Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1255
Hey. Har nå hørt veldig mye på Eminem, Vinnie Paz og Immortal Technique over en god stund. Men er på let etter flere rappere som disse, kanskje mindre kjente?

Altså leter etter rapper som skriver sterke/syke lyrics, som har et budskap. Noen som vet om noen?
Army of the Pharaohs, Jedi Mind Tricks (Vinnie Paz og Ill Bill), kanskje Hopsin, Snowgoons(Spesielt Global Domination sangen.) La Coka Nostra.. Fader, jeg hører nesten bare på slik rap, men jeg kommer ikke på fler. Kommer med mer om jeg kommer på.
Sist endret av Bruskork1; 24. november 2012 kl. 16:37.
Du kommer til å like Aesop Rock.
Ras Kass, Doap Nixon, MF Grimm, MF Doom, Devlin
Why so serious?
Trådstarter
Takker for svar, skal skjekke dem ut!
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Army of the Pharaohs, Jedi Mind Tricks (Vinnie Paz og Ill Bill), kanskje Hopsin, Snowgoons(Spesielt Global Domination sangen.) La Coka Nostra.. Fader, jeg hører nesten bare på slik rap, men jeg kommer ikke på fler. Kommer med mer om jeg kommer på.
Vis hele sitatet...
Sier du her at Jedi Mind Tricks er Vinnie Paz og Ill Bill? :P hahah

On-topic:
Q-unique, Greydon Square, snowgoons, conspirituality, sicknature, sole, genocide, outerspace, Jedi Mind Tricks, Army Of The Pharaos, Heavy Metal Kings (Dette er Vinnie Paz og Ill Bill), La Coka Nostra, Slaine, Necro, Ill Bill...

Har forsåvidt en liste full av sånn rap her:
http://open.spotify.com/user/heraman...8rQYq5gDJGuQW0
Jedi Mindtricks består forsåvidt av Vinnie Paz, Jus Allah og DJ Kwestion.
Jus Allah har gitt ut ett par soloskiver han og, så kan jo ta en titt på dem.
Brother Ali har et par fete tekster. Veldig god-feeling på beats og flow, men temaene er ikke alltid like lystige.

Hvis ikke så har man alltids talib Kweli, Sick Jacken, Jay Electronica, Mos Def.
Devlin! Eksempler: Runaway, London City.

Karpe diem.-> Tusen Tegninger, Påfugl.
Nas, Big L, Notorious big etc. kremen av eastcoast rap
Sist endret av BareAnders; 24. november 2012 kl. 18:13.
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Jedi Mindtricks består forsåvidt av Vinnie Paz, Jus Allah og DJ Kwestion.
Jus Allah har gitt ut ett par soloskiver han og, så kan jo ta en titt på dem.
Vis hele sitatet...
Blingsa litt gitt, tenkte på Heavy Metal Kings, gikk litt fort i svingene.



Ellers har du jo Madchild!
usertitle import
bleh's Avatar
Nye Kool G albumet, RRR. Go get it.

Nye Vinnie Paz albumet er sånn middels, etpar godsaker der, cheesteakes. mmm