Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1301
Hei.
Mista akkurat mobilen på badegulvet, og da jeg tok den opp, så så jeg at skjermen knuste og det kom noen sprekker midt på skjermen. Det som er litt kjipt, er at skjermen ble helt svart og nå funker den ikke. Mobilen skrur seg på, og jeg hører lyd, men skjermen er helt svart.
Hva kalles en sånn skade, og har dere noen gode erfaringer med noen som kan fikse denne skaden?
"knust eller sprukket skjerm" heter som regel denne skaden.

Du kan ta turen til nærmeste mobilverksted og høre hva de har å si, om du har en av de populære telefonene (iPhone, Samsung S-serien, Sony Z-serien, HTC, nexus etc.) kan den som regel bli reparert på nærmeste.
Si oss hvilken telefon du har så er det lettere å komme med hjelp.

EDIT: iphones har jeg forresten hørt mange som er fornøyde med å få slike skader fikset, når min ble knust fikk jeg også tilbud fra telenor om halv pris på ny telefon i "trade-in", fordelen der var at jeg fikk med meg ny telefon med en gang og 5 nye år på reklamasjon.
Sist endret av Freddy_fred5; 4. november 2014 kl. 07:41.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
"knust eller sprukket skjerm" heter som regel denne skaden.

Du kan ta turen til nærmeste mobilverksted og høre hva de har å si, om du har en av de populære telefonene (iPhone, Samsung S-serien, Sony Z-serien, HTC, nexus etc.) kan den som regel bli reparert på nærmeste.
Si oss hvilken telefon du har så er det lettere å komme med hjelp.

EDIT: iphones har jeg forresten hørt mange som er fornøyde med å få slike skader fikset, når min ble knust fikk jeg også tilbud fra telenor om halv pris på ny telefon i "trade-in", fordelen der var at jeg fikk med meg ny telefon med en gang og 5 nye år på reklamasjon.
Vis hele sitatet...
Jeg har en Samsung S4, og ut ifra det jeg forstår selv så tror jeg det er LCD-skjermen som er ødelagt. Tusen takk for tips, skal prøve å få den inn til reperasjon så snart som mulig!