Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  186 53688
Har to historier å dele her (begge var dødsfarlige, men den ene var jeg ca. 30-40 sekund fra å dø på).

1. Husker ikke helt hvor gammel jeg var men jeg tipper rundt 18 års alderen. Startet vorspiel med å shotte på tequila og senere hjemmebrent. Hadde klart å kommet meg på byen, men ei venninne hadde oppdaget meg hengende rundt en lyktestolpe alene i sentrum og hadde kommandert meg hjemover for å sove tilfelle purken skulle oppdage meg. Da jeg kom til en bru bestemte jeg meg tydeligvis for å ikke gå over denne bruen. I stedet gjekk jeg ned skråningen og skulle heller legge på svøm over elva....ikke spør hvorfor jeg skulle det.
Jeg klarte i hvertfall dette, og våknet på morgenkvisten pinnfrossen på en svær plen utenfor en videregående skule. Jeg var så kald og gjennomvåt at jeg ikke aner hvordan jeg klate å reise meg opp og komme meg videre.
Det endte i hvert fall med at jeg klarte å stjele en sykkel, og trynte over styret nedover en bakke og knuste flere tenner i et møte med asfalten. Dette var forresten en 16.mai kom jeg på nå, for jeg husker folk skulle ha tak i meg på 17.mai uten hell da jeg hadde lagt meg på et loft hos en kompis som bodde i nærheten av der jeg tryna med sykkelen....jeg synes fortsatt det er merkelig at jeg ikke frøys i hjel i de timene jeg sov på den plenen etter å badet i elven dritafull med alle klærne på en mai måned. Jeg hadde meg noen ukers pause fra alkohol etter denne kvelden/natta/morningen for å si det slik.

2. Sovnet midtfjords med en tresnekke dritafull på vei til en hytte. Det var ikke ratt inni kasjotten så jeg måtte stå bak i snekka og styre båten med en pinne/bjelke mellom beina. Jeg sovna i hvertfall og våknet 30-40 sekunder før båten og jeg hadde smelt rett inn i en fjellhylle (ingen hus eller hytter i nærheten). Ekkelt å tenke på at jeg mest sannsynlig hadde druknet om jeg sov de sekundene jeg klarte å svinge båten for fullt utover mot fjorden igjen samt slakke farten. Etter denne turen fikk jeg respekt for fyllekjøring og har aldri gjort noe så dumt siden.

Har ellers sovnet ute på noen trapper i fylla før, men det er slikt som skjer til tider
Sist endret av Obster; 7. desember 2012 kl. 00:06.
I gamle dager mange ganger - ikke nå lenger.

Sovna i en busk i hagen til naboen, ble vekt av at han skulle hente avisa.

Sovna på taket av sjekte som kjørte i ring på sjøen - var ikke jeg som var skipper men jeg kjente ingen i båten..
Dette var før det var promillegrense på sjøen.

Sovna i feil telt og sovepose på festival(men begge hadde riktig farge)

Sovna foran utgangsdøra fordi jeg hadde mista nøkkelen...som jeg fant i lomma når jeg våkna

Sovna i lasteplanet til pickup og våkna i fart.

Mange andre og sef, men disse peker seg litt ut
Aldri sovnet ute, men tror jeg har vært inne på tanken. Har nesten druknet i mitt eget spy to ganger da.
Sist endret av sh0rtie; 7. desember 2012 kl. 01:11.
Var på besøk på "landet" og hadde vært på heftig vorspiel med dryge mengder sprit på bordet og hjemmebrent i plastdunker og vaskebøtter. Alle var god og drita når vi tok maxi inn til byen. Av alle drita fulle mennesker så var det jeg som ble nekta inngang. Etter å ha surret kraftig i en kebabkø hadde jeg rotet vekk penger og fant ut jeg måtte ta buss tilbake til der de jeg var på besøk hos bodde fordi jeg hadde ikke cash nok til taxi. Satt meg på nattbuss og får plutselig beskjed om å gå av. Bussen hadde kjørt så langt den skulle og jeg måtte vente på en annen buss i vinterkulda. Satt meg i et busskur for å vente.

Våkner på noe bløtt og vått og kjenner jeg at jeg bader i svette. Fyllesyk av en annen verden og dritvarm og svett. Min første tanke var at jeg var i helvete så varmt var det. Forsøker å huske kvelden uten særlig suksess og merker at jeg har klær på. Når jeg tørr åpne øynene så ligger jeg i et hvitt kvadratisk rom på kanskje 9kvm i betong med en firkantet forhøyning på ca 40 cm i hjørnet av rommet med et rundt hull i midten og en umiskjennelig tung og solid dør i stål. Jeg ligger på en madrass trekt i noe slags gummi eller latex og det må være varmekabler for det er så varmt som i helvete. Glattcelle. Jeg har våknet opp i en fuckings glattcelle! Jeg kjenner kvalmen kommer snikende og jeg begynner å skjelve på hendene.

Den noiaen jeg fikk der jeg lå på cella den unner jeg ingen. Jeg merket at jeg ikke hadde belte eller skolisser. Hva faen gjorde jeg på glattcelle tenkte jeg og hva pokker har jeg stelt istand som våkner her. Jeg tror jeg har sloss eller kanskje noe ennå verre for jeg har kul i panna, sår i leppa og skraper på en hånda. Pulsen er på ca 500 bpm og magen kjennes som en tung klump fylt med is og kulda sprer seg fra magen og utover i kroppen. Umulig å si hvor lang tid som gikk men det føltes som minst 8 timer, minst. Til sist kommer en fangevokter eller polis og slepper meg ut og sier jeg skal bli med. Fengselsvakten bare går foran meg og sier ingenting. Jeg er sikker på at det er avhør for noe alvorlig. Siden jeg ikke husker en dritt så annet en vorspielet så ser jeg for meg alt fra fyllekjøring, uaktsomt drap, blind vold eller det som verre er. Tausheten til fangevokteren gjør at nervene nesten klikker.

