karantene tid isolering..

Har noe tramadol og xanor liggende

Problemet er at jeg nylig startet med urinprøver
Skal ta UP den 30.03

Så vis jeg tar noen dager nå (si 3 dager) med tramadol og xanor på kvelden . Litt kos

Burde jeg vell fint klare å pisse rent innen den 30.03 ?

Takker for svar!
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol kan vises i urinen i opptil 3-4 dager og xanor opptil 6-7 dager. Men det kommer an på hvor mye du tar og hvordan din individuelle kropp kvitter seg med stoffene. Hvis du holder inntaket av xanor lavt så vil du med 99 prosent sikkerhet være trygg etter 10 dager. Men pass på doseringen hvis du tenker å blande preparatene. Jeg kjenner en som døde av den komboen
Mr.Flanders's Avatar
Trådstarter
24 3
Takk for svar . Da tror jeg dropper den komboen,
Og holder meg til tramadol
Vet du hvor mye han tok han som døde? Kondolerer foresten, men er ganske glad i den komboen selv så kan finne på å ta 500mg tramadol og ish 3-6 xanax på en kveld, vetikke ha som er faresone så takk vis noen har noe tips å råd
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet dessverre ikke hvor mye han tok. Var en venn av en venn som mistet livet og hørte han ble funnet livløs med tramadol og xanor liggende i nærheten. Vær forsiktig!