Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 15324
Jeg går nå på pissings, etter å ha blitt tatt for å røyke hasj. Skikkelig nedtur, og ha vært nykter i 7 uker nå.

Tenkte etter noen uker at jeg kunne knaske noen benzor, siden erowid påviste at dette gikk ut etter max fem dager. Jeg tok blå 6 dager før pissingsen min, men likevel ble det funnet benzodiazepiner samt THC fra ukene før jeg ble tatt. Faen ass.

To the point, er det rusmidler jeg kan ta som IKKE spores på pissings? noe som jeg kan ha det fett med og safe'e meg uten å tenke på urinprøven?

Yeah, spill the beans and share the opinions.
http://www.erowid.org/chemicals/nitr..._testing.shtml
Editer hvis jeg finner flere.

Her kan du lese til krampa tar deg
http://www.erowid.org/psychoactives/psychoactives.shtml
Sist endret av petterøes 3000; 16. april 2007 kl. 03:30.
Trådstarter
7 0
Sitat av petterøes 3000
Vis hele sitatet...
Nitrous Oxide? Lystgass?
bah! Det er ikke noe særlig sånn sett. Du trekker på smilebåndet og føler deg smådigg og svimmel i 1-2 minutter. Dessuten er det dyrt med de fordømte kremdispenser-patronene på Jernia xD

Har du noe annet til meg?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hadde du sett på Gode og informative tråder i rusmiddel seksjonen hadde du funnet dette: bildet av et av urinprøveskjema.
Nå er det forskjell på benzodiazepiner da. Diazepam (valium, vival, stesolid) kan sitte i kroppen opptil 14 dager, så skulle bare mangle at du ble tatt etter 6 dager.
Men på den annen side så er det nesten umulig å oppdage f.eks flunitrazepam (Flunipam, rohypnol)

GHB går fint selv om det visstnok skal være en teoretisk mulighet for å bli busta, samme gjelder Buprenorfin (Subutex, temgesic).
Skal man bli tatt for noe av dette så må det ihvertfall skje dagen etter, ellers null sjangs.

Alt jeg har skrevet nå er forsket på i det langdrygelige, både i teori og praksis...


Dessuten; Dodecha, det skjemaet er langifra noe standard skjema for urintesting. Jeg mener å ha sett minst 4-5 forskjellige skjemaer, og det finnes ganske sikkert flere.
Ketamin vet jeg at ikke vises på urinprøve.
Sitat av h4llik
Ketamin vet jeg at ikke vises på urinprøve.
Vis hele sitatet...
Ketamin kan påvises i både urin og blod.
DMT =)
overlegent molekyl - på alle måter..
Hvis du renser urinen før prøve er sjansen stor for at den er rein.Du må drikke minst 6 litre vann og pisse 5-6 ganger i timene før u skal levere.6-7 gangen er det du leverer til test.Da er det ofte slik at urinen nesten bare er vann.Og er derfor rein.Det finnes også blokkere som kan skjule stoffene.Ring shangrila eller en headshop i oslo og hør.
Prøvene politiet tok gjevnlig på meg var apotek-urinprøver til 100kr per.
De sporer bare amf, coca, mdma, morph, thc og benzo..
Da er det ganske mye man kan ta uten å bli tatt. har selv kommet rusa til politiet mange ganger og levert rene prøver
F.eks:
Subutex/Temgesic
Somadril
GHB
Psilocybin
Mescalin
LSD
DMT
Ketamin
osv osv osv
og såkart salvia, 2C-stoffer osv

