Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 8850
Woop: Ingen av de jeg kjenner er avhengig av snuff. Selv om de har snuffet i snart 3 år. Er ikke sånn at man sitter ute og pluttselig merker "oh shit..nå må jeg ha noe suff!" som det er med røyk eller snus. Jeg har ikke sett nøyaktig hvor mye nikotin snuff inneholder, men mulig det ikke er så mye som i røyk.
Jeg har prøvd å snuffe flere ganger om dagen og jeg ble hvertfall "dårlig av det", den forstand at jeg ikke orket å ta ei stripe til.
Fins jo ikke noen fasitregel for hvor mye man skal ta. Det er jo avhengig av hvor mye man har tatt fra før. Jeg kan f.eks ikke ta samme stripe som jeg tok for 3 måneder siden. Får ikke samme effekt da.
Og seff kan du ta det i andre anledninger enn med venner og på fester. Men jeg kjenner ingen som tar seg ei stripe når man er alene. Føler litt av greia med snuff er at man skal gjøre det sammen. Er det fordi man må få i seg nikotin kjøper man snus!
snuff er chiller'n det, men foretrekker fortsatt en prell framfor snuff..

btw tror dette er posta før..

http://www.freakforum.nu/forum/showt...5&pagenumber=1
Det høres fortsatt ut som det er kola (kokain) du prater om Geir.

Jeg gjentar at snuff ikke gir noen "effekt" utenom den man for av nikotinen.
Hvis dere møtes for å ta en stripe snuff og føler dere gira/ speeda er det høyst sannsynelig ren placebo effekt.

Og for å fjerne all tvil: Snuff er avhengighetsdannende. Dette er fordi det inneholder nikotin.

Geir&Dangerous: Hvis du og vennene dine ikke gjør det så ofte er nok det grunnen til at dere ikke er avhengige.
Man blir ikke avhengig av å ta en sigg i uka, hvis du skjønner.
Felix: Det er garantert ikke kokain nei Det er hvitt(hvis de ikke lyver på film) og snuff er tobakklignende.
Og vi føler oss ikke gira/speeda, heller tvert imot..Man blir svimmelg og sløv av det i 5-10 min. Og det er nok fordi vi får "overdose" av nikotin ja. Men jeg mener fortsatt at man kan få samme effekt hvis man røyker eller snuser. Man kan jo først ta en snus under leppa, og så snuffe. Da får man enda større rus.

Og jeg tror heller ikke vi gjør det ofte nok til å bli hekta, men det er det jeg mener hvertfall, er tingen med snuff. Det skal ikke taes hele tiden.
Opprinnelig postet av crazy-cato
noen i stvg/sandnes område som gidder kjøpe snuff til meg/oss? 2 stk?
Vis hele sitatet...
Gå på havanna-magasinet i byen i Stavanger. ALLE får kjøpt der!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Man kan jo først ta en snus under leppa, og så snuffe. Da får man enda større rus.
Vis hele sitatet...
ikke gjør det ihvertfall..da får du heftig nikotinsjokk og det er ikke digg..prøvde det en dag og det var absolutt uchill
Noen som hvet om en plass i Trondheim der noen som er under 18 får kjøpe?
Vet om en som hadde snuffa så mye at han hadde ødelagt slimhinnene helt. Så han begynte å blø fra nesa hele tiden. Så når han gikk på sykehuset for å få sett på det, så ringte sykehuset til foreldrene og ba dem komme opp. For de trodde han hadde sniffet sterkere saker

Så snuff er ikke ufarlig...
Opprinnelig postet av Fluffy
Noen som hvet om en plass i Trondheim der noen som er under 18 får kjøpe?
Vis hele sitatet...
du trenger ikke tenke sånn..bare gå inn i mange sjapper og prøv deg frem så finner du tilslutt en eller annen som selger deg
De fleste av de butikkene som selger det, tenker penger og driter i om du er under 18...Bare å prøve. Og ta det som en selvfølge at du skal få kjøpt..Ikke gå inn nølende liksom.
Fluffy; Du får kjøpt på Prinsessen.
Atmed Spacebar.
Opprinnelig postet av rune420
Har også prøvd det, tror de solgte det på en kiosk på Nesodden en stund. Vet ikke om de gjør det nå lenger, da. Uansett er det vel ikke verdt hverken bryet eller penga.
Vis hele sitatet...
Hvilken kiosk sikter du til?