Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1287
Anonym bruker
"Arbeidende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ville det vært å kjørt en kur med turinabol mtp på hjertebank og angst. Vil ta kroppen min til nye høyder, men tenker at det er best å ta det rolig. Jeg skal ikke bli bodybuilder og vil kjøre en kur som gir mye og som har resultater som ikke forsvinner med en gang man er ferdig.

Jeg har slitt med mild angst og mild depresjon, men treningen får meg virkelig på bedringens vei. Jeg har alltid hatt lyst til å bli godt trent og er hypp på å prøve turinabol.

Hva tenker dere? Idioti eller vil det gå bra?

Som med all steroider, hva er de reelle farene ved bruken av turinabol? Og hva burde/kan man gjøre for å gjøre det safest mulig?
Tenker at du kan få til det du ønsker uten bruk av anabole steroider og at det i de fleste tilfeller er beste veien å gå.
Sist endret av DrPerception; 2. april 2020 kl. 23:23.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til turinabol for 2.5 år siden.

Kjørte turina only siden jeg ikke ville injisere med sprøyte.

Skal love deg at jeg følte meg pimp mens jeg var på.

Mye energi, bra treningsøkter, selvtillit, turte å snakke litt med damene etc...

Gikk opp fra 62 kg til 75 kg. Trente 2 ganger om dagen. Våknet på natten av at jeg var sulten og måtte spise.

Men når jeg gikk av så hadde jeg kraftig forhøyde leververdier, angst, ingen sexlyst, lite energi og mye angst.

Testonivået mitt har generelt vært veldig lavt etter kuren. Bruker clomid jevnlig for å øke den.

Blir vel sikkert TRT en dag om ikke nivåene klarer å holde seg.

Clomid hjelper veldig! På energi, motivasjon, selvtillit og sexlyst.

Turinabol var gøy så lenge det varte, men man må også ta prisen det koster.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til turinabol for 2.5 år siden.

Kjørte turina only siden jeg ikke ville injisere med sprøyte.

Skal love deg at jeg følte meg pimp mens jeg var på.

Mye energi, bra treningsøkter, selvtillit, turte å snakke litt med damene etc...

Gikk opp fra 62 kg til 75 kg. Trente 2 ganger om dagen. Våknet på natten av at jeg var sulten og måtte spise.

Men når jeg gikk av så hadde jeg kraftig forhøyde leververdier, angst, ingen sexlyst, lite energi og mye angst.

Testonivået mitt har generelt vært veldig lavt etter kuren. Bruker clomid jevnlig for å øke den.

Blir vel sikkert TRT en dag om ikke nivåene klarer å holde seg.

Clomid hjelper veldig! På energi, motivasjon, selvtillit og sexlyst.

Turinabol var gøy så lenge det varte, men man må også ta prisen det koster.
Vis hele sitatet...
Du vokste ektremt mye på turinabol og fikk problemer jeg er ganske sikker på jeg selv eller fleste andre ikke ville opplevd med "normal" bruk av turina.

Hvor lenge var du på og hvilken dose?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DrPerception:

4 mnd totalt. 40-50 mg dagen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
DrPerception:

4 mnd totalt. 40-50 mg dagen.
Vis hele sitatet...
Tror vi har må ha snakket sammen tidligere. 4mnd er et ekstrem tilfelle.
Godt det ikke gikk verre.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk selv på Åbol. Startet på 30mg om dagen, økte etterhvert til 40mg. Total 6 uker. Tok dette med test 500mg per uke. Økt noe helt sykt, både styrke og volum. Føler meg helt normal nå. Dette var min andre kur. Aldri hatt problem med verken sexlyst, angst o.l. som "Anonym bruker" lengre oppe her sier. Men folk er forskjellige