Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2308
Tok ett bilde isted og synest det kom ut rimelig bra. What you think?
Bildet er tatt med iPhone 4s.


http://i46.tinypic.com/kckwzo.jpg
Sist endret av elodin; 15. september 2012 kl. 16:06.
Likte ikke helt fargene på gresset... Ellers var det et greit bilde
(Jeg er ikke bildeekspert, bare kom med mine meningeR)
Fantastisk Vakkert
Ser bra ut. Likte best midterste delen, der du ser begge fjellene og litt av himmel.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Bildet er helt "raw". Tok det ut fra iPhonen isted.
Flott med skyene mot den blå himmelen. Ser ut som du er ganske
høyt oppe, med tanke på nysnøen. Rondanemessig? Eller kanskje
du er lenger vest?
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Flott med skyene mot den blå himmelen. Ser ut som du er ganske
høyt oppe, med tanke på nysnøen. Rondanemessig? Eller kanskje
du er lenger vest?
Vis hele sitatet...
Er langt inn i Lordalen - Lesja kommune.
Det jeg så virket veldig bra (fikk bare sett halve bildet siden jeg på trass ikke scroller sidelengs for å se bilder som overskrider størrelse for bilder). Mobilkameraer kan overraske!
fint bilde. men middels kvalitet!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Bildet er helt "raw". Tok det ut fra iPhonen isted.
Vis hele sitatet...
Vel, det blir nok feil å kalle bilde for raw, med mindre du hentet ut en fil i råformat. Prøver ikke å si at jeg ikke forstod hva du mente, men det er litt viktig å ha korrekt terminologi i orden

Forsåvidt fint bilde, det skal du få for. Litt random motiv, kanskje - blir litt for snapshot for min smak.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gerbizzle Vis innlegg
Vel, det blir nok feil å kalle bilde for raw, med mindre du hentet ut en fil i råformat. Prøver ikke å si at jeg ikke forstod hva du mente, men det er litt viktig å ha korrekt terminologi i orden
Vis hele sitatet...
Ja, det jeg mente er at det ikke er gjort noe med. Det er helt orginalt.
Noe får meg til å tenke windows xp wallpaper - norwegian edition

Fint bilde syns jeg, får lyst til å finne frem noen gode sko og ta meg en fjelltur.
Ekstremt kjedelig motiv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Forsåvidt fint bilde men syns landskapet var litt for mørkt. Ser automatisk på himmelen. Hadde også vært fint med et eller annet objekt i i landskapet man kan se på. Busk, stein, gjerde, sau e.l. kanskje.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Tok ett bilde isted og synest det kom ut rimelig bra. What you think?
Bildet er tatt med iPhone 4s.


http://i46.tinypic.com/kckwzo.jpg
Vis hele sitatet...
Ikke dårlig det der. Flott bilde.
Skyrim!!

Flott bilde, noe som kanskje kunne gjort det mer spennende er å plassere horisonten i den øvre eller nedre tredjedelen av bildet, enten fokusere på landskapet eller himmelen. (syns kanskje landskapet, i og med at himmelen ikke var så spennende) Når jeg tar sånne bilder, pleier jeg å ta en av hver, og så ser jeg hva som funker best når jeg får det inn på dataen
Minnet meg utrolig om windows xp bakgrunnen, kanskje litt mindre vedlikeholdt da.
Det var et litt kjedelig motiv, selvom det helt sikkert var fint der. Det er ofte lurt å se etter noe som kan fange blikket. Du kan også med fordel croppe litt av himmelen.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Bra til å være tatt med en iPhone, men lite spennende ved motivet.
Jeg føler også at landskapet virket litt monotont, jeg følte ikke at noe fanget blikket mitt mer enn annet.