Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1284
likte dem bare. så lurte på hva dere syntes
Er ingen pro fotograf. så dette er sånne amatørbilder!
Første gang jeg legger ut bilder så...

http://img69.imageshack.us/img69/6738/1000060fa4.jpg
Absolutt ingenting spesielt med dine bilder. Jeg ble ikke provosert av det nederste bildet engang. Få kontroll på autofokusen din evt. kjør på med manuell fokus og skaff deg noen briller så du ser om det er skarpt eller ei.

Hva med å skalere bildene ned (4 eller 6MP) til en litt mer brukervennlig størrelse?
Sist endret av Deezire; 27. september 2006 kl. 22:54.
Hva med å lese det som står klistret under fotografering før du poster bildene dine?
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=71829

Forøvrig har jeg ingen komentar på bildene dine annet en at det ikke var noe spessiet med de. Helt vanlige bilder som en helt vanlig mann enkelt kan knippse

Lykke til videre.
Sist endret av EXzlator; 27. september 2006 kl. 22:55.
Kan jeg gjette at du er en VIF patriot og hater laget LSK?Fly bildet var vell ett helt ordinært bilde..vekker liksom null følelser hos meg..
Greit nokk det fly-bildet, kunne prøvd fåtten annen vinkel, skalert bort veien nede i bildet, + for skyene, men det var vell det beste på bildet... kunne fått fokus på f.eks. SAS logoen... LSK-bildet var noe av det dårligste "wannabe-fotograf" bilde jeg har sett... som om det skulle blitt tatt på en fest ellerno. Men som nevnt FOKUS, fått mer av flammen, - gresset, skalert bort mye av sidene... fysj og fei!
Sitat av frgz
Kan jeg gjette at du er en VIF patriot og hater laget LSK?Fly bildet var vell ett helt ordinært bilde..vekker liksom null følelser hos meg..
Vis hele sitatet...
Ga ikke meg noen spesielle følelser eller tanker. Helt naturlige bilder som min lillebror på 8 kunne tatt om han hadde et digitalt kamera.
Dumt at du kaster bort penger på LSK-skjerfen. Den hadde blitt mye bedre om du satt den på riktig vei (LSK stod oppned). Også hadde det vært bedre om det ble tatt i mørket hvor vi bare kunne se skjerfen og flammen. Kjøp en ny skjerf og prøv. PS! Ikke bruk blits i mørket.

Flyet? Tja, jeg er total uinteressert i fly. Hvem som helst kunne ha tatt samme type bilde i flyplassen. Tok sikkert utallig samme slags bilde selv når jeg var på ferie. Mer imponerende dersom du tar nærbilde mens den flyr avsted
wow, du har klart å ta bilder i forbifarten, ikke noe som er bra med disse bildene!
Skjev horisont også btw!
Synes det var fint fly jeg.. I hvert fall bra du liker å ta bilder, ikke mist motet eller no pga. dårlige tilbakemeldinger (selv om du fortjener det). Du tør i hvert fall å poste her

Men ja, bildene ga meg ikke mye spesielt..
jepp.. har sendt in fly bilde til SAS. og lurte på om dem ville kjøpe bilde
5-6000 ville vært realistisk pris for flybildet ja. Du har sørget for å legge inn bilde i rettighetsregistret på brønnøysund før du sendte det til sas?
nei har nok ikke det
Ikke så spesielle bilder, likte flybildet best da

pleier å starte ved den gaten, med akkurat det flyet ,når jeg spiller flightsim, hehe.
(hvis det er tatt på gardermoen ? ) offtopic tho