Sitat av Juno
Dessuten; Dodecha, det skjemaet er langifra noe standard skjema for urintesting. Jeg mener å ha sett minst 4-5 forskjellige skjemaer, og det finnes ganske sikkert flere.
Vis hele sitatet...
stemmer det, har selv sett minst 3 andre skjemaer..
Har aldri sett den som Dodecha postet dog
Sist endret av noizesupressor; 17. april 2007 kl. 16:32.
Sitat av yancca
Hvis du renser urinen før prøve er sjansen stor for at den er rein.Du må drikke minst 6 litre vann og pisse 5-6 ganger i timene før u skal levere.6-7 gangen er det du leverer til test.Da er det ofte slik at urinen nesten bare er vann.Og er derfor rein.Det finnes også blokkere som kan skjule stoffene.Ring shangrila eller en headshop i oslo og hør.
Vis hele sitatet...
Dummeste ideen jeg har hørt. Da blir verdiene av (husker ikke helt hva det heter) for lave, og du blir bedt om en ny morgenen etter.

Sitat av Juno
GHB går fint selv om det visstnok skal være en teoretisk mulighet for å bli busta, samme gjelder Buprenorfin (Subutex, temgesic).
Skal man bli tatt for noe av dette så må det ihvertfall skje dagen etter, ellers null sjangs.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg forstod deg riktig, men buprenofin kan påvises i urin i flere uker etter inntak.
Offtopic:

Hva må man gjøre for å havne på urin testing, isåfall fortell meg om omfang. Eller skal jeg spørre hvor gammel må man være for å havne på det? Jeg mistenker en grense under 18 år. Jeg kjenner flere personer med både betinget dom etc. Ingen av de har noen gang gått på urintesting regelmessig, de fleste har dog blitt tatt av de. Grunnen til at jeg lurer er at det hadde vært intressant å finne ut om hvilke saker som blir "prioritert". om dette er tilfelle..

Ps: Om dette høres helt fjernt ut, så er det en grunn til det!
Folk blir vel ikke bare satt på pisseprøver regelmessig av snuten pga de mistenker rusmisbruk...?

De fleste som er her på freakforum som går på urin prøver er vel pga foreldrene 'tvinger' dem? eller så kan det være folk som prøver og få tilbake litt omsorgsretten for barna sine og sånne ting..
man kan gå frivillig på urinprøver og. Det handler om noe sånt som å ville ta ansvar for sitt eget liv
altså, det er nok mye lettere for noen og bare vite det at de går der osv.
Folk under 18, som blir tatt for et eller annet i rus-sammenheng må som regel gå på gjevnlige urinprøver, og barnevernet blir innvolvert.

Jeg går selv på urinprøver, ble dømt til det som et av vilkårene på dommen min.
Var heldig som fikk betinget dom... Prøvetid med gjevnlige urinprøver osv osv!
Må også gå på noe som heter rus og avvennings-klinikken.. dritt...
Prøvetiden går heldigvis ut til sommern da, så da er jeg ferdig med alt det der!

Folk som får sterke medisiner av legen, (og har rusbakgrunn) må også ofte gå på urinprøver for å beholde medisinene sine. som f.eks flunipam, subutex m.m. (mora til dama mi f.eks)
Blå kan sitte alt fra 1-42 dager i pisse...
Trådstarter
7 0
Hmm..
Litt usikker her nå.
Jeg har klart å ordner noe Zuplicone (tror jeg det heter - Zuplikon?), som er innsovningspiller som IKKE er benzodiazepiner. Likevel er jeg litt bekymret om jeg skulle ta det til helgen og likevel finne det på urinprøven. Jeg har også fåt tak i noe stesolide, som jeg var hypp på å ta til helgen. Men litt noian siden urinprøven min er på torsdagen etter.

