Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 470
Sitter med et ganske rart spørsmål her, og siden det virker som om en kan finne svar på det meste her på nff, så prøver eg meg.

Lurer på hva slags firmaer som setter opp plakatene på "billboards´ene" rundtom i Bergen. Tenker på de som gjør selve jobben med å wheatpaste opp plakatene.

Har prøvd å google meg fram til svaret, men kommer bare frem til firmaene som selger reklameplass.
Jeg vil gjette at Clearchannel har iallefall en del av de.
har bergen clearchannel avtale da? ikke den som først ble vedtatt og så nedstemt elns?
Sentralbord
Kommunens sentralbord har telefon 05556. Kontortid er fra kl. 07.45 til 15.00 (sommertid) eller 15.30 (vintertid). Du når Informasjonssenteret på samme telefonnummer: 05556. Informasjonssenteret er åpent frem til kl. 20.00 (unntatt fredag).
Sist endret av qtex; 26. oktober 2008 kl. 01:12.
Som regel er det vel JCDecaux som styrer med disse reklameplakatene som står på bussholdeplasser, flyplasser osv i alle fall. De har egne ansatte som setter de opp. Vet ikke om det er det du sikter til?