I neste rom får jeg hele saken og en skjennepreken for at jeg drakk meg så drita i vinterkulda. Bussjåføren ringer snuten når han slepper meg ut av bussen for han anser meg til å være uskikket til å ta vare på meg selv. Og ganske riktig så hadde jeg sovnet i skuret og da en politipatrulje kom kjørende var jeg ute av stand til å prate eller gjøre rede for meg. Så da ble jeg tatt i forvaring. På vei inn i cella hadde jeg våknet til og skulle gå inn selv hadde jeg sagt men når de slapp meg så hadde jeg tryna rett i betongen på cella fordi buksa glei ned på knærne siden politiet hadde tatt belte. Derfor var jeg sår og øm i trynet på henda. Fikk ikke noe forelegg eller bot.
Sist endret av random67489; 7. desember 2012 kl. 01:25.
Våknet på badet til noen fremmede. De hadde visst glemt å låse døren for natten. Våknet heldigvis såpass tidlig at jeg kom meg vekk derifra før jeg ble oppdaget. Fant ikke skoene heller, så gikk barbent hjem med promille. Aner ikke hvordan jeg havnet der. Det var en helt vanlig familie som bodde der. Hadde ingen kjennskap til de, og de hadde heller ikke hatt fest eller noe sånt.
La meg på en solseng på terrassen vår en gang.. Mista nøklene trodde jeg, men dagen etterpå fant jeg ut at jeg ikke hadde letet godt nok i veska mi.. Beste dusjen i mitt liv når jeg kom inn igjen!!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Våknet på badet til noen fremmede. De hadde visst glemt å låse døren for natten. Våknet heldigvis såpass tidlig at jeg kom meg vekk derifra før jeg ble oppdaget. Fant ikke skoene heller, så gikk barbent hjem med promille. Aner ikke hvordan jeg havnet der. Det var en helt vanlig familie som bodde der. Hadde ingen kjennskap til de, og de hadde heller ikke hatt fest eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hva de tenkte når de fant skoene dine!
Sammen med 4 seilvante kompiser skulle vi seile fra Oslo til Grebbestad på svenskekysten hvor vi skulle møte venner for en sommerfest. Vi hadde fått låne en gammel seilbåt men hadde uflaks med været da vi la fra kai. Det var nesten ingen vind. Og før vi passerte Moss ble det ennå mindre vind. Vi bestemte oss for å gå for maskin men hadde lite drivstoff.

Vi skulle bunkre på en plass syd om Moss som het skjørhalden. Siden sola skinte og det var sommer og sol ble det til at vi startet å feste alt før vi la til kai. Traff andre seilere og det ble et lystig lag og mange drammer. Slik gikk hele dagen og kvelden med og jeg våknet opp med fjeset i noen treplanker. Sola stekte og det var merkelig stille rundt meg. Satt på en benk og kjente meg ikke igjen. Hva jeg gjorde på benken og hvor jeg befant meg var usikkert.

Jeg så et torg, en rund bygning jeg aldri hadde sett og ingen mennesker. Kunne ikke huske at jeg hadde sett noe av dette dagen før så jeg begynte å rusle rundt for å finne venna mine. Kom ned på et kaiområde og oppdaget at det ikke liknet skjørhalden i det hele tatt. En middelaldrende kar satt på brygga i morgensola og jeg spurte hvor jeg var. Han kikket bare på meg og spurte om jeg hadde hatt en tung natt. Noe jeg måtte innrømme. Han jekket en øl og strakte over og jeg tok en stor slurk. Fikk vite at jeg ikke var i skjørhalden men i Halden. Og da skjønte jeg jo at det var Fredriksten festning jeg så på toppen over sentrum og at jeg hadde våknet på en benk på Halden torv. Mens jeg satt og drakk gratis morgenpils og lurte på hvor vanna mine var kom skipperen ruslende. Vi hadde kjørt under svinesundbroene og helt inn til Halden for å dra på fest sent på kvelden. Bare flaks at det gikk bra den fjorden var smal, det så jeg på returen og da vi var tross alt edrue. Hvordan vi klarte turen i stupmørke og drita fulle kan jeg ikke forstå.

Skipperen hadde fått mus, lillebroren til skipperen hadde fått blåveis og kutt i kjaka på en uteplass som het hans høyhet og jeg våknet altså opp på en bank på torvet i Halden. De to andre gutta hadde sovnet nede i seilbåten alt før vi la ut fra skjørhalden så de var helt uthvilte og var så klar for å dra videre på fest. Vi tre andre var så reduserte og slitne at båten returnerte til Oslo og fikk ikke engang krysset landegrensa.

Vi gikk glipp av storfest i Sverige med masse bra damer og skipperen var den eneste som fikk mus så han gliste og var kjepphøy. Lillebror hadde møtt noen sterke karer i Halden og fått det for seg at han kunne ta dem begge to. Det kunne han altså ikke og han hadde fått seg skikkelig bank av 2 stykker. Og ingen av kompisene var i nærheten og kunne hjelpe ham heller. Verste var at det var den eneste ferien den sommeren og vi kom oss ikke lengre en til Halden og jeg husker ikke engang festen.
Hahaha! Du vet det har vært gøy når du ikke husker noe.
Meg og 2 kompiser kom oss ikke hjem en gang å fant ut vi skulle gå opp til noen veninner vi visste såv hos en av dem, da de også hadde vært ute.
Klokka var vel 4-5 på natta og da vi endelig hadde kommet oss opp fikk vi ikke komme inn. Vi stjal tepper og puter i naboenes garasje og la oss til å såve i hagen dems
La meg senere ut i veikanten i gata for det hadde kommet sol der.
Våkna opp på morran av at en hund slikka meg i fjese og en mann stirra på meg og sa jeg ikke kunne ligge her midt i vegen

