Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3149
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei!

Jeg fikk høre før jeg dro at det skulle ikke være noe problem å skaffe snus i Thailand, det er det.

Alt jeg har funnet hittil er noen slags blader man skulle tygge på og en eller annen form for sirup?

Noen som har peiling? Blir satt veldig stor pris
Har ikke trengt å lete etter snus selv siden de selger det i lokalrestauranten i området der vi har hus.

Men finn en skandinavisk bar og spør der?
Slet litt selv i Thailand også, men løsningen ble en skandinavisk resturant.
En skandinavisk bar vil sikkert også gjøre susen
Slet med det samme ifjor! Stressa som faen i flere dager, men måtte gi opp til slutt..
Kjøpte meg en pakke sigg istede.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Siden snus er ulovlig i utlandet er det ganske vansklig å få tak i. Men skandinaviske bar kan ha det, men det et ikke fersk snus. Men du får snus
I Hua Hin solgte de snus på en butikk, det var litt bortgjemt, men de hadde det.
Sitat av FOX Vis innlegg
I Hua Hin solgte de snus på en butikk, det var litt bortgjemt, men de hadde det.
Vis hele sitatet...
Soy 88? det er en indisk butikk med som selger snus typ indisk
De kaller det ihvertfall Chaini Khaini, som er merkenavnet, og de tar 160 baht for en pakke med ca 200 poser
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Carmex Vis innlegg
Noen som har peiling? Blir satt veldig stor pris
Vis hele sitatet...
pun intended?
Sist endret av zeicko; 19. desember 2012 kl. 17:19.
kanskje si hvor i Thailand du er??
På turiststeder så er det vel ingen problemer å få tak i svensk snus.

Som surf's up over sa, så er det en type indisk snus å få tak, men det er langt i fra svensk standard. Skal ned i januar igjen. Skal prøve å huske å oppdatere tråden med bilde og navn på snusen.
Snus er ikke ulovlig i Thailand, import derimot er litt kinkigere. Men så mange skandinaver det er der nede så er det jo folk som har startet å produsere der: http://www.pioneersnuff.com/

Hvor du skal kjøpe deg vet jeg ikke though, som tidligere skrevet her, skandi-barer er nok et godt tips.
har aldri sett det i en butikk i Thailand før