La oss si jeg tar Zuplikon eller Stesolid, evt begge deler, på fredagen eller kanskje lørdagen. Bør jeg gamble på det? er sjansen for stor? Ahhh, trenger hjelp! jeg blir gæren T_T

Uansett. Takk for svar. Hjelper som faen :P Jeg er glad i dere alle <3
Hvorfor stresser du? Kan du ikke bare la være å ta noe akkurat nå mens du går på disse nazi-prøvene? De pillene du snakker om kommer ikke til å produserer noen verdifulle visjoner eller opplevelser uansett... Ikke for å moralisere, men jeg hadde forstått deg bedre hvis prøvene hindret deg i å ta noe litt mer verdifullt enn denne anti-intelektuelle søpla..
Eller drikk deg full! Alkohol er et undervurdert rusmiddel og fullstendig lovlig. Vent med de andre tingene til du ikke må pisse lenger og spar deg for disse bekymringene.
Antar at pisseprøvene er frivillige også dersom du er så gammel som du oppgir i profilen din, altså 1987-modell, så hvorfor gidder du?
Trådstarter
7 0
Greit, skal være med direkte.
Kan zeplikon spores på pisseprøve? hvis så, hvor lang tid tar det før det går ut?
Sitat av m1h0
Hmm..
Litt usikker her nå.
Jeg har klart å ordner noe Zuplicone (tror jeg det heter - Zuplikon?), som er innsovningspiller som IKKE er benzodiazepiner. Likevel er jeg litt bekymret om jeg skulle ta det til helgen og likevel finne det på urinprøven. Jeg har også fåt tak i noe stesolide, som jeg var hypp på å ta til helgen. Men litt noian siden urinprøven min er på torsdagen etter.

La oss si jeg tar Zuplikon eller Stesolid, evt begge deler, på fredagen eller kanskje lørdagen. Bør jeg gamble på det? er sjansen for stor? Ahhh, trenger hjelp! jeg blir gæren T_T

Uansett. Takk for svar. Hjelper som faen :P Jeg er glad i dere alle <3
Vis hele sitatet...
Ville droppet Stesoliden, pga. halveringstiden til en av de aktive metabolittene til diazepam(virkestoffet i Stesolid, Valium og Vival b.la.) som er på 20-200 timer.

Zopiclone er det mindre farlig med ettersom halveringstiden er kort, 4-6 timer. Og vil ikke kunne påvises 1-2 døgn etter inntak.
Trådstarter
7 0
Hmm.. Ja stesserne er litt noian. Men tenkte å dra på fylla til helgen, og hadde vært kos med litt godteri på siden. Men jaja, vi får ta det som det kommer, tror ikke det blir så mye piller på meg til helgen uansett.

btw, jeg er 17 år ^^ - så jeg er på tvunget pissings hver 14ende dag. Det er kjipern. Blir vekket annenhver torsdag med et pissglass. Lol. Det er litt tragisk. Så har vært nykter en god stund, og tatt benzor en eller to ganger uten å bli tatt. Men det er litt risky. Litt stressende. Får vente med stesoliden til neste helg kanskje. eller bare drite i det og vente til jeg er ferdig på pissingsen. Som jeg regner med er til sommern. Ahh.. Hater pissings.
takk uansett.
Syre eller Shrooms sjekker man VELDIG sjelden for, så og si aldri.
Parafin gjør at det ikke er sporbart. Men ikke ta mer enn en halv teskje.
Kaunda: Ta parafin i prøven eller drikke det? Uansett så vil man få unormale verdier og man blir nødt til å ta prøven om igjen. I beste fall en liten utsettelse.
Sitat av Sinister
Kaunda: Ta parafin i prøven eller drikke det? Uansett så vil man få unormale verdier og man blir nødt til å ta prøven om igjen. I beste fall en liten utsettelse.
Vis hele sitatet...
Må drikke det. Det gir normale verdier på prøven. Saken er at THC lagrer seg til molykylene i parafinen i stedet for i fettvevet i kroppen. Vet ikke om det funker på andre stoffer, det tviler jeg på.
Saken er at det bare er bullshit.
Jævla god ide å drikk parafin ja, som er ekstremt irriterende for hals og svelg..

