Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 582
Har i den siste stund fått veldig stor interesse for film og spill musikk, noe jeg selv mener er veldig god musikk.
De finnes kjente komponister som faktisk har laget spill musikk, blant annet Hans Zimmer har laget mye bra, og selv er jeg stor tilhenger av musikken til Zimmer.
Men en ting jeg lurte på er hvorfor har ikke KORK noen gang prøvd på å lage en konsert med kjent film og spill musikk? Det er jo tydeligvis mange andre kjente orkester som har laget konserter ut av spill musikk som for eks, PLAY! og, london philharmonic orchestra har laget ett bra album med spill musikk.
Hva tror dere sjansen for at KORK hadde vært med på og laget en konsert eller 3 med spill musikk visst interessen hadde vært stor nok?
Legg gjerne inn Spotify linker eller youtube linker, med deres favoritt lydspor.

Vær obs på litt skrivefeil, har jobbet nattskift.

Spotify Listen min : http://open.spotify.com/user/cookiey...RVAX4rKvd8nhZ6
Sist endret av CookieY; 3. oktober 2012 kl. 17:43.