Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7406
Om jeg har mobilnr, fødselsdato og navn på en person. Hvor kan jeg bruke dette for å finne mest mulig info om vedkommende.
PS. dette er ikke til bruk for svindel, men ønsker litt info om en person jeg har truffet på nettet.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
gulesider.no for å vite adresse muligens? utover det så er resten personopplysninger som ingen har rett til å gi deg uten samtykke fra personen. søk på nicket på google og se om personen har en profil registrert innen gaming eller andre forum der det kanskje kan ligge bilder av personen.
Du kan sjekke i skatteregisteret hvor personen bor, alder og inntekter. Du kan alltids søke på google om personen er registrert på noen sider eller noe slikt.
Du kan ringe til folkeregisteret å si at du er konstituert lensmann i en eller annen bygd. Si at du har arrestert han for litt forskjellig, at datasystemet er nede for telling, å at du trenger litt info.

Hvis du har fødselsnr, er det mye du kan finne ut. Ring rundt, utgi deg for å være noen du ikke er, da vil de stort sett snakke med deg.
Sitat av Thedeeq
Du kan ringe til folkeregisteret å si at du er konstituert lensmann i en eller annen bygd. Si at du har arrestert han for litt forskjellig, at datasystemet er nede for telling, å at du trenger litt info.

Hvis du har fødselsnr, er det mye du kan finne ut. Ring rundt, utgi deg for å være noen du ikke er, da vil de stort sett snakke med deg.
Vis hele sitatet...
Ja med litt social Engineering kan du komme langt.
om du kjenner personens vanlige nick på sider. kan du jo søke på det på google å se hva du får opp
pleier starte med nicket personen bruker og msn adresse eller mail på google. så gule sider med den infoen jeg finner på google, så innom eniro, så skatteregistret, er jeg skikkelig "gira" på å finne ut hvem personen er cracker jeg msn eller mailen dems (lettest vist dem har hotmail.) sjekker litt der event msn. sender så personens nye pw til mora eller broren eller noen som står litt profilert på msn eller mail lista sånn at han\hun får pw igjen. (finner du ingen som kan sies å være "profilert" sender du en pm via en av sidene han\hun er registrert på med pw.) husk å ikke bruke noe som kan linkes opp mot deg.
sesam personsøk er overraskende godt.