Artig opplevelse men kaldt var det på natta!
Eneste gangen jeg har klart å sovne ute i fylla var en gang vi dro på skauen å drakk hjembrent. Flere fikk fyllenoia og jeg sjangla ut av den å våkna i en rundkjøring ved 5-6 tia om morran. Hadde klart å pakke meg inn i en sovepose jeg hadde med meg heldigvis.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Hahaha! Du vet det har vært gøy når du ikke husker noe.
Vis hele sitatet...
Joda ifølge skippern og lillebror hadde vi hatt det sykt gøy den natten. Selv lillebror som fikk mye juling den natta var fornøyd med festen. Litt kjipt å ikke huske noe av utelivet i Haldenby da mange sier det er veldig gøy om der man ikke bryr seg om harryfaktoren. Men så gøy at det var verdt fyllatur inn den lange og trange fjorden er jeg litt usikker på
Sitat av random67489 Vis innlegg
Joda ifølge skippern og lillebror hadde vi hatt det sykt gøy den natten. Selv lillebror som fikk mye juling den natta var fornøyd med festen. Litt kjipt å ikke huske noe av utelivet i Haldenby da mange sier det er veldig gøy om der man ikke bryr seg om harryfaktoren. Men så gøy at det var verdt fyllatur inn den lange og trange fjorden er jeg litt usikker på
Vis hele sitatet...
Trang og trang. den er vel typ 60m på det smaleste. Iddefjorden heter den og du mente nok sør-halden i/på Hvaler, ikke Skjør-halden.
Og ikke Hans majestet, men Kongens Brygge.
Sist endret av A-tillah; 8. desember 2012 kl. 01:30.
Mener å huske at det var mye merker og staker på vei ut fjorden pga uryddige bunnforhold slik at man måtte følge leden ut fjorden. Og selv om fjorden kanskje er 60 meter bred blir det fort trangt med seilbåt når det er grunner, skjær og stor båttrafikk. Det var nok til å skremme en fyllesyk stakkar på rorvakt skal jeg love deg.

Ja det var på Hvaler den plassen vi tanket men trodde det het skjør-halden men da husker sikkert feil. Mente de kalte det torvet der jeg våknet på benken for Sør-Halden, var nå slik jeg forstod han fyren på brygga som spanderte morgenbayer. Og at marinaen ute på Hvaler het Skjør-Halden.

Hehe kongens brygge var nok navnet på uteplassen ja. Husket bare det var noe med de kongelige.
Sist endret av random67489; 8. desember 2012 kl. 02:02.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Du har helt sikkert rett A-tillah husker bare jeg hadde dritmye nerver når vi bakket ut fjorden fordi den var så smal. Men det hadde kanskje like mye å gjøre med at jeg hadde fyllanerver. Men det var endel staker og merker i fjorden husker jeg så man måtte følge leden og da blir det trangt med seilbåt. Og der hvor det var staker og merker kan jeg nesten ikke tro at det var 60meter. Føltes mer som 15meter. Mye båter var ute den dagen også.

Ja det var på Hvaler en plass vi tanket men trodde det het skjør-halden men husker sikkert feil. Mener de kalte det torvet der jeg våknet på benken for Sør-Halden, var nå slik jeg forstod han fyren på brygga som spanderte morgenbayer. Hehe kongens brygge var nok navnet på uteplassen ja. Husket bare det var noe med de kongelige.
Vis hele sitatet...

Var nok sundet ut/inn av Halden "Havn" du tenkte på tror jeg. Der er det ikke mere en 15-25m å gå på (også noen staker der.) Men inn under svinesund passerer det nesten daglig store lastebåter som er mere en 20-30m brede. Du våknet nok på torvet i Halden ja, for der er det en "rund" bygning som du nevnte.
Sist endret av A-tillah; 8. desember 2012 kl. 02:08.
Da er det nok fyllanervene som gjorde turen ut fjorden til en skrekkopplevelse.

Hmm Haldenser du da? Er du en av byens bråkmakere også?
Kanskje det var deg lillebror møtte på?

Men for å være seriøs, er det bra uteliv i Halden? Mye damer ut på byen?
Sist endret av random67489; 8. desember 2012 kl. 02:11.
Hadde fått i meg en del sprit og fant ut at festen ikke var noe morsom lenger, jeg ville hjem til mor. Jeg fant ikke veien hjem, men fant veien til arbeidsplassen hennes. Dagen derpå våknet jeg i fontena utenfor lokalet. Det var en jævlig kjip busstur hjem.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Kjørte moped fra halloweenfest etter en flaske polsk smuglervodka og skulle til en kompis som avtalt. Han var selvfølgelig ikke hjemme og jeg dro da til en park og sov litt på bakken. Dette var natt til første mai for en del år siden.

Deretter dro turen videre, klatret opp på en veranda i 4.etg og satt der og banket på vinduet i 4 timer før jeg sovnet på en stol.

aldri følt meg så jævlig!
Vis hele sitatet...
1 mai og halloweenfest samtidig?
Sist endret av øyvind95; 12. desember 2012 kl. 08:32.
Sitat av hkr0016 Vis innlegg
Siste dagen i Napa fant vi ut at vi skulle ha en "liten" tur på byn. Feire siste kvelden.
Våket på flyet av at jenten på 7 år i setet foran meg dasket med i ansiktet med en bamse og spurte hvorfor vi sov så mye...
Vis hele sitatet...
Haha, se for deg at dere ikke hadde våknet før dere var i Norge
Det var en gang det ble litt mye å drikke, det siste jeg husker er at jeg var i Ålesund, og satt meg i en bil med noen venner.
Next thing I know, så våkner jeg alene, kl 6.30ish på en benk, på fergekaien i Molde.... Hvordan og hvorfor jeg havnet der, vet jeg ikke. Var litt "WTF" faktor da, ja. Hadde heldigvis mobil og lommebok fortsatt når jeg våknet!
Sist endret av Juliaan; 19. desember 2012 kl. 13:06.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hel flaste cognac, væpnet politi, ambulanse, kuttskade på seg selv, knust rute, legevakt, 2 sting, fikk litt valium hos legen, drar ombord på en ferge, og våkner på fergen dagen etterpå.

