Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1353
Noen som har erfaring? Det byr seg en stripe eller tre i kveld. Jeg har gått på Cipralex i fem uker omtrent. Så lurer på om noen har erfaring med å bruke rusmidler mens de går på antidepressiva.

Kan for øpvrig nevne at serotoninnivået ser ut til å stabilisere seg og jeg er lettere i hodet enn på lenge lenge lenge. Og forferdelig hypp på en fest. I kveld
Har brukt Cipralex i ett halvt år. SSRI er ikke så farlig å kombinere med de vanligste rusmidlene rent fysisk. Altså går du på antidepresiver er det som regel en grunn til det og det er ikke alltid like lurt og inta rusmidler med en dårlig psyke, men fysisk sett så skal det gå bra. Har røkt Hasj og drukket endel under "behandlingen" (hadde angst) jeg merker ingen forskjell. Har også tatt Amfetamin 1 gang og det gikk fint, bortsett fra at det er ett møkka dop i seg selv. Når det kommer til Kokain så finner jeg ingen ting på erowid som tilsier at det er farlig å kombinere disse, men kan hende noen andre har ett annet synspunkt på dette?
det stopper aldri ved tre striper veit du :P
Huff, Kjæresten min har gikk på Ciparalex en stund, hun ble bare helt apatisk og trøtt.. funka ikke for henne. hva med dere som går/Har gått på det da? hasj/pot er den eneste antideprisiven som funker for henne.
Å kombinere rusmidler/legemidler som øker kosentrasjonen av serotonin i synapsen, enten ved å forhindre nedbryting av serotonin(MAOI), redusere reopptak av serotonin(kokain, SSRI osv), eller øke frigjøring av serotonin(amfetaminer b.la.) er ikke ufarlig når man går på SSRI, derfor bør en dosere forsvarlig med dette i bakhodet. For mye serotonin er rett og slett ikke sundt.
jeg drakk som et sluk da jeg gikk på Zoloft, i ettertid kanskje ikke det smarteste jeg har gjort.
Sitat av username:
jeg drakk som et sluk da jeg gikk på Zoloft, i ettertid kanskje ikke det smarteste jeg har gjort.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype det litt mer? :P
Hmm, jeg har gått på antidepresiva i snart to år, jeg har fyrt på med dop å ingenting har skjedd med meg, hakke fått ned turer en gang...:-D
Da kan du glede deg til du en gang slutter med SSRI.
Type SSRI og rusmiddel/legemidel kombinert har jo mye å si.

Hva betyr å "fyre på med dop"?
Sitat av marihuana
Kan du utdype det litt mer? :P
Vis hele sitatet...
jeg døde ikke , men jeg har aldri blitt så dårlig i mitt liv etter å ha blitt full - spray spy ut av munn og nese, kollapse i en fontene , våkne opp en dag senere uten å huske noe særlig, vedvarende bakrus.
Det gikk bra. Man må bare skille litt kanskje. Rusmidler er én ting, medisiner noe annet. Jeeeee, jeg fridde i går. Fikk jajippijaaaaa. Mer i kontakt med meg selv enn noen sinne – kola/pepper/tjall/alk eller ikke. Vært svært depp, livet ga meg et lynnedslag for et år siden som jeg ikke ble frisk av uten medisiner. Men jeg kan få leve litt likevel. See?

Vi er kjemisk sammensatt.