Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 11120
For et par uker siden var vi på guttetur i Magaluf, noe jeg tror jeg hadde litt for høye forventninger til. Jeg vet ikke hvorfor turen ble litt verre enn de høye forventningene mine, men jeg tror det kan ha en sammenheng med at 90% av turistene der borte er britiske menn. 10% jenter, kanskje mindre. Jo, og dette var kun ei uke som gikk alt for fort, så jeg kan nevne at vi tenker minimum 14 dager neste sommer.

Derfor ønsker jeg tips til andre plasser å reise til, kravet er kun at det er sol, varmt, billig alkohol og helt sinnsykt natteliv (en plass for yngre personer). Trenger ikke nødvendigvis å være Magaluf, Ibiza eller Ayia Napa, her ønsker jeg flere tips til festplasser!

Hva er favorittplassen din for festing i syden?
Sist endret av Fle7ch; 9. august 2013 kl. 04:07.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Phuket, Pattaya og Koh Phangan når det er fullmoon party. Altså Thailand. Eller så var jeg veldig glad i Gran Canaria før, spesielt Playa del Ingles og Puerto Rico, men har blitt så sinnsykt dyrt med åra. Og i Thailand koster jo kun flyturen, er jo nesten gratis og bo der nede. Så anbefaler virkelig Thailand. Vært der nede 2 ganger på 2 år, og skal ned igjen nå i Sepmtember og være 1 mnd. =)
Spørs jo litt da. Men I enkelte deler av India og Nepal kan du ha noen syke fester med alle mulige ting uten konsekvenser. Møkke billig er det også.

Alternativt Sør-Amerika om du tror du kan håndtere latino damer. Ellers er Mexico ganske kult og billig å fly dit. Mye lettlurte amerikanske damer der :P Og billig brennvin. Var en uke i Cancun. Var drita hele tiden, men hadde dame hjemme så var ikke så mye mer enn det.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Du har jo Alanya i Tyrkia, fin varme, billig alkohol, nesten bare folk fra skandinavia. Minuset er at gateselgere og kelnere er latterlig innpåslitne, og da mener jeg latterlig. Ellers vil jeg bare nevne at jeg var det 2 uker. Jeg tenkte etter 1 uke at det var altfor kort, men 2 uker var igjen i det lengste laget. Det er ikke så enormt mye å oppleve der bortsett fra strand, sol og flatfyll
Viva Las Vegas, Baby!
Første jeg tenker på er Sunny Beach. Alt er samlet på ett sted, slipper du å gå halve ferien. Billig drikke, får øl for 1-2 bulgarske penger (husker ikke hva det heter nå), som er 4-8kr. Sprit er også utrolig billig og det er alltid 2 for 1 der.

Jeg vil anbefale pub crawls da det samler seg mange mennesker på pub crawls.
Torrevieja er fint!
Poerto banus i marbella
Sitat av BongRips Vis innlegg
Torrevieja er fint!
Vis hele sitatet...
Har vært i Torrevieja 20 ganger om ikke mer da vi har hus der nede. Dette er en fin plass om dere vil ha ein chill fest tur. Vi gikk på nattklubber til de stengte, deretter videre til strippeklubber til langt på morgenen På morningene ringte vi vår taxi kontakt som droppet av PRIMA hasj. Herlig tur
Er også mange fine strender og fint nede i byn

Men dersom du bare vil ha en fylletur, så er vel Ios, Ayia Napa og Sunny Beach kanskje det du leter etter
Benytter sjangsen til å stille mitt eget spørsmål

Drar til hersonissos med gutta på søndag, noen erfaring om hva som er bra og ikke?
Sitat av mr_james Vis innlegg
Benytter sjangsen til å stille mitt eget spørsmål

Drar til hersonissos med gutta på søndag, noen erfaring om hva som er bra og ikke?
Vis hele sitatet...

Hersonissos er en fin plass med mye uteliv. Stikk en tur innom Star Beach når ettermiddagen nærmer seg, for der er det som regel god stemning. Det er kanskje ikke allverdens med folk der så seint i sesongen, men det burde vel fortsatt være en del liv på de største utestedene.

Husk å stikk innom den skandinaviske baren Havana Club når du først er der.

Kan anbefale deg og alle andre som skal dit om å lese litt opp om plassen før dere drar. Er mye nyttig å lese opp på internett. For eksempel har du jo denne: partyferie i Hersonissos.
Kjenner igjen beskrivelsen din av Maga. Ble litt skuffa jeg også..
Ibiza og Magaluf er ramponert av de haugene med britiske svin som er der. Både jentene og guttene som er fra UK og oppholder seg på Magaluf/Ibiza er svin svin svin.

Må si meg enig med Thailand..men Phuket og Pattaya er litt for "I love u long time" og lady boy for min del.
Jeg tilbake til Thailand i jula og være der i en dryg måned, og jeg er kun ute på øyene uti der.
Var selv i Magaluf i år, og hadde en dritfet tur. Levde klart opp til forventningene, selv om jeg kan si meg enig i at bråkete briter absolutt ikke er mangelvare der nede.

Jeg har venner og bekjente som har vært i Kos og Rhodos, og de har vært veldig fornøyde med turene sine. Virker som om du finner flere skandinaver der. Har også hørt at Hersonissos skal være fint.

