Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6007
Kom over følgende artikkel:
https://www.tv2.no/nyheter/11053546/


Står ikke noe om hva den inneholder??
seff, da kan vi fylle den med alt vi er redd for.
Sist endret av Bothrops; 9. desember 2019 kl. 19:32.
Når jeg googlet så står det bare at det er høyt innhold av mdma. Fant ikke noe om trump eller Bush eller andre tidligere presidenter.
Når jeg så overskrifta tenkte jeg at det er pmma som har blitt omtalt tidligere og som også er kjent for å likne litt i effekt på amfetamin men er direkte livsfarlig. Men det ble ingen bekreftelse på det..
NRK artikkelen refererer til BBC artikkelen der det står
The force has warned people about the blue, triangular tablets which have about three times the amount of MDMA - the active agent in ecstasy.
Vis hele sitatet...
Så her er man helt fri til å gjette selv
Så disse i Bergen i helgen.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en halv i helgen å ble megaaaaa rusa. Idiotisk dosering

Men skal ikke svare for de andre hodeskallene der ute. Your own risk
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Når jeg så overskrifta tenkte jeg at det er pmma som har blitt omtalt tidligere og som også er kjent for å likne litt i effekt på amfetamin men er direkte livsfarlig. Men det ble ingen bekreftelse på det..
Vis hele sitatet...
PMA/PMMA er ikke alltid årsaken bak farligheten, for mye MDMA kan lett drepe et friskt menneske også. Stoffet er relativt trygt, men ikke ufarlig.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
PMA/PMMA er ikke alltid årsaken bak farligheten, for mye MDMA kan lett drepe et friskt menneske også. Stoffet er relativt trygt, men ikke ufarlig.
Vis hele sitatet...
Enig i dette, det er faktisk ikke dokumentert noen dødsfall der ute om MDMA dosen er lavere en 125mg

Kilde: https://rusopplysningen.no/mdma

De færreste trenger mer enn 125 mg for å få full virkning av MDMA, og doser høyere enn dette gir heller mer bivirkninger enn bedre rus. (Det er heller ikke dokumentert dødsfall av doser lavere enn 125 mg.)

så ja, jeg har for all del holdt meg unna disse pillene som er omtalt i media.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at denne ble solgt i Midt-Norge for noen måneder siden. Det spekuleres at disse pillene inneholder N-Ethyl-Pentylone som er ekstremt mye mer potent enn mdma(10-15x ganger kraftigere). Dette stoffet ble funnet i piller på festivaler i UK i sommer som medførte at flere brukere endte opp på sykehus.

Skaff dere test kit da det kan redde liv.
Sitat av sadf Vis innlegg
Kom over følgende artikkel:
https://www.tv2.no/nyheter/11053546/


Står ikke noe om hva den inneholder??
Vis hele sitatet...
De inneholder 250-300 mg mdma bare, tror en i politiet selger knips på sida god reklame!
https://www.dagbladet.no/nyheter/pol...mM7Fx0qWLW9KB4

Det er vel ikke første gang det er slike nyhetsoppslag. Det som forbauser meg, er at de ikke har fått fingrene ut av ræva og fortalt hvilket dødelig stoff dette inneholder. Tenkte derfor å bare høre her inne om noen andre har hørt om "Punisher" ? 3 ganger sterkere enn extacy. Hmm med andre ord veldig potente knips? Jeg vil tippe på det inneholder PMMA som kan være ganske nevrotoksisk i større doser. Hva tror dere?
Sist endret av fjellape; 11. desember 2019 kl. 04:09.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Over doserte MDMA piller? 250 - 300mg +
Det er bare noe jeg tror altså! Sjekket noen labtester av piller som så helt ut som dem (ikke solgt i Norge tho) de inneholdt kun MDMA fra 230 til 300mg. Disse pillene kan jo selvfølgelig være noen andre og kan derfor inneholde alt fra meth til PMMA for alt jeg vet.
Sist endret av Alge; 11. desember 2019 kl. 04:31.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Temmelig sikker på pmma. Ingen pilleprodusenter putter i mer av det mest verdifulle virkestoffet enn det som trengs. Man blander med annet og bruker heller mindre mdma. Her vil jeg tro minimalt mdma og maksimalt pmma fordeling. Bransjen er kynisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Temmelig sikker på pmma. Ingen pilleprodusenter putter i mer av det mest verdifulle virkestoffet enn det som trengs. Man blander med annet og bruker heller mindre mdma. Her vil jeg tro minimalt mdma og maksimalt pmma fordeling. Bransjen er kynisk.
Vis hele sitatet...
Nå snakker du piss. Det har blitt utroligt mye mer mdma dem siste årene og prisen på MDMA har sunket med over halvparten! Det finnes massevis av knips som er helt forferdelig kruttsterke som kun inneholder mdma, og det ser bare ut til å bli mer og mer av dem. Tipper dem ikke inneholder pmma, det er på langt nær så vanlig som mdma!

Jeg er kanskje ikke så langt fra sannheten likevel.. dette er ihvertfall hva jeg finner på ett vist annet forum:

NB: Selger skal ha sendt ut prøver på blå XTC-piller med Punisher-symbol. Disse pillene har blitt advart om grunnet svært høye mengder MDMA, et sted mellom 300 og 500mg. Har du mottatt en slik pille anbefaler vi at du ikke tar noe av den, da stoffet kan være ujevnt fordelt, så selv om du deler den opp kan du få i deg en potensielt farlig stor dose. Vil du likevel prøve den så bør du løse den helt opp i vann før du doserer, og vær ekstremt forsiktig med dose.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Alge; 11. desember 2019 kl. 06:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som han over sier så er det sikkert bare potente knips som sikkert er ment for å deles e.l
Britiske aviser rapporterer at det er vanlig MDMA, men "tre ganger sterkere enn vanlig".
Dødsfallene er i hovedsak tenåringer uten mye ruserfaring. Hun ene var 14 og hadde angivelig ikke prøvd knips før, for eksempel.

Hadde det vært PMMA, hadde avisene hatt en field day.
Beslaglagt gatedop blir også testet for kjente derivater. Og så vidt jeg vet, blir alle toksikologiske funn av PMMA, fentanyl, o.l. rapportert til media.

Hva avisene så gjør med informasjonen vet jeg ikke, men de har skrevet saker om det i klartekst mange ganger før.

Ett problem er at det hele tiden dukker opp nye derivater som ikke kan testes for like raskt, men tror ikke det er tilfellet her.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Temmelig sikker på pmma. Ingen pilleprodusenter putter i mer av det mest verdifulle virkestoffet enn det som trengs. Man blander med annet og bruker heller mindre mdma. Her vil jeg tro minimalt mdma og maksimalt pmma fordeling. Bransjen er kynisk.
Vis hele sitatet...
Anbefaler å se Narcoworld Dope stories episode 4 på Netflix.