Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1980
jeg lurte på om jeg har noen plikt å ta telefonen når politi ringer, får 2-4 månder siden så blei folk i min vennekrets tauua, satt på pissing osv, og nå har snuten bynt å ringt meg. har ingen anelse hva di vill, men trur nokk at di har misstanke på dop.

sorry får dårlig skriving er ikke akuratt mester på den fronten
Politiet kan jo ikke kreve at du tar telefonen, men om du ikke tar telefonen vil de vel tilslutt bare troppe opp på døra, og jeg vet ikke om det er noe særlig bedre :P
Du kan ikke bli straffa for ikke å ta telefonen nei, men det må da være enklere å ta telefonen enn å risikere at de kommer på døra di klokka 7 en morgen?
pux
Trådstarter
9 0
sant nokk, men drar ut av landet i mårra så tar å venter til jeg er tilbake da
og tenkte det ville være det beste å være nykter når jeg eventuelt skal på avhør -.-
Sitat av pux Vis innlegg
sant nokk, men drar ut av landet i mårra så tar å venter til jeg er tilbake da
og tenkte det ville være det beste å være nykter når jeg eventuelt skal på avhør -.-
Vis hele sitatet...
Høres ikke så dumt ut. Sørg for å bli clean til du kommer hjem igjen da.

Husk også på at i enkelte tilfeller kan folk som politiet vil ha tak i, bli nektet utreise. Sansynligvis har de ikke satt i verk slike tiltak i ditt tilfelle though.