Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 5607
Sitat av Bearass Vis innlegg
3 tjenestemenn observerte at gutten prøvde å stikke av fra dem med en passasjer bakpå. Noe av det mest provoserende man kan gjøre ovenfor offentlig tjenestmann er å prøve å rømme fra situasjonen. I tillegg til å være tre vitner til episoden så prøver sannelig min hatt denne "jyplingen" å ljuge deg rett opp i trynet. Selvsagt er det uhøflig og respektløst å servere åpenbare løgner (det være om man lyver på en "høflig måte" , skjelver på hendene eller ikke). Politimenn er faktisk mennesker. At han blir irritert og synes vedkommende er en idiot synes jeg ikke er det minste rart. Spesielt når mopedisten prøver å være sleip å slu seg unna med åpenbare løgner.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at voksne mennesker med politiutdannelse bør kunne legge personlig irratasjon til side, og opptre saklig og nøytralt, om enn autoritært.

Som sagt, det er ikke forbudt, og helt naturlig, å lyve for å unngå straff. Jeg synes trådstarter handlet uklokt når han lar en kompis sitte bakpå, men lets face it, jeg har gjort det mange ganger selv, og ville selvføgelig forsøkt å komme meg unna hvis jeg noen gang hadde blitt tatt for det i min ungdom