Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3169
Hei!
Jeg skal snart tatovere meg, og lurer egentlig på om det er normalt å gi tips til tatovøren?
Eneste jeg villet ha tipset om er motiv.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Leopold Vis innlegg
Eneste jeg villet ha tipset om er motiv.
Vis hele sitatet...
Gi tips som i betale ekstra.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
nei, det er ikke vanlig.
Tattovøren bestemmer prisen selv, så alt han skal ha er medregnet der.

Hvis det du mente var om du skulle gi tips på hvordan han skal tattovere(noe jeg tror du ikke mente), er svaret også nei, du skal ikke lære faren din å pule.
Worthless.
Kitchenfreak's Avatar
Trådstarter
34 3
Hehe, mente såklart tips som i betale ekstra. Hører mange i Amerika som gir tips til tatovøren sin
Tatovører i Norge tar seg såpass mye betalt i utgangspunktet at de bør ikke få noe i tips
Er normalt å gi tips i USA, der jeg var i USA fikk de som jobbet for studioet 20% av det man betalte for tatoveringene, så da er det greit å gi tips
Sitat av Kitchenfreak Vis innlegg
Hehe, mente såklart tips som i betale ekstra. Hører mange i Amerika som gir tips til tatovøren sin
Vis hele sitatet...
I USA er kulturen for å gi tips MYE større enn her. Jeg tviler sterkt på at tatovører i Norge i det hele tatt tenker på at noen vil gi dem tips. Men synes du servicen er god og tatovering blir bra, er det ingen som stopper deg fra å gi han noen hundrelapper ekstra i lomma