Fergemannskapet prøvde å vekke meg, men det gikk ikke, så de lot meg bare få sove ut rusen. Fikk en kopp kaffe når jeg våknet.

Skulle gjerne ha gått i mer detaljer, men er litt redd for å bli gjenkjent.
Dette er vel 6-7 år siden. Var på en privatfest ute på landet en sommer hos en kompis av en kompis av meg. Denne natten var det tilfeldigvis tropenatt, altså ekstremt varmt. Kjente ingen utenom kompisen min.. Når vi kom til festen sto det en dunk med HB på bordet og fikk beskjed om at det var bare å forsyne seg, og jeg var ikke vanskelig å be.. Ble mildt sagt usaklig dritings og blacket ut. Klokka 9 på morgenen våkner jeg av solsteiken griller meg.

Hadde gått flere kilometer og havnet langt opp på et fjell og lagt meg mellom noen planter. Jeg hadde nesten nådd toppen av fjellet. Var så dehydrert at det kunne fått fatale følger.. La også fort merke til at jeg ikke hadde sko på meg i tillegg til at både pengeboka og mobilen var borte! Kom meg til slutt ned fra fjellet og inn til bebyggelse. Forvirret og dehydrert ruslet jeg meg inn på den lokale butikken og ba om å få et glass vann.

End of story!
Julebord er skumle greier.

Var i fredrikstad og feiret et vellykket år med noen kolegaer.
vi bestemte oss for å dra hjem til en av kolegaene for å avslutte festen. Der ble vi servert tequila og akkevitt om jeg husker riktig. husker ikke hva som skjedde resten av kvelden.

neste morgen våkner jeg av at en politibetjent drar meg opp fra bakken i en sidegate i oslo sentrum. Det viser seg at jeg hadde fått sitte på med noen hjem (altså Moss), men ble kjørt til oslo i stedenfor.
Kvelden starta hos en venninne av meg der det gikk ned 7x0,5 og en halvliter 40%. Jeg og en kompis bestemte oss da for å ta turen å trekke hos en annen bekjent. Drita og uten dømmekraft fyrte jeg da opp 2 longpapers med spice gold(syntetisk cannabis). Husker bare at jeg åpna døra på vei ut og synet og virkeligheten bare fade'a bort.

Hadde da besvimt 20 meter unna hjemmet mitt på fortauet i minusgrader, med begge jakkelommene fullstappet med syntetisk cannabis salgsposer og en julestrømpe med typ 500 kroner i. Senere på kvelden hadde da en Bodøglimt spiller funnet meg og ringt til politiet... Ble hentet av dem og i det vi parkerte på stasjonen kom 2 pissefjerne kompiser å henta meg.

Våkna hjemme på soffaen dagen etter med dopet vell bevart, men julestrømpen var borte :/ goodtimes
Sist endret av 95markro; 17. mars 2013 kl. 21:53.
en unge med downs
comRade's Avatar
Var i Kos med noen kompiser sommeren 2011.
Når vi kom ned var klokken rundt 11:30, vi kastet fra oss det vi hadde av bagasje og fant frem til Tylo Sand. Ble dagsfylla der før vi endte opp på en restaurant der det ble enda mer drikke.

Senere samme dag var vi fortsatt halvveis oppegående og klare for Barstreet. Gikk ikke så altfor lang tid før vi satt med noen finske(tror jeg) jenter og to svære "bøtter" som inneholdt den sterkeste spriten de hadde. Her blir det svart.

Våkner opp på hotellet morgenen etter med lysende bånd oppover begge armene (dette er noe gatebarna selger/lurer deg til å kjøpe). Vi er alle enige om at det må ha vært en fet kveld, eller iallefall dagen var fet. Vi må ha mistet hverandre i løpet av kvelden, for ingen husker så særlig mye angående hva som skjedde.

Noen dager senere ser møter vi noen italienske jenter på et spisested sent på nattestid som ler seg ihjel av oss. De forteller at de har noen bilder av to av oss(en av de meg) hvor vi sover midt i Barstreet, klokken 22-23. Disse bildene blir senere lagt ut på facebook selvfølgelig og jeg har disse lagret på min pc. Her er det bilder av oss som ligger å sover i to stoler blant flere hundre mennesker.

Senere den samme uken blir jeg og en av kompisene mine litt for fulle og bestemmer oss for at nok er nok og drar litt tidligere hjem, finner hotellet og kommer til døra vår - men finner ikke nøkkelen og tror tydeligvis det er smart å legge seg ned i gangen for å sove der.
Vi våkner senere at sistemann som sov på rommet vårt kommer og vekker oss, viser seg selvfølgelig at kompisen min som jeg lå og sov med i gangen hadde nøkkelen i baklomma.
Dagen etter dette får vi også vite av noen andre norske på hotellet at vi visstnok hadde ligget i skje i gangen utenfor hotelldøra og at det hadde stått 10-12 grekere og tatt bilder av oss der vi lå så søtt og holdt rundt hverandre og spoonet. Disse bildene har jeg aldri sett, men jeg tenker meg at de florerer rundt på noen greske facebooksider. "Stupid norwegians!"

