Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 902
Hey..

har ett problem med min gamle sliter.. en nokia n70. den fungerer 110% inntil jeg skal koble den til datamaskinen og prøver og overføre sanger og bilder til den...
datan finer på en måte ikke mobilien... står bare "ingen telefoner tilkoblet"... er utrolig irreterende,

har prøvd og installere PC-suite på nytt, meeen skjer ikke noe da heller.. på mobilen er kabelikonet aktivert, men PC`n nekter og finne telefonen.. :S

noen som har samme problem eller vet åssen man fixer det...??
Les innstruksjons-boka og følg den punkt etter punkt. Du må ha gjort noe feil.
sikker på at du ikke har på tastelås? mener å huske at når jeg kobler til min N70 tar den ikke kontakt med pc'n før tastelås er åpnet. (skal nevne at jeg har egendefinert tastelås, men vet ikke om dette virker inn på noe som helst.)
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cinamon
Les innstruksjons-boka og følg den punkt etter punkt. Du må ha gjort noe feil.
Vis hele sitatet...

den har funka før... funa fett som bare det..

meeen plutselig fucka alt seg..
Har vært borti det samme selv på flere Nokia-telefoner, blant annet N70. Jeg har ikke noen løsning, men jeg kan foreslå å kjøpe en billig kortleser og stappe minnekortet inn dit. Går raskt, sluker ikke batteri, og er latterlig enkelt!
Sitat av Myhre
Har vært borti det samme selv på flere Nokia-telefoner, blant annet N70. Jeg har ikke noen løsning, men jeg kan foreslå å kjøpe en billig kortleser og stappe minnekortet inn dit. Går raskt, sluker ikke batteri, og er latterlig enkelt!
Vis hele sitatet...
Det er nok den letteste løsningen.

Har du lagt inn nyeste versjon av PCSUITE?
De eldre versjonene har hatt *masse* tull, hvor det nesten var umulig å få avinstallert programmet skikkelig uten en ny install av OS. Du kan prøve å søke etter pc suite removal tool og re-installere suit'en igjen.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplepepsi
Det er nok den letteste løsningen.

Har du lagt inn nyeste versjon av PCSUITE?
De eldre versjonene har hatt *masse* tull, hvor det nesten var umulig å få avinstallert programmet skikkelig uten en ny install av OS. Du kan prøve å søke etter pc suite removal tool og re-installere suit'en igjen.
Vis hele sitatet...
har prøvd og installere det på nytt, legge inn ny driver, av-installere alt, meeen ingen ting funker... blir bare syykt irritert... masse bilder jeg gjerne ville hatt på datan...

kan kanskje prøve det med kortleser.. har jeg faktisk ikke tenkt på , godt forslag..
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplepepsi
Det er nok den letteste løsningen.

Har du lagt inn nyeste versjon av PCSUITE?
De eldre versjonene har hatt *masse* tull, hvor det nesten var umulig å få avinstallert programmet skikkelig uten en ny install av OS. Du kan prøve å søke etter pc suite removal tool og re-installere suit'en igjen.
Vis hele sitatet...

nå funka det vettu..

ny pcsuite var løsningen..