Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2701
Det er mange som sier at spillene jeg spiller ikke gir mening. Er det noen som har noen bra spill å anbefale ? Det viktigste er at de har bra singleplayer. Tips ?
Bioshock

Fantastisk bra historie, ikkje søk i walkthroughs tho, det spolier historien.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvorfor skal andre bestemme hvilke spill du spiller? Det viktigste er vel at du har det gøy?

Hvilke spill liker du?
^ what he said. Spill det du vil. Når det gjelder bra historie, er det veldig utifra hva du liker å spille. SKytespill er sjeldent sykt bra historier, men du finner untak. Historiewise, er ofte RPG way to go
Sitat av Znusken Vis innlegg
^ what he said. Spill det du vil. Når det gjelder bra historie, er det veldig utifra hva du liker å spille. SKytespill er sjeldent sykt bra historier, men du finner untak. Historiewise, er ofte RPG way to go
Vis hele sitatet...
Enig her, fallout 3 er også å anbefale.
Halo 4 har en konge Historie, eg ambefaller deg alle haloer fra 1 til 4.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
er det ingen som har anbefalt halo ennå :O

edit: der kom halo rett før jeg postet gitt xD
Sist endret av Frufsa; 10. november 2012 kl. 19:28.
Mass Effect, Dragon Age.
Førstnevnte har en veldig god historie etter min mening, historein er også noenlunde troverdig for såvidt.
Bioshock ble nevnt her også, kan anbefales.

Litt of topic: Fant også et annet spill på Live Arcade (Som forøvrig ikke har noen form for historie i seg) som heter
The Splatters. Dette er helt fantastisk gøy!
Sitat av Fleff Vis innlegg
Hvorfor skal andre bestemme hvilke spill du spiller? Det viktigste er vel at du har det gøy?

Hvilke spill liker du?
Vis hele sitatet...
Jeg har lyst på noen gode singleplayer spill med mening selv.
Jeg gjør det så klart ikke bare fordi noen sa det!
Har spilt de fleste Halo spillene til de som lurte på det.
Grand Theft Auto, Saints Row, Rage, Bioshock, og Homefront. Alle har utrolig bra historie.
Call of duty har amazing storyline, Spesielt Modern warfare serien.
Bioshock 1 hadde bra storyline (Har bare spilt enrn).
L.A Noire.
RDR
GTA
Det er de jeg har, anbefaler sterkt Call of duty. Modern Warfare har amazing Storyline.
jøss ingen som har nevnt alan wake, det beste xboks spillet!
haha Call of duty og en bra story? never! har aldri sett et så dårlig spill som cod. de bringer samme dritten hvert år. det eneste gode cod var mw1.
Sitat av csch92 Vis innlegg
haha Call of duty og en bra story? never! har aldri sett et så dårlig spill som cod. de bringer samme dritten hvert år. det eneste gode cod var mw1.
Vis hele sitatet...
dem fleste kjøper cod pga multiplayer ikke pga enspiller delen
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Fable spillene
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dem fleste kjøper cod pga multiplayer ikke pga enspiller delen
Vis hele sitatet...
Det er sant, men hvorfor blir da spillet nevnt i en tråd om spill med gode singleplayer?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Call of duty har amazing storyline, Spesielt Modern warfare serien.
Bioshock 1 hadde bra storyline (Har bare spilt enrn).
L.A Noire.
RDR
GTA
Det er de jeg har, anbefaler sterkt Call of duty. Modern Warfare har amazing Storyline.
Vis hele sitatet...
>Call of duty
>bra historie
pick one.
The Walking Dead (XBLA)
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Call of duty har amazing storyline, Spesielt Modern warfare serien.
Bioshock 1 hadde bra storyline (Har bare spilt enrn).
L.A Noire.
RDR
GTA
Det er de jeg har, anbefaler sterkt Call of duty. Modern Warfare har amazing Storyline.
Vis hele sitatet...
Modern Warfare spillene har bedre historie ja, men jeg finner Black Ops mye mere underholdene.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Det er sant, men hvorfor blir da spillet nevnt i en tråd om spill med gode singleplayer?
Vis hele sitatet...
sant nok, hører ikke hjemme
Sitat av IpN Vis innlegg
The Walking Dead (XBLA)
Vis hele sitatet...
What this guy said!!

The Walking Dead av Telltale Games er det desiderte mest emosjonelle, engasjerende, dypeste, spennende spillet jeg tror jeg noen sinne har spillt! Det er et spill du lever deg noe så grusomt inn i og du begynner å virkelig bry deg om karakterene. Spillet skreddersyr også storyen til en viss grad basert på valgene du gjør i løpet av spillet slik at du lever deg enda mer inn, men la deg ikke lure, Telltale bryter inn i ny og ne for å gi deg et godt slag i trynet med at alt kan skje selv om det er du som er sjefen.

Skaff deg dette spillet. Det ER en grunn til at det har fått så god kritikk og blitt nominert til flere GoTY priser.

NinjaEdit: Begynte faktisk å grine litt i løpet av spillet...
Sist endret av Quix; 16. november 2012 kl. 23:03.
jeg ambefaller gjerne resident Evil også, og Gears of war 1-3. Gears of war har også en fantastisk storyline, men 3eren hadde ikke en fult så bra story som de gamle (den har mer action en horror) og hva med Portal 2? vanskelig gameplay, men fin story. jeg har mange ambefallinger til deg, men klarer ikke å skriver de opp, litt for tungvint dette . det beste er at du finner noen venner som har spill ikke du har, så spiller du de.
Dust: an elysian tail - Storyen er så som så, men er generelt kult. Verd å sjekke ut.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alle Assassins Creed spillene, Call of Duty (mest fornøyd med Modern Warfare 1 og 2).

Det fins mange andre spill man kan nevne, men disse ligger høyt på listen. Både online modus og offline/campaign.