Samme tur klarer jeg også å surre meg bort fra alle og på vei hjem finner jeg tydeligvis ikke hotellet. Våkner iallefall i en sofa i resepsjonen på et hotell, full i spy. Spurter ut av hotellet og lurer på hvor i helvete jeg er nå. Ser meg rundt og alt ser jævlig kjent ut, ser oppover samme vei, hotellet mitt ligger selvfølgelig vegg i vegg. Hadde kommet på riktig vei, bare ikke langt nok.

Jeg hadde i tillegg bare kjøpt enveis billett ned dit. Satt der helt uten billett på en internettcafe når resten av gutta tar en taxi til flyplassen. Hotellet vi bodde på fikk jeg ikke bo på da vi hadde lagd litt vel mye bråk de 10 dagene vi var der. Fikk bestilt meg tur hjem og sjekket inn på hotellet som jeg tidligere samme uke hadde spydd ned hele sofaen på.

Ehehe, Kos var kos det.
Jeg og to kamerater sov utenfor Oslo S med aviser som dyner, vi lagde faktisk også et lite bål. Riktig så koselig, spesielt omgivelsene og miljøet.
Heimertfylla 16. Mai. Satt på nach til kl 09ish, jeg og en kompis fant så ut at vi skulle dra inn til sentrum og feire 17. Mai ilag med det norske folk.

Siste jeg husker var at vi satt mitt på torget og drakk, våknet opp kl 13ish av en securitas vakt(en venn) vekket meg, da satt jeg på en benk rett atmed en scene hvor et helt jævla orkester spillte sanger, bl.a Ja, vi elsker osv. Dressbuksen var nede på knærne, folk overalt og fri for strøm på telefonen.

DEN hjemmoverturen var den værste i mitt liv, dritings og masse folk, barn med fløyter og drit.
Ikke akkurat så kreativt men det gikk i enorme mengder med Bacardi på tom mage.
Resultatet ble 2 stykk knuste glass i foten + en dataskjerm i handen. Sovnet deretter under huset til kompisen jeg skulle gå i fra.

Dette var også på en Torsdag, så vil ikke si moderen var noe serlig fornøgd..
Sitat av cheetos Vis innlegg
Resultatet ble 2 stykk knuste glass i foten + en dataskjerm i handen. Sovnet deretter under huset til kompisen jeg skulle gå i fra.
Vis hele sitatet...
Kan du gi litt fler detaljer rundt dette så vi ser det litt mer for oss? Skjønner ikke helt hva du mener med en dataskjerm i handen og at du sov UNDER et hus
Sovnet ved domkirka i Stavanger en gang, fikk ikke sove lenge før politiet kom og vennlig ba meg finne meg et annet sted å sove. Jeg kjente ingen og hadde ingen sted å dra så jeg gikk til bussterminalen og prøvde å sove der. Der kom en mann bort til meg og ga meg en femtilapp brettet som en seglbåt og en liten klump med hasj. Jeg ble rørt. Hadde aldri sett han før, og aldri etterpå. Tror heller ikke jeg så ut som en typisk røyker. Femtilappen brukte jeg på en lighter.
Sitat av Obster Vis innlegg
Kan du gi litt fler detaljer rundt dette så vi ser det litt mer for oss? Skjønner ikke helt hva du mener med en dataskjerm i handen og at du sov UNDER et hus
Vis hele sitatet...

Hehe, såklart.
Det som skjedde var at meg og en kompis, la oss kalle han O
bestemte oss for å ta en tur opp til en annen kompis en Torsdagskveld.

Det vi ikke viste var at han vi reiste til var i godt gang med en liten fest,
der han blandt annet hadde 1-2? flaske med bacardi.

Jeg tenkte jeg egentlig ikke skulle drikke noe siden det var skole dagen etterpå,
men etter som tiden gikk så tenkte jeg at jeg kunne sikkert ta meg noen få drinker.. tabbe.

Jeg ble stadig fullere, som jeg nevnte hadde jeg ikke spist siden morningen den dagen. Uansett når kvelden kom mot slutt og jeg var så og si ubrukelig
så skulle jeg da reise meg.
Dette endte med en kjapp tur i gulvet hvor 2 glass som sto på bordet kom med. Dette ble da trykt inn i foten min.. Ikke behaglig.

Forsøk nr. 2. Jeg skulle nå opp igjen, men dette ville ikke kroppen min.
En uheldig laptop som sto på bordet kom nå med i fallet.
De få refleksene som var igjen smelte da ene handen min inn i denne skjermen..

Resultatet var en blodig hand og en stykk forvirret kar.
Når jeg endelig kom meg ut døren tilbydde moren til kompisen min meg litt mat, noe jeg virkelig var glad for.


Med noe loff i magen og litt cola var det på tid å komme seg hjem igjen.
Sikten var så og si helt uklar. Jeg kunne sverge på at skråningen under huset hans bevegde seg sidelengs.. Det jeg da konkluderte med var at det beste kunne være å bare sette seg ned for å vente til det hele gikk over.


Mens en liten stemme i hodet mitt sa at dette egentlig bare var en idiotisk ide klarte jeg å fommle opp mobilen, denne var så klart utladet...

Jeg våknet sikkert i 2-3 tiden? For også gå hjem igjen, der sto en stykk lite glad mor. Fikk beskjed at jeg skulle gå rett i seng, noe så forsåvidt var ok.


Dagen etterpå, en Fredag vell og merke, skulle jeg på liv og død på skolen.
Noe som jeg tilslutt fikk overtalt min mor om at jeg var i stand til.


