Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1217
Noen som vet om hvor man får ta i tobakks frø??
Er di dyre??
Får du kjøpt slike i Norge da ?
Jeg kjøpte en overlevbar tobakkstype på plantasjen en gang...
syko: det var vel en eller annen form for prydtobakk da?
De er ikke noe serlig å røyke.

crazy-cato: Vet ikke om de selger i norge. Kjøpte mine i Danmark. De var ikke dyre.
cato tenkte ikke på pynte tobakk nei, heller tobakk planter man tørker og røyker var nokk ideen
Mye mer stress enn det er verdt. La heller de barna som jobber for under 10 øre siggen ta seg av det.....
han vil nok spare penger
Må være gøy å kunne røyke sin egen tobakk da! Selv om det måtte smake kjipt!!
Opprinnelig postet av King Ghidora
Mye mer stress enn det er verdt. La heller de barna som jobber for under 10 øre siggen ta seg av det.....
Vis hele sitatet...
Tror det blir mer rett hvis du sier 1 øre pakken
Det var en eller anna form for prydtobakk, men den smakte faktisk noenlunde bra. Det var ikke så veldig mye nikotin i den da, så det tok en god del for å få et saftig nikotinsjokk.
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Tror det blir mer rett hvis du sier 1 øre pakken
Vis hele sitatet...
Heller rundt 10 øre pakken, i henhold til tobaksdyrkerene selv, men pytt..
Han spurte vel ikke om hvor mye de fikk ?

Spørsmålet var vel hvor han kunne få tak i dette ?
Og prisen på det ?
Hvis det i hele tatt fås tak i Norge ?
Er vel muli å få tak i det meste, etter min forståelse skal tobakks blader igjennom en ganske avansert prosses for å bli tobakk? har noen kompiser som har vært på asbjørnsen og hentet noen bunker med tobakks blader, husker jeg ikke helt feil var det bortimot ubrukeli....
Det burde fungere å blande røyketobakk med bondetobakk. Bondetobakk inneholder masse nikotin, og da blir ikke sigarettene så "svake" som syko16 sa.

King Ghidora: jeg vet de sier det, men de er vel tvunget til det, som med Herman Frieles kaffebønder som fikk finere klær og beskjed om å pynte seg når de skulle lage reklame. Det de sier de får trenger ikke være det de faktisk får.
pinnsvinet: Er bondetobakk den tobakksarten som heter Rustica?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor får man tak i bondetobakk?
Lurer jeg også på.
Leste litt om bondetobakk på erowid og det ser ut til å være betydelig sterkere greier enn vanlig tobakk!