Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1001
Her tatt et bilde med selvutløser av meg selv på enhjulingen min.
Bilde er ikke noe bra sånn sett men lurte på hva dere syntes om timingen og motivplass osv.
(for de som lurer er det shifty 6'er)

http://enhjulingsfolket.se/uploads/2...5bcecc5-00.jpg
For meg ser det ut som at du har klippet inn deg+enhjulingen. Vinkelen på bildet blir feil, og det ser litt *falsk* ut.
Gjorde det ikke vondt og lande?
"regelen" sier at motivet skal plasseres slik at det er mest luft på den siden objektet beveger seg, i ditt tilfelle skulle du hatt mer plass på høyre side.
(Men ingen regel uten unntak)
Oulie's Avatar
Trådstarter
Sitat av typical
For meg ser det ut som at du har klippet inn deg+enhjulingen. Vinkelen på bildet blir feil, og det ser litt *falsk* ut.
Vis hele sitatet...
For det første er jeg ikke klipt inn og hvis du synes det ser falskt ut er det nok bare at blitzen treffer meg og lyser meg opp og så kommer det ikke noe lys i bakgrunde siden det er mørkt og langt unna. Kan se litt forvirrende ut his du ikke har sett slike bilder før.

Sitat av otherside
Gjorde det ikke vondt og lande?
Vis hele sitatet...
Nei det er var ikke vondt å lande, kan kjøre greia assa

Sitat av Chrispo
"regelen" sier at motivet skal plasseres slik at det er mest luft på den siden objektet beveger seg, i ditt tilfelle skulle du hatt mer plass på høyre side.
(Men ingen regel uten unntak)
Vis hele sitatet...
Vet at det er litt lite "luft" på høyre side men det hadde nok ikke vært så kult hvis jeg hadde droppa hele trappa og tatt med massen annet bøss liksom, og det finnes flere "regler" assa ...
Sist endret av Oulie; 20. mars 2007 kl. 21:50.
Sitat av Oulie
Vet at det er litt lite "luft" på høyre side men det hadde nok ikke vært så kult hvis jeg hadde droppa hele trappa og tatt med massen annet bøss liksom, og det finnes flere "regler" assa ...
Vis hele sitatet...
da er det bare å skifte komposisjon/vinkel. innebygd blits er heller ikke noe særlig. ødelegger hele kvaliteten på bildet med det flate lyset.
Sitat av Oulie

Nei det er var ikke vondt å lande, kan kjøre greia assa
Vis hele sitatet...
Han lurte på om du hadde baller!
Synd du ikke fikk med deg hele handa di. Ellers syns jeg det var et greit bilde. Det var litt for mye blitz i bildet, hvis du skjønner hva jeg mener. Men det er jo klart, det er litt vanskelig å ta slike bilder av seg selv.
Har du ingen venner som kunne tatt bildet for deg?
Oulie's Avatar
Trådstarter
Sitat av kwm
Har du ingen venner som kunne tatt bildet for deg?
Vis hele sitatet...
Jo men det er jo gøy å prøve selv da...