Så slik gikk det meg med, vil oppfordre holk å ikke drikke på tom mage
Har våknet på rare steder litt for ofte takket være piller, alcohol og "gode" venner..
Har våkna i ei handelvogn utom city syd, på et hoppeslott langt ute i trondheimsfjorden, innlåst i en kontainer, i fosterstilling på trappen til min x-svigermor, i en livbåt på ferga, på toget til stockholm + veldig mange andre steder... Skal slutte og drikke fra og med imorgen av!
Har en del historier jeg ikke er så veldig stolt over, og som kanskje ikke skal nevnes. En som er litt beundringsverdig, dog, fant sted natt til 1. mai. Vi skulle feire begynnelsen på 17 dager flatfyll, men jeg gikk ut litt sterkt, kan man vel si. Svartna ut relativt tidlig på kvelden og sovna i bilen. Kom meg litt til sansene igjen utover kvelden, og ble kjørt hjem før noe mer kom til å skje. Jeg husker bestemt at bilen stoppet utenfor huset mitt og jeg gikk straka vegen rett opp på rommet mitt og til køys.

Våkna dagen etterpå i ei seng jeg aldri har sett før. Forstår selvfølgelig jævlig lite på dette tidspunktet, og river av meg dyna. Der møter jeg av synet av mine egen, utpulte penis med en brukt kondom fortsatt på. Jeg blir grepet av nerver og panikk, får på meg buksa og en t-skjorte før jeg springer ut av rommet i desperat søken etter utgangen. Jeg tar skoa i hånda i det jeg hører en kvinnes stemme si: "Drar du allerede?", og jeg er ute av huset før jeg får snudd meg for å se hvem det var.

Hva som faktisk har skjedd her aner jeg ikke, men en hyggelig opplevelse var det iallefall ikke. Gåturen hjem, uten sko, var på rundt en time.
Sist endret av McLovin; 18. mars 2013 kl. 16:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Dæven, der ble du jo med på en ufrivillig Ons der McLovin ! Men det der må jo ha vært ei dame du kjente fra før/har sett før..?

En ting skal være sikkert, av alle rusmidler vi diskuterer på Nff, er nok alkohol den som kan gjøre deg mest virkeligfjern når man er skikkelig rusa.
har selv blitt vekket av onkler og barnehagetanter, men må dele en historie om en kompis som skjedde nylig

klarte å dra min sosialt tilbakestående venn ut på byen etter å ha helt i han noen utall glass vin, og kvelden starter på pubèn til en gammal kompis av meg, der min kamerat klarer å erte på seg en gjeng med somaliere ved å gjentatte ganger kalle dem for negere å gi dem klemmer..
så må dra med meg dette brøhuet før han får juling og vi stikker inn mot sentrum..
på vei inn begynner kompisen min å loke fælt og plutselig beiner han som faen avgårde og jeg gidder helt ærlig ikke passe på han lenger..
Han våkner opp sovende på sykkelstien på lund(rett uttafor krs) uten sko,lommebok,jakke eller telefon og må labbe 15 kilometer hjem.. dette var i november så det var ikke varmt ute heller
Var på et vorspiel for et par uker siden også begynte vi å spille beerpong -med vodka..
Jeg var i slaget, og det var slik at vinneren sto, så det endte med en god del med shotting
På vei tilbake til byen bestemte vennene mine seg for å sette meg på t-banen, sånn at jeg skulle komme meg siden jeg var stup drita.

På tbaneturen møtte jeg en hyggelig dame som jeg delte en vinflaske med og det siste jeg husker er at jeg sovna på banen og endte opp på et-eller-annet sted(et godt stykke hjemmefra). Senere ble jeg funnet sovende i en busk 1km hjemmefra og jeg ble fulgt hjem herfra av noen som fant meg i veikanten.
Dagen derpå våkna jeg av at mamma ba meg se i speilet, og ja, halve trynet mitt var et gigantisk
Skrubbsår. Har ikke peiling på hvordan/når det skjedde men fyfaen for et sjokk jeg fikk haha
Jeg har hatt noen rare tendenser til å sovne nesten hver gang jeg har vært på fest, de fleste ganger har jeg ikke husket at jeg har vært på fest engang.

En av gangene jeg husker spesielt, var da jeg var på fest hos min onkel en mandags kveld. Kveld ble til natt, og natt ble til morgen. I 6-tiden bestemte jeg meg for å gå hjem (dritings), noe som sa seg selv ikke ville gå ettersom jeg vi bor typ 2 mil fra hverandre. Det hele endte med at jeg la meg til å sove utfor ungdomsskolen (ca. halvveis hjem).
Jeg våknet etterhvert da lærerne kom til skolen, og bestemte meg for å gå inn i bygget (fremdeles dritings), siden det var veldig kaldt ute. Klasserommene sto alltid åpne på den tiden av året, og jeg gikk inn i et tilfeldig klasserom og la meg til å sove helt bakerst i klasserommet.
Etter en tid våknet jeg midt i undervisningen til klassen. Utrolig nok hadde de ikke vekket meg eller brydd seg.
Innflyttningsfest år 2010. Jeg hadde fått en strøken leilighet sammen med søskenbarnet mitt og det skulle feires. Kom et 20 talls folk og stemninga var bra, det var også drikkelekene. Dette var midt på sommeren så det var deilig og varmt, så roper en av deltagerne ut om vi ikke skulle flytte festen til huset til mora hans som var like i nærheten, hvor han hadde badebasseng og badstu utendørs. Nakenbading bare smalt inn i skallen min og 5 taxier ble bestilt. Vel fremme så faller plaggene og noen er nakne, og noen har litt klær på( jentene ), men alle er i vannet. Stemninga er dritbra og alle er drita, på dette tidspunktet står det jævlig mye flasker rundt om kring og jeg drikker alt jeg kommer over. Så blacker jeg ut.

Neste jeg husker er at er på kebabsjappa 10 min gange unna, med besteveninna mi som jeg har farlig lyst på, hun skal hjem og blir plukka opp av typa, jeg skulle bare følge hun ned. Dessuten går jeg i bare boxern. Sender en sms til ei annen venninne etter hu har dratt " Jeg er nake! ". Kjempelurt. Pisser med tissen viftans ut på hovedveien og beiner tilbake til festen. Der fant jeg rødvin, blacker ut igjen.

