Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 700
Noen som har noen bra house låter som er verdt å nevne? Må helst ha en nydelig takeoff som er konge og danse etter. ikke noe funk greier!

Hvis dere vet om noe bra hardhouse/style så er det bare og poste det også Er mest interessert noe gammelt (2000-2002) siden det var da det kom bra hardhouse (Min mening! Bare og kritisere hvis dere føler for det, men jeg bryr meg ikke så veldig mye:-))

Og for og kreve litt mer: Noe chill bakgrunnsmusikk som passer etter en hard kveld når man bare sitter på nach og snakker piss, gjerne house der også. Er ute etter en veldig spesiell type music der, noe alà 'Moloko - The Time Is Now'
ET tips om du leter etter en spesiell sjanger, søk på sjangeren på pirate bay og emule/limewire osv.. ofte man finner cder, som kan kjøpes, og samlinger satt sammen av private og langt ut, med masse i den sjangeren du søker på. Da får du både sanger du liker og ikke liker, men det er en flott måte å høre om mange nye artister innen en sjanger.
joa, men har bare bearshare(hehe). Søker jeg på en sjanger der finner jeg aldri noe bra! Så trenger noen forslag til noe musikk som fenger.
Det du trenger er noe annet en søplebearshare. Prøv pirate bay og torrents eller last ned emule. Lover deg du merker forskjell på resultatet!
Noe spesielt triks for og få emule til og funke bra? Alle nedlastningene står og venter i evigheter... er 1 som har blitt lastet ned og det tok 2 timer.
Sitat av otherside
Noe spesielt triks for og få emule til og funke bra? Alle nedlastningene står og venter i evigheter... er 1 som har blitt lastet ned og det tok 2 timer.
Vis hele sitatet...

For det første, sperrer brannmuren?

gå på innstilinger(options/verktøy?) og let litt der. Har ikke emule på denne pcen så kan ikke si mer nøyaktig dessverre . På en av punktene du kan velge der, så kommer det fram opp og ned hastighet. I boksen ved siden av Nedhastighet skriver du 500, i opphastighet hva du vil, der har jeg 10 pga jeg har ikke så super linje og pc..

(det funker greit på min pc, har standard linje, ikke superlinje, øk gjerne om du har, men husk at jo mer du laster ned jo mer ram tar emule, har du sløv pc sett til 300 og øk heller når du går og legger deg og pcen står rolig)

Nå skal ting gå litt raskere.

Når du laster ned, sjekk at du velger den med høyest avalaibility/tilgjengelighet. Sorter gjerne etter det, og velg de øverste filene, som da er blå. De er best.


Egner seg dårlig for å finne Vamp og Jahn Teigen (skulle hjelpe ei venninne, fant svært lite norske sanger) så om du laster ned det? Alt av internasjonal musikk skal komme ned ganske fort om du bare øker linja og sjekker brannmuren.
Chill musik ala moloko? Tja. Kanskje det er en ide å skjekke ut "Head Candy". Dette er samleskiver i ulik sjanger. "wWinter chill" -serien er rimelig smooth og føler du for noe med litt friskere avspark kan du jo skjekke "nu Cool" eller "Disco Candy"

Edit:
Og ja. Musikksmaken din suger
Sist endret av Halalgeir; 3. februar 2007 kl. 10:51.