Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 768
God Afte, har 2 stk problemer jeg trenger litt hjelp til. Det første er Spotify avspillings problemer. Det hele startet her om dagen da jeg skulle starte opp pcn og fyre opp spotify, finner sangen og trykker play og ingenting lyd kommer. Den "baren" beveger seg ikke absolutt ingenting fungere. Har prøvd ALT, men spotify funker fint på maccen, mobilen og Web player. Er det noen her som har noen ideer?

Det andre problemer er at pcn NEKTER å gå i sleep modus...
Når jeg trykker på sleep knappen så skrur skjermen seg av i ett nano sekund også starter den opp igjen. Er det noen her som vet hva som skjedd eller hva som kan være problemet? meget irreterende ettersom jeg har verdens tregeste pc som bruker 10min på og starte.

Takk på forhånd
Prøvd å avinnstallere spotify og innstallere det igjen?
Hva med nettilkoblingen, har du premium eller bare vanlig? Av og på knappen på pcen min har en touchknapp på utsiden, et lite svipp på den og spotify er borte.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
har prøvd det en del ganger uten hell, null problem med nettet.
Not a real gamer
retovio's Avatar
Har det samme spotify problemet som deg bare at jeg kan høre i 40 sec før den henger seg opp, men det jeg gjør er å bruke web browseren som avspiller funker fjell det men savner noen ting som top liste og slik
Har også problemer med spotifyen min. Skjedde for en uke siden og jeg får bare "connection lost" eller noe piss, har absolutt ikke noe problem med intranettet eller noe slikt. Men jeg tror kansje det er etter siste oppdatering at Spotfy har gjort endring i hvilken porter spotify bruker? Skal iværtfall prøve å åpne et par porter imorgen å se om det fortsatt er krig.
Jeg hadde de samme problemene, men det var før jeg oppdaterte windows. Jeg har riktignok windows 8, men etter oppdateringa så fungerte det igjen. Prøv det!
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
update : Har fiksa spotify eller det har fiksa seg selv god knows. Men sliter fremdeles med at møkka pcn ikke vil såve. Er det noen som vet om det finnes noe software som jeg kan bruke for å få pcn til å såve?