Nestegang jeg kommer til meg selv sitter jeg i badsstua med søskenbarnet mitt og en felles kammerat, og jeg sitter og hylgriner over at jeg ikke fikk bestevenninna mi. Når jeg kommer til meg selv så slår tanken meg " hvorfor i helvete sitter jeg å griner om dette, jeg bryr da meg ikke så jævlig." Alkohol mine damer og herrer! Krabber ut av badsstua, finner ut at de fleste har dratt, bare 2 stk igjen i bassenget som roter. Går inn i huset, finner mer og drikke og blacker ut.

Våkner opp splitter naken, i fosterstilling på sofaen i et hus jeg ikke aner hvem eier. Leiter rundt i huset og det er ikke en sjel å finne. Ting begynner å demre og jeg går ut å finner klærne mine som ligger langs bassengkanten dyvåte. I det jeg bøyer meg ned for å plukke opp boxern hører jeg naboen som jobber på taket og ser meg rett i rasshølet, nydelig. Går inn igjen, henger opp klærne og legger meg til å sove igjen i håp om at det er noen hjemme da. Våkner opp litt senere, fortsatt ingen der. Finner heller ikke husnøkler, lommebok ELLER mobiltelefon. Flott tenker jeg. I tillegg så er jeg hangover som aldri før. Jeg får på meg klærna, går 45 min hjem, ringer på hos meg selv men søskenbarnet mitt var ikke hjemme. Ringer på hos naboen ( rekkeleiligheter ) som byr meg inn. Jeg får låne tlf og søskenbarnet mitt kommer om litt. Inntil da må jeg sitte å høre på gamla prata om alt mulig drid om nabolaget mens jeg er hangover som faen. Kommer meg tilslutt inn og får sove i senga, deeeilig.

Fant i etterkant alt av gjenstander, utrolig nok. Mobilen hadde kebabfolka funnet. Mine gode venner tok såklart bilder av meg splitter naken i forskjellige positurer.
Engang våknet jeg med at en rotte beit meg flere ganger i handledet, krøp ut av et vindu, og oppdaga at jeg hadde logget i kjelleren i Aker kirke blant skit og møkk.
En annen gang tok jeg en 3 dagers og på 2 dagen våknet jeg opp med ei feit dundre på 200 på Finnsnes, men drakk i Tromsø. Hvite seg at man hadde ramla ombord på hurtigruta.
En Anna gang våknet jeg opp i en "fabrikk" blant masse fiskeslog på en tråler som lå til kai og det var mandag og sku ha vært på jobb for leeeenge sida.
Ellers var det en gang på Nesodden jeg hadde tatt feil buss hjem, og søkte ly i en trafiokiosk (har nøkkel), og fikk en avis bud til å kjøre meg til vinterbro.
Alle har skjedd på vinterstid.
Tar en skikkelig drink i kveld og ser hvor man havner i kveld da Good luck to myself...
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
EN gang. Men da blanda jeg alkohol med 30 rohypnol.... husker svært lite... egentlig ingenting så var ikke serlig spennende.

Bortsett fra... at jeg våkna bak en sånn stor grønn "pusse opp" container av at politiet ringte. Noia.
Sist endret av deGrønne Skoger; 28. mars 2013 kl. 00:35.
Det var vinteren for to år siden om jeg ikke husker helt feil. Etter en god del shoots og masse andre drinker så begynte virkelig alkoholen og ta innpå, dermed forsvant min dømmekraft på hva som det er greit og gjøre.
Soveplassen min for kvelden hadde venninna mi klart og sabotere vekk da hun virkelig krangla med moren sin, så hun skulle tilbake til en instutisjon i løpet av kvelden. Så dermed sluttet hun og drikke og vi andre fortsatte ( noe jeg virkelig ikke burde ha gjort siden jeg nettopp hadde fått beskjed om at jeg burde skaffe meg en ny soveplass.) Men siden alkoholen hadde såpass kraftig påvirking så tenkte jeg ikke noe særlig over dette.
Da vi skulle kjøre hjem venninna mi så fikk jeg et spørsmål om og bli med (hun bodde ganske øde så var vanskelig og komme seg hjem igjen, noe jeg var fult klar over) og jeg i den formen jeg var valgte så klart og si ja.

Dahun var hjemme så bestemte de andre seg for og stikke på en lukket privat fest. Så der stod jeg, midt i ødemarken. Helt alene og ganske full ( begynte og virkelig slite med balansen). Jeg bestemte meg bare for og legge meg ned for og sove av meg alkoholen for og gå hjem dagen etter på. Lå sikkert og sov en halvtime eller noe til jeg da ble vekket av ambulansen og politiet. Heldigvis hadde noen sett meg, for det var jo så kaldt.
Så gikk overraskende bra, og fikk ganske mange meldinger dagen etter som det stod unnskyld på.
Var da jeg blanda absolutt alt mulig på bryllupet jeg var i. Dette skjedde i serbia tho
Blanda, øl whisky, konjak,rakija, vin you name it as. Endte med blackout og våkna over veien for " bryllupsteltet" etter endel timer når alle hadde gått hjem. Fy faen jeg var kald og helt ødelagt. Worst story ever
Hehe, mange artige historier her her er min historie!

Det begynte som en helt vanlig fredag kveld, skulle til kompisen "Hamid" og drikke med exen og noen par andre gutter og jenter. Legg merke til at det var en av de første gangene jeg hadde drukket årdentlig, Med det mener jeg en hel flaske Vodka 40%.

