Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 4662
skal på klasse tur til sverige og har lyst på poppers.
en annen klasse drar snart til østersund, mens jeg skal til stockholm.
noen som vet av butikker i disse byene som har poppers?
Jeg vet ikke om de selger poppers i Sverige, men når jeg var i London nylig solgte de det i souvenirbutikker og boder på gata.
Sjekk headshops også. Eller sexbutikker.
De solgte det overalt i Soho
off-topic, men hva er poppers? er litt uerfaren på "rusmidler"..
Sniffemiddel aka homsedop.

Man kan sniffe "dampen" av det for å bli ør i hodet og veldig varm i kroppen.

Det brukes egentlig til at rompehullet ditt skal åpnes opp, så den blir mer klar for pikk. :P
Opprinnelig postet av hit
off-topic, men hva er poppers? er litt uerfaren på "rusmidler"..
Vis hele sitatet...
det har blitt diskutert litt om hva poppers er tidligere!
Se under denne linken!
http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=34470
Riktig det Vidde, men det kan jo brukes for å utvide åpninger hos jenter også da. Så et mer korrekt navn enn homsedop ville være sexdop spør du meg.
Jeg får uansett bare vondt i hodet av poppers. Dagen derpå har jeg vondt i halsen og føler meg ikke serlig bra.
Poppers er egentlig ikke serlig kult...
Det er min mening da (og dessuten ekstremt offtopic )
Re-member
Drix's Avatar
De selger helt sikkert poppers i Sverige også. Men du trenger ikke dra så langt da, de selger det jo her i Norge også. Men som sagt, sjekk sex butikker o.l. de har det sikkert.

And for the record.. Poppers er moro! Syntes du noe annet så har du ikke prøvd det i fylla. I edru tilstand har hodepine og uvelhet en tendens til å forkomme, men i beruset tilstand er det overstadig moro og fullstendig ukontrollerbart.

God tur!
Litt Off topic igjen, men hvor i norge er poppers å få kjøpt?
Duo Sexshop f.eks.
Ikke langt unna Akershus Festning.
felix_poker, mener du rassen til dama og? For jeg tror ikke den åpner noe annet, men jeg kan jo ta feil på det.
Det er i hvert fall stempla som homsedop, til og med i butikker.

Om du skal kjøpe det, så spør etter det. De selger det "under disken"
Vidde: Leste på nettet at poppers får hele underlivet til å slappe av. Det vil si både lukkemuskelen og vaginalåpningen (fitta ).
Ah, da så
Sikkert mest brukt blant homofile eller no siden er er mer stempla som homodop enn sexdop da..

Men takk for opplysninga, da hadde du rett
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av Vidde
Det brukes egentlig til at rompehullet ditt skal åpnes opp, så den blir mer klar for pikk. :P
Vis hele sitatet...
Det er ikke det stoffet er laget for. Iallefall ikke det opprinnelige.
Nettstedet AllAboutPoppers, skriver at stoffet er mye brukt i homsemiljøer, men at stoffet ikke er noe homo-dop av den grunn.
Poppers are now used for much more exciting purposes than relief of chest pain. Men and women, gays and straights nowadays use poppers to enhance orgasms and anal sex, for masturbation, for a trance-like state of dancing and for identity: poppers are sold as 'room odorants' or liquid aromas and are sometimes also used as such.
Vis hele sitatet...
Altså.. Bedre orgasmer + anal-tingene, da..
Ikke for å gå i for ekle detaljer her (ekkelt? Det er jo egentlig helt naturlig) så har jo jentenes mest brukte "sex-åpning" god gli, men analåpningen derimot kan være hard å komme på innsiden av for å si det på den måten
Neida, har du ikke hørt om glidemiddel mann?

Unnskyld, jeg måtte bare..
snø's Avatar
Trådstarter
ok, skal avgi rapport om min leting etter poppers i sverige om to uker.