I følge de jeg har pratet med så er ikke Ayia Napa og Ibiza noe å anbefale. Napa skal være skittent og dyrere enn snittet, og Ibiza skal tydeligvis være latterlig dyrt. Har dog ikke vært på noen av plassene selv, så har ingen personlig erfaring om de to sistnevnte.
Sist endret av evn123; 14. august 2013 kl. 18:35.
Vil anbefale Sitges for alle dere her på Freak.
Jeg vil anbefale Ayia napa.
Var der på guttetur sommern 2012, bra med liv, mange jenter, god mat og (forholdsvis)billig drikke.
Vi var der 1 uke, noe som var nok for oss.
En del briter, men det tror jeg ikke du kommer for uten på slike steder.
Alt utenom den beste stranda er sentralt, men det er ikke mer en 5min taxi fra sentrum.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Som mange andre her sier så er Sunny Beach perfekt for partyferie. Utestedene er sjukt kule, plenty av ting å gjøre på dagtid og tonnevis med lekre babes. Pubcrawls og lignende er også gøy pga mye folk, men drinkene man får gratis er ikke noe å skryte av.

Ellers er maten i Sunny Beach som regel kjip, men det finnes MacDonalds og lignende der som smaker greit hvis man ikke absolutt må ha gourmet mat. Man finner også gode restauranter hvis man vil det.

Angående folk der møtte jeg svært lite briter, om noen i det heletatt. De fleste folkene der var dansk, svensk og tysk. Så ikke noe til slossing eller tull, alle bare hadde det megakult.
Sist endret av Dongerino; 14. august 2013 kl. 19:13.
Har vært i både Magaluf og ayia napa. I år var jeg på Tomorrowland. Som er desidert det sykeste jeg har vært på!
Hvis dere tenker å være på ferie i 2 uker, så kan dere ta roadtrip ned? Reise innom Amsterdam og hva dere vil tenke dere Tomorrowland ligger i Belgia btw.
Kazantip [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av MrZone Vis innlegg
Poerto banus i marbella
Vis hele sitatet...
That Guy Seems Legit Let's Trust Him
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Ingen som har anbefalt Rhodos enda? Andre året jeg har vært der nå, og rivende bra uteliv! Kryr av svensker og norsker jenter (flertall av svensker). Alle som reiser dit får seg noe om man prøver. De som jobber på restaurantene er ikke like innpåslite som de var før, noe som er ett pluss.

De som generelt jobber i shapper o.l er svært behjelpelig om det skulle være noe du lurer på, og generelt sett veldig lik norske i væremåte osv. Gode strippeklubber og som jeg skrev: SINNSYKT bra uteliv!

Til å anbefale, min kompisgjeng reiser tilbake neste år, og det gjør de fleste vi snakket med og ble kjent med da vi var der i slutten av juli også.
Hva med Murmansk ?
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Jeg anbefaler amsterdam. Billig alkhol og natt livet der er helt sjukt. Ta seg en joint og ei prostuert er helt greit. Middels pris på alkhol, men ta sånn pub crawl og du får billig som faen
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Jeg anbefaler amsterdam. Billig alkhol og natt livet der er helt sjukt. Ta seg en joint og ei prostuert er helt greit. Middels pris på alkhol, men ta sånn pub crawl og du får billig som faen
Vis hele sitatet...
OT: Hva betaler man for horer sånn generelt i Amsterdam egentlig? Prisene varierer så sykt mye fra hvilket land man er i.

(OBS: Jeg fremstilte meg selv som den horebukken nå, men det er egentlig ikke situasjonen
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Vil anbefale Sitges for alle dere her på Freak.
Vis hele sitatet...
Var i Sitges (Spania, rett utenfor Barcelona) i sommer. Om du ikke har noe i mot homofile saa er dette en helt grei plass aa dra til.
Om det er et sted for en guttegjeng paa jakt etter sultne jenter er jeg ikke helt sikker paa tho...
Sist endret av Bmariuz; 15. august 2013 kl. 17:36.
Sitat av Obster Vis innlegg
OT: Hva betaler man for horer sånn generelt i Amsterdam egentlig? Prisene varierer så sykt mye fra hvilket land man er i.

(OBS: Jeg fremstilte meg selv som den horebukken nå, men det er egentlig ikke situasjonen
Vis hele sitatet...
50 euro for å komme inn + ofte 50 euro (evt mer) for å "få" mer, ifølge en venn som testet det ut.
Sitat av 3RD Vis innlegg
50 euro for å komme inn + ofte 50 euro (evt mer) for å "få" mer, ifølge en venn som testet det ut.
Vis hele sitatet...
Det koster 50 euro for 20min. Horene suger som støvsugere for å få deg ut så fort som mulig, og det funker. Ble selv kjent som syvminutter'n etterpå
Hellsfjord sin bar virket ikke så verst
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Var i Sitges (Spania, rett utenfor Barcelona) i sommer. Om du ikke har noe i mot homofile saa er dette en helt grei plass aa dra til.
Om det er et sted for en guttegjeng paa jakt etter sultne jenter er jeg ikke helt sikker paa tho...
Vis hele sitatet...
Nei altså, jeg var der for 1 uke siden, og synes rett og slett det var ukomfortabelt å være ute i gatene etter 1, har ikke noe imot homofile selv, men det var voldsomt. De var overalt, det var bare jævlig merkelig egentlig.
Om dere har penger vil jeg anbefale Mongol Rally. Dette vil bli en tur dere aldri vil glemme. Jeg og noen kamerater vurderer denne turen til neste år og har allerede startet planleggingen. Jeg håper virkelig dette vlir noe av.
Hadde vært kult med flere nordmenn med på turen også!

Sjekk ut: http://www.theadventurists.com/the-a...s/mongol-rally
Kypros funker fett nok det! Bra liv og chille strender. Men problemet er prisene, mange andre sydenland er billigere! Og ''alle'' kjører i fylla! Ikke så mye politi og se der da så det er jo bra?