Nei ta no for faen å stå for handlinga deres. Det gjør jeg. Går på pissings selv, jævlig ukult. Men du har vel egentlig bare bra av å streite opp ett halvårs tid og få made up your mind? mye som skjer i det tidsrommet der..Ikke meninga å vær moraliserende, for all del! Bare ett råd min venn.
Trådstarter
7 0
Faen ass :P
Var ganske idiot drita på fredagen, og kasta i meg noen stessere. Huff. Vel, jeg veit jeg var dum, og bla bla bla.
Skal pisse torsdag morning, og lurer på hva som er det beste for å bli kvitt stesoliden i kroppen?
Trene, drikke mye vann? argh. jeg vil forgude et kjapt ordentlig svar.
Hmmm... Kansje få en straight kompis av deg til og pisse så tar du pisset i en sokk så pisset er mest mulig varmt ??

Vet ikke helt jeg
bare så synd ingen av vennene er reine :P
Vist ingen alrede har skrevet dette, kan du ta Salvia Divinorum...det sterkeste Hallis stoffet du kan få tak i imo, slår LSD lett når det gjelder visuals, men i motsettning til LSD så varer trippen i ca 5-15 min, men den er så intens at du vill ikke at den ska vare lengre.
Og ca en 30-60 min etter trippen føler du deg sånn små fjern...en liten bonus :P

Salvia kan bestilles fra sånne "legal high" nettsteder og koster ikke alt for mye.
Sist endret av Dodecha; 25. april 2007 kl. 00:45. Grunn: LSD.. ikke LCD
Sitat av DeegitS
Hmmm... Kansje få en straight kompis av deg til og pisse så tar du pisset i en sokk så pisset er mest mulig varmt ??

Vet ikke helt jeg
Vis hele sitatet...
Trikset er jo å oppbevare det i en tynn pose i venstre armhule, ikke nedi sokken..Da holder det perfekt kroppstemperatur (som er 37,5 grader)
hæ? temegesic og subutex kan ikke spores etter 12 timer? hvor har du det fra?
Magic Mushrooms tester de hvertfall ikke for på vanlige pissingser. Det spørs helt på pissingsprodusenten, men barnevernet / politi pleier å kjøre de testene som tester for amfetamin, kokain, benzodiazepamer, cannabis og opiater. har selv tura på shrooms dagen før pissings, og det funka helt fint
Hvis man først ender med å bli dratt inn til urinprøve er det like greit å ta hintet. Klarer man ikke holde seg nykter i den perioden bør man kanskje innse at man har et problem.

Skal man allikevel ruse seg, og vil gjøre det uten å bli tatt finnes det mange tusen ting de absolutt aldri kunne ha funnet på å teste deg for. Av psykedeliske stoffer finnes det en drøss tryptaminer og fenetylaminer slik som 5-MeO-DiPT, 2C-E og 2C-B man kan ta, og om man skal ha noe som i er mer stimulerende kan man bruke benzylpiperaziner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av DonVito
Sitat av Juno
GHB går fint selv om det visstnok skal være en teoretisk mulighet for å bli busta, samme gjelder Buprenorfin (Subutex, temgesic).
Skal man bli tatt for noe av dette så må det ihvertfall skje dagen etter, ellers null sjangs.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg forstod deg riktig, men buprenofin kan påvises i urin i flere uker etter inntak.
Vis hele sitatet...
Skrev det litt utydelig ja, men det jeg mente var at dem sier at dem finner buprenorfin i urinen i opptil 2 uker, men basert på en finnsk forskningsrapport (som jeg seff ikke finner url til.. :/) og meg selv pluss mange venner sin erfaring; finner de knapt buprenorfin i urinen, har aldri hørt om noen som har blitt busta for det hvertfall selv om jeg VET de har brukt, og jeg VET de blir testa for det.
Dette stemmer veldig godt med den finnske rapporten jeg leste som konkluderte med at det var praktisk talt umulig å spore buprenorfin lenger enn en til to dager etter siste bruk.

