Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1806
Ser ut til at vi får enda ett final fantasy spill og hvis dette holder mål som de andre i serien kan vi vel bare se lyst på fremtiden http://www.online.no/nettnytt/spill/...alfanatsy.html
Bare spille de 10 første litt

Skjønner egentlig ikke hva alle ser i FF spillene, men nå skal jeg ikke starte en ny diskusjons ang. det
Better than thou.
Forøvrig er bilder og videoer av FF XI gammalt nytt. Allerede sluppet et bilde fra FF XII.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Carlo: Dårlig nytt, bildet av FFXII er bare en fake.
Det er visstnok tatt fra en cut-scene i finalX og manipulert litt..
Ikke for å legge en demper på optimismen, men det er en stund til spillet kommer, (de har sikkert begynt å lage det..) og med square's markeds-strategi, blir det vel OGSÅ online spill, da skal jeg gråte.
JEG HATER SQUARE'S NYE STRATEGI!!
Final XI blir online, ser helt sinnsykt ut, men det blir online
Final XII blir vel derfor det samme..
Totto
Better than thou.
Hmz.. Såvidt meg er bekjent er det bare rykter som er lagt ut om at det er fake.. Så jeg står på at det er ekte inntill jeg hører noe annet fra Square. Men jeg tror ikke at FF XII kommer til å bli online hvis jeg skal være helt ærlig. Mye av det kommer vel ann på hvordan FF XI slår ann egentlig.. Slik at de utvikler to versioner av historien/spillet og ser det ann etter hvordan FF XI går.. Menmen. Tror FF XI kommer til å eie hardt det også forsåvidt.