Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1155
Var fest igår så var det en som drakk for første gang. 6 øl.

Han gikk å sjangla en times tid så bjynte han plutselig bare å le! Han lo og lo så vi trudde en sko daue! Jeg overdriver IKKE når jeg sier han lo i 1,5 timer! I STREKK!! Var noe av det jævligste jeg hadde sett!

Vi fikk da lagt han ned på bakken etter ca 30-40 min med latter. Så lå han rolig, å bjynte å le, rolig, bjynte å le i ca 20 min, Så rusla han opp i skogen for å pisse.. Lo ikke da, men når han kommer oppi skogen hører vi han ler, han sto nok å lo når han drog ut kølla. Kom tilbake igjen gikk rolig. Så såg han meg, såg litt på meg, peikta å satte opp et av di jævligste fjesene jeg noen gang hadde sett mens han lo!

Kan da faen ikke være normalt å le så jævlig? Jeg kjørte i meg 1 L med Smirnoff Vodka rød på en aner fest, jeg lo da faen ikke jeg.

Men kan ikke være sundt å le i 1,5 timer?!? Han må ha noen JÆVLIGE mage muskler sier jeg bare..
Lurer om han er ring idag. Var jo første gangen.

Tror noen det er helsefarlig å le i 1,5 timer? Di sier jo at latter forlenger livet men må da være måte på, han blir sikkert 100 viss det er sant!

Sorry viss posten ikke passa her, ville bare dele den morsomme historien med andre.
Man skal ikke helle i seg løsemidler, dette er konsekvensene. TV og alkohol er onder.