Men ikke missforstå og tro at der er bare å gå over til buprenorfin hvis dere blir tatt prøver av folkens; dere lurer bare dere selv, da buprenorfin(temgesic/subutex) avhengighet er minste ett like stort fengsel som å gå på urinprøver..
Sist endret av Juno; 7. mai 2007 kl. 15:38.
aldri testet lsd, kommer antiglivis aldri til å teste det (pga psyken min.)
men etter det jeg har hørt så er lsd utrolig fort ute av systemet.
hvordan funker det og pissings? setter det seg i fette?
Det kan testes for, men testen er dyr og svært sjelden. Ikke noe de gidder å kjøre med mindre det er det du er tatt for.
Juno: Jeg har testet positivt på buprenofin flere ganger. Da jeg ble lagt inn til avrusning og behandling bl.a.
noen som kan si mer nøyaktig hvor lenge buprenofin kan spores etter inntak?
Jeg hadde enda små verdier av det, etter rundt 14 dager. Det er det beste svaret jeg kan gi deg.

Etter 14 dager var det enten ubetydelig lite, eller ingenting. Den tiden lå jeg inne til behandling, og tok prøver hver dag. Derfor jeg satser på rundt 14 dager.
Sist endret av DonVito; 8. mai 2007 kl. 00:13.
DonVito: Har du peil på hvor prøvene dine ble sendt?
Jeg vet at det i teorien skal gå ann å bli tatt for det etter 14 dager (ifølge legen min), men som sagt så kjenner jeg ikke til noen tilfeller hvor noen har blitt busta, og dette er snakk om noen få dager etter og ikke uker.
Mulig testen er veldig avansert og dyr..?
Juno:
De første prøvene var på A-Senteret i Stavanger. Her viste alle positivt.
Da jeg ble flyttet til Haugesund ble prøvene sendt til A-Senteret i Haugesund. Her viste de positivt i noen dager til.

Men som kompisene dine, har jeg også testet negativt. Og det kun etter noen dager. Dette var da gjennom legen min, her i Stavanger.
Ikke noe nytt at det er store variasjoner når det gjelder hvor fort man eliminerer substanser og metabolitter.
Buprenorfin har halveringstid på ca. 37 timer(mellom 20 og 73 ifølge wikipedia), da må man regne med 4-5 x [halveringstid] før man har kvittet seg helt med stoffet. Så er ikke utenkelig at det vil være spor i urinen etter 14 dager, men for at ei eventuell screening skal være positiv så må kosentrasjonen være høyere enn cut-off-verdiene for analysen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Fungerer det ikke med ascorbin syre? Har hørt dette fungerer for å bli kvitt thc ihvertfall
Sitat av m1h0 Vis innlegg
Greit, skal være med direkte.
Kan zeplikon spores på pisseprøve? hvis så, hvor lang tid tar det før det går ut?
Vis hele sitatet...
zyplicone er et benzo derivat, altså benzo på prøven. 1-4 dager tror jeg det er ute
Sitat av Juno Vis innlegg
Nå er det forskjell på benzodiazepiner da. Diazepam (valium, vival, stesolid) kan sitte i kroppen opptil 14 dager, så skulle bare mangle at du ble tatt etter 6 dager.
Men på den annen side så er det nesten umulig å oppdage f.eks flunitrazepam (Flunipam, rohypnol)

GHB går fint selv om det visstnok skal være en teoretisk mulighet for å bli busta, samme gjelder Buprenorfin (Subutex, temgesic).
Skal man bli tatt for noe av dette så må det ihvertfall skje dagen etter, ellers null sjangs.

Alt jeg har skrevet nå er forsket på i det langdrygelige, både i teori og praksis...


Dessuten; Dodecha, det skjemaet er langifra noe standard skjema for urintesting. Jeg mener å ha sett minst 4-5 forskjellige skjemaer, og det finnes ganske sikkert flere.
Vis hele sitatet...
Bl.a Zopiclone og Zolpidem som ikke er benzodiasepiner.
Det å gå over fra hasj til piller virker ikke særlig lurt..
Tenkte bare å lufte noen muligheter, så han ikke blir tatt på urinprøvene.