er poppers ulovlig å ta med seg til norge?
Nix, men det finnes forskjellige grader poppers. Noen er mye sterkere enn andre, og selges som jeg vet om i London. Den ene heter Purple Extreme eller no, og er sånn.. 4-5x sterkere enn "vanlig" poppers.
Gud løkk
Vidde: Hva gjør denne poppersen sterkere enn de andre?
Tenker du på Purole Haze?
Jeg hadde nemmlig med meg to flasker av den typen fra London for et par uker siden og det gikk helt fint.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Apropos hvor man kan få kjøpt poppers. Er det noen som vet hvor eller kanskje heller OM man kan få kjøpt det i Danmark?
felix_poker: Var den ja, var _nesten_ det jeg sa da ;P
Sier ikke at den var farlig ellerno, bare mye sterkere
Har bare fått testa en som er hakket sterkere enn den i Norge ennå
Synes det er gøy med poppers jeg, sniffa 10-12 drag rett etter hverandre, så kjentest beina som sement. Var drittungt å gå, og bakken var mye nærmere enn du trodde, så man ble litt overraska når man tråkka mens man gikk.
selger noen nettbutikker det? hadde vært kult å åpna rævhullet.
Som nevnt opptil flere ganger så kan poppers kjøpes på opptil flere sexbutikker her i Norge.
Men jeg kan ikke se at det er nevnt en eneste gang om de selger det i danmark. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal til Danmark om ikke så alt for lenge, og jeg gidder ikke kjøpe det i norge for å prøve det i danmark. Hvis de ikke selger det i danmark så gidder jeg ikke prøve det. Har aldri vært noe stor fan av dop uansett. Er bare for å ha prøvd det, og da passer det litt bedre i danmark av personlige grunner.
Tja, er ikke dop sånt sett, er bare sniffing..
Spør da vel! Cruise innom en sexshop og spør folka bak disken om de har "poppers". Om de ikke skjønnner, spør om en liten flaske med væske hvor det siger opp damp så du får bedre orgasmer eller no..
Ikke vær flau for å spørre, du møter de folka bak disken sannsynligvis _aldri_ igjen. =)
De selger det i Kristiansand på ei sexsjappe; i Dronningensgate tror jeg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vidde: "Er ikke dop sånn sett, er bare sniffing..."?

Haha, jeg ler meg i hel! Hvordan du tar et stoff på er vel samma faen det, så lenge det er et rusmiddel? Du skjønner, i Norge så regner man -alt- annet en alkohol som ufint, og de stoffene hører dermed hjemme enten på legemiddellista eller på narkotikalisten. Når vi først er inne på sniffing. Sniffing betyr som oftest inhalering av diverse løsemidler, noe som jo må sies å være mye verre enn noe "dop".
Er det bare toern eller åpner det også nabon til toern på damen?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er ikke slik at det automatisk åpner noe som helst, men stoffet gjør musklene avslappet. Så ja, toer, ener, samme faen det.
thats right.
snø's Avatar
Trådstarter
faen heller, i en sååå stor EU by som stockholm!
narkis overalt, men ingen poppere.
dammit!
noen som veit hvorhen i tr.heim jeg kan skaffe poppers?
snø: hvorfor bestiller du ikke bare på internet? www.poppers-shop.com
Det fungerte helt fint for meg! Det kom igjennom tollen som lærrensemiddel! enjoy
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av knusp3r
De selger det i Kristiansand på ei sexsjappe; i Dronningensgate tror jeg.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det. Var innom i går å kjøpte den siste flaska. Dem tar det ikke inn igjen, ettersom det er blitt ulovlig her til lands også...
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Er det bare toern eller åpner det også nabon til toern på damen?
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg og dama mi kjente i går, så åpner ikke naboen til 2`eren seg... :P
Eh, jeg så litt på den webshopen, og det er vel relativt åpenbart at noen av de er laget for homofile?
"Man Scent", "Blue Boy", "Hard Ware" og "Ram" høres urovekkende homoerotisk ut.
Hvis du har lest trådene skikkelig, så vil du finne ut av at poppers er for å åpne analen så den blir klar for pikk.
Det var litt stridigheter om dette var bare for mannfolk, men sidene bekreftet jo dette. Ingen grunn til å bli frekk.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
SilvrBlue: herregud da. Det er masse muskler som blir avslappet og lettere å "håndtere", inkludert lukkemuskelen i rumpen. Du kan ikke bare si at "poppers er til for å åpne analen så den blir klar for pikk".
Loeve: Enig at de navnene var litt vel gøye

Men det er høyst sannsynelig akkurat samme innhold i flaskene som i f. eks. Purple Haze, liquid gold og alle de andre poppersene.

Du kan jo bare rive av etiketten så ikke de andre gutta ler av deg.
poppers åpnet ikke noen høler på kroppen min bortsett fra kjeften.. hihi poppers er et artig partydop som ikke er så ille farlig.. men ikke søl noe sånn syre i øya.. fysj, det er ikke bra.
[quote]Opprinnelig postet av Vidde
[b]Duo Sexshop f.eks.
Ikke langt unna Akershus Festning.

maila butikken, og spurte om de solgte på postordre, men det var bare over disk dsv.