Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1516
Da legger jeg ut 2 nye bilder, gi kommentarer om hva dere synes:

http://i32.photobucket.com/albums/d45/dirtyfunker1/DSC_01400001.jpg
Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med selv.. Er tatt på amcar treff.


http://i32.photobucket.com/albums/d45/dirtyfunker1/DSC_0356.jpg
Dette ble jeg ikke så fornøyd med egentlig. Bildet er tatt fra bilen i fart..


gi kommentarer om hva dere synes=)
Enten har jeg dårlige øyne, ellers så er det ikke noe å se? hva mener du?
sorry. datan hadde bare ikke klart å laste opp bildene enda. det var noe klikkings. (var jeg som skreiv i sted, på lolsannn's bruker)
omg, det var bare helt sykt bra!
Kjempefiner bilder, synes lykta nede til høyre på første bilde ødela litt.
Det første fotografiet var veldig pent. Ikke så spennende, men veldig pent. Lykta ødela litt fordi det bare ble med et lite utsnitt av den.

Det andre bildet hadde et flott motiv, men det ble litt "kvalmt" med sepia-filter. Utsnittet var også kanskje litt kjedelig, jeg føler i hvert fall ikke at dette bildet sier meg noe som hellst. Men som sagt, fin foss om man ser den for seg i farger
Sist endret av TheInternet; 24. juli 2007 kl. 04:58.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg likte det første bildet veldig bra, men så ikke noe spesielt med nummer to (kan være at jeg er lei sephia bilder dog).

KP er det iallefall.
gummiand's Avatar
Trådstarter
Sitat av zipp
Kjempefiner bilder, synes lykta nede til høyre på første bilde ødela litt.
Vis hele sitatet...
hehe, har en versjon av bildet uten lykt også.. Så bare så jævlig dårlig redigert ut=P


Skal også være enig med at sephia ikke akkurat er det ''peneste'' filteret men jeg synes det ble dødskjipt i s/h el farger.. Takk=)
Helt enig med de fleste her. Det første bildet var supert.
Men på bilde nr. 2 ble himmelen for kjedelig og udramatisk. Pen foss allikevel. ^^
Det var en helt kanon foss. Hvor er den?
Flotte bilder. Får jeg lov å spørre hvilket kamera de er tatt med?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Nikon D40.

Det første bildet er veldig pent å se på. Synd det er en detalje i grillen som bryter med linjene.

Det andre bildet er not so much.
Syntes det øverste bildet ble litt overeksponert(altså, for mye lys som gjorde at du mistet litt detalj) ellers helt greie bilder
det første bildet er pent å se på, men jeg synes ikke det er noe spesielt spennende. blir som et illustrasjonsbilde. synes den lykta nederst til høyre ødelegger litt for komposisjonen din..

på det andre kunne du nok tjent på å stoppe bilen og prøve litt forskjellige komposisjoner, for den du har nå er litt livløs. dette er ganske blasst også, så du kunne jobbet en del mer med sorthvitt-konverteringen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av krompraft
Flotte bilder. Får jeg lov å spørre hvilket kamera de er tatt med?
Vis hele sitatet...
Tatt med et Nikon d40 kamera=)

Fossen er forøvrig mellom Rjukan og voss et sted=P
Første bildet er pent. Likte fargemetningen. Eneste jeg hang meg opp i var lykten.

Bildet to hadde kunne med fordel vært tatt enda nærmere. Og for guds skyld- skal du bruke sepiafilter bør det være en grunn til det. Her synes jeg ikke det passet inn. Kanskje det hadde gjort seg med en liten økning av kontraster? Det var også utbrent i det hvite i fossefallet. Synd. Ellers gode bilder!
Bildene var fine!
Likte best bilde av fossen som er rett nedenfor Voss i de svingene, er inponert over at du fikk ett så bra bilde på den lille "strekka" i bil!

Bilde av bilen var ikke noe sån spess, men var veldig klart og fine farger!