Vi ankom huset til hamid, huset hans ligger midt inne i skogen, og for og komme seg over til huset hans må du gå over jernbanen. Vi begynte med noen drikkeleker, det var 6 shots på bordet og 3 av dem var fylt med vann, de tre andre var fylt med vodka, så kasta vi terning en og en, så hvis du fikk 3 da på terningen sa drakk du shot nummer 3, vi hadde nummerert shotsa, Helt random da viste ikke om det var Vodka eller vann.

Vi begynte leken, heldig som jeg er får jeg den første shotten, hehe ganske uventet. gjennom den halvtimen så er jeg brisen. Plutselig så bestemmer folk for og ta seg en liten pause og de går ut av rommet og utpå verandean for og røyke. Jaja, tenker jeg bynner og gå rundt i rommet og se litt på ting og tang. Plutselig får jeg en ide! La meg ta og chugge vodkaen!! Jeg tok vodkaen og drakk så mye jeg kunne.

Jeg begynte og kjenne alkoholen nå. Jeg satt meg ned igjen for og vente på andre. Fyfaen etter det så smalt det. BLACKOUT. Husker ingenting etter det.

Ble fortalt av folka jeg var med,at jeg ble tatt inn på rommet med exen min og at hun skulle ha sex med meg. Btw exen min er en stygg thailandsk hore Jeg hadde nekte og knulle ho, så hun braste ut av rommet og satt seg ned med de andre jentene og begynte og KLINE. Say whaaat? Ja, du hørte riktig, det var minst 4 hotte damer som satt og klina med hverandre, inkludert exen min. Hvor var jeg? Jeg var på rommet og spydde jeg :/

Hadde spydd over hele senga til søstra til Hamid. Hun ble selvfølgelig pissed, og kastet meg ut av huset. Husk at jeg ikke husket noe av dette her jeg har blitt fortalt alt det her. Ja, der satt jeg da. uttafor døra i 12-

Jeg våkner dagen etter på doen demmes og det er masse spy overalt.

Lesson learned :/
Jeg ble invitert til fest hjemme hos en kompis. Der var det han, broren hans, ei jente og meg. Som vanlig så drikker de andre Kalinka, i mens jeg har en Absolut 40%. Dette ender da med at jeg blir styggfyll, som igjen vil si at jeg bare drar ned buksa til denne jenta og masserer rumpeballene hennes. Hun likte det, jeg likte det. Så skjer det helt store når jeg blir litt dårlig, da spyr jeg. Alt over ryggen henne! Det siste jeg husker da er at hun bare kaster meg ned av sofaen og kaller meg mange stygge ting og at hun aldri vil se meg igjen osv. Jeg dør av latter når jeg tenker på det :P
Mja, det første julebordet ble jeg overveldet av mengdene gratis drikke og sovnet et kvarter eller noe ute i snøen. Klarte å komme meg hjem på et vis. Er ikke noe særlig glad i alkohol rusen og kan telle på en hånd de gangene i året jeg drikker. Bor nokså inni sentrum og blir mer enn mett av hele alkoholen av alle dødnakkene som hyler og skriker som ville dyr utenfor hver helg.
Hadde vært ute på fest og bestemte meg for at jeg skulle komme meg hjem og legge meg, begynte å bli sent og var trøtt så jeg vendte nesa hjem. Satt meg på bussen som tok ca 10 min hjem, mens jeg vandrer innover byggefelte ringer telefonen. Du må komme på narch ! ja sier jeg dum som jeg er går jeg dit og får servert våruller og salat. Etter en liten stund merker jeg at dette skal ut via den orale åpningen og løper opp på toalettet til de jeg på narch hos, når jeg kommer inn er hele badet RØDT! og da mener jeg sikkeligt mørkt rødt så blir svimmel som faen og tenker nu skal jeg hjem! Går de 3-4 minuttene det tar å gå hjem og idet jeg kommer inn får langt meg i sengen merker jeg at jeg må kaste opp igjen. Det neste jeg husker er at søstera mi vekker mens jeg ligge rundt dassen og holder på den som en god venn kun iført bokser. Der hadde jeg visst sovet i 2-3 timer og min teori er at jeg skulle slippe å vaske opp oppkast og skulle heller bare sitte og "vente" ved dassen til jeg var ferdig å kaste opp og det hele endte med at jeg sovna der. Helt ok fylle-sove-historie.

Ops leste etterpå at dette var "ute" historier, men kos dere anywho.
Sist endret av CookieY; 3. april 2013 kl. 23:37. Grunn: yolo
Ble kjørt hjem av ett tilfeldig avisbud kl 0530 etter en fuktig fredagskveld. Hadde da reist fra festen og bestemt meg for å gå hjem. Gikk i kanskje tre timer før jeg knela, og kolapset i grøfta. Avisbudet haadde fortalt moren min at jeg hadde gått nærmere tre timer i feil retning. Hehe, herlig! Våknet TILSUTT hjemme i min egne (nedspydde) seng
married to google
Xmalix's Avatar
Nei for mamma har alltid sakt at de som sovner i fylla dør av kulden. Jeg har alltid tenkt at det gjelder hele året... Men kanskje det har noe med at jeg er jente å gjøre også? Er vel ikke så mange jenter som går bort til en dødrukken fyr i veikanten, mens det er noen forskrudde menn der ute som kanskje vil utnytte et stakkars kvinnemenneske..

men må innrømme det var mange gode historier å lese her
Ellers så er det kanskje noen forskrudde menn som faktisk bare vil være hjelpsomme, om de ser et stakkars kvinnemenneske ligge i grøfta uten bevisthet.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Ellers så er det kanskje noen forskrudde menn som faktisk bare vil være hjelpsomme, om de ser et stakkars kvinnemenneske ligge i grøfta uten bevisthet.
Vis hele sitatet...
Jeg har lært at det ikke finnes flere slike menn igjen av oss. De fleste ville voldtatt ei frossen jente som har spydd og urinert på seg selv i grøftekanten. Det er i hvert fall hva noen jenter "liker" å tro.