Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1760
Jeg fikk i oppgave å lage en hjemmeside til et lan som skal være snart. php får jeg til, men design er jeg ikke noe god til, så banneren min blir så dårlig. Det jeg spør etter er om noen kunne ordne en banner til meg, ikke noe hypert noe, men noe enkelt. Lanet heter D.Y(Disfunctional Youth), banneren skal 800x150, ikke noe mørkt. lyse farger, blått eller grønt.
Sist endret av Silenoz; 9. februar 2005 kl. 19:43.
Det hadde vel vært en idè å nevnt hvilke farger du vil ha... Om det skal være blått eller rødt..
Tviler egentlig på at du finner noen her på nFF som vil lage et banner til deg gratis. Du må nok ut med noen 100 lapper for et godt banner.

Men siden jeg ikke er av den typen, har jeg prøvd å lage et banner til datapartyet.
Sist endret av EXzlator; 9. februar 2005 kl. 18:55.
HAHA for en banner!!
Humm, finn noen som er flinke med Photoshop, eventuelt sjekk ut www.good-tutorials.com for Photoshop-tutorialer, så lærer du fort
Til når er det du trenger denne banneren? Kunne sikkert ha prøvd å lage en til deg men har litt dårlig ti denne uka.
Finnes mange som sponser på quakenet...
Det å spørre noen her på forumet om de gidder å lage noe for deg, kommer du egentlig ingen veg med. (tro meg )

Du vil nok få svar om hvordan du kan lære deg å lage ditt eget banner, som jeg ser noen allerede har kommet med.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Siden alle her er så utrolig sikre på at du ikke kommer noen vei med å spørre vil jeg motbevise det (Ja. Det er faktisk slik jeg er). Hvilke farger ser du for deg? Vis meg resten av hjemmesiden så skal jeg gi det et forsøk.
"ikke noe mørkt. lyse farger, blått eller grønt."

Skal hele siden egentlig være lys, eller skal banneret være lyst og resten av siden mørk?
Litt OT men: Jeg vil sende en takk ProZhen, som faktisk fikk meg til å trykke på linken som fikk meg til å se hvor lett det er å lage kule ting i PS. Har hatt lyst lenge, men nå har jeg en grunn.

Kan sikkert mekke en banner om noen uker ettersom det kan ta tid å gå gjennom alle tutorial'ene på www.good-tutorials.com
Trådstarter
37 0
jeg ga opp den gamle og laga ny side, http://silenoz.sytes.net/~silenoz/dy/ er den nye, den gamle har jeg ikke lengre. men det hadde forsatt vært fint om noen kunne lage en fet banner til siden, for banneren som er nå er ikke akkurat bra.
Jeg mekka noe greier i løpet av kort tid.. du kan jo se i url'n hva jeg mener sjøl, men jeg hjelper gjerne senere. klokka er pr. nu 03:02 så jeg føler ikke at dettan ble for alvorlig.. http://home.no/ulysses/jalla.htm

hadde du btw tenkt deg sort bakgrunn, iogmed at den er det på sida di..?
Sist endret av ulysses; 11. februar 2005 kl. 03:04.
Ulysses: Hva bruker du for å få til "blekkflekk"-effekten?
q_Werty: Jeg tipper en brush. Søk etter det på google så finner du nok mange kule splatter effekter
Trådstarter
37 0
en mørk bakgrunn hadde kansje vært fint, siden jeg gikk mye på orrange og grått. fine bannere, men passet ikke med fargene på siden, men fint at det er noen som vil hjelpe meg her
Er jeg teit hvis jeg påstår at banneret på siden din ser helt greit ut?

Edit: La til URL
Sist endret av jas; 11. februar 2005 kl. 12:22.
Trådstarter
37 0
hmm, den ser så fjøs ut. den er jo ikke øl stygg, men den er så kjedelig
If it ain't broke, don't fix it!
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Enig. Den er kulere en det du kan få gratis av noen her på freakforum
Er det teit av meg å påpeke at "Disfunctional" er en feilstaving av "Dysfunctional"?
Trådstarter
37 0
de mener det disfunctional ja
Sitat av q_Werty
Ulysses: Hva bruker du for å få til "blekkflekk"-effekten?
Vis hele sitatet...
hehe... det er faktisk et bilde jeg har tatt sjøl på marihaugen skrifthistorisk museum eller noe sånt i Lillehammer.. det er ikke en brush, for de som trodde det. Skal godt gjøres å få det til i PS. Men videre må jeg nok "skuffe" Silenoz med den gode nyheten at jeg har mottatt mitt ca. 1 kg tunge glinsende eksemplar av World of Warcraft i dag, så skolearbeid, sosialt liv, dusj og mat: ta dere en bolle! jeg går hervet i sosialt sølibat.
Gilgamesj: Nei, det er ikke det, tror jeg.

http://en.wiktionary.org/wiki/Dysfunctional
Pretty Princess
Freaken's Avatar
montana, du tar feil. jeg vet det finnes en god del sjenerøse sjeler på nff som gjerne vil hjelpe andre uten å få noe for det.
men jeg foreslår at du leser noen tutorials og prøver selv jeg..
nuttin' is as good as you self make it

btw, kunne hjulpet deg, men nå er mine PS-skill sterkt begrenset
Sitat av jas
Gilgamesj: Nei, det er ikke det, tror jeg.

http://en.wiktionary.org/wiki/Dysfunctional
Vis hele sitatet...
Det ringer ingen bjeller når du ikke får treff på disfunctional?
Gilgamesj: Jeg får lyst til å skrive "nei", men jeg skriver heller "ja". Tror jeg. Kanskje.
heheheheehe....... jas. slutt å jåss
Du er min venn
niigu's Avatar
Alle sammen: Slutt med drittpostingen. Nei, jeg leker ikke crew, men jeg er sykelig lei av å sitte og lese igjennom hundretusen små kommentarer som "hehehehe ok lolrofl ok leet bad omfgwtf". Post noe nyttig for ei gangs skyld! Tror du ikke at det er noen på nFF som gidder å lage banner? - Hold det for deg selv. Vær så snill.

Silenoz: Første påpekeren min er at du linker siden som dere skal ha banneret til i begynnelsen av tråden. Du sier så hva som skal stå, om det skal stå noe i fokus etc. Jeg kunne gjerne ha laget et banner imot null betaling, men fonten du/dere har brukt der det står "CS", "WC3" og "CRACK" er ødeleggende, og tvinger meg til å bruke tilsvarende skrift-type i banner. Det andre er at du nevner lyse og fine farger i kombinasjon med den dystre siden du linker oss til. Hvordan får man til det?

Egentlig skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter før siden er komplett. Dette ble veldig vanskelig.
Trådstarter
37 0
niigu: helt i starten da jeg postet denne posten, hadde jeg en helt annen side en den som du ser på linken, etter et par negative svar ga jeg opp den siden, og laget en ny en. Derfor ble det litt feil der jeg sa først at det skulle være lyse farger osv.