Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 469
En fersking på data med halvt år gammel laptop her. Har pleid å kunne se på (lovlig kjøpt) DVD på dataen tidligere. I det siste har jeg ikke fått til å spille dem av, men har fått opp en beskjed (som jeg skjønte lite av) om at noe kanskje må installeres, oppdatert skjermkort eller noe? Har også forsøkt alternativet "hjelp på nett," der var det ingen hjelp å få. Nå vil ikke DVD starte engang, får ikke til å åpne windows media player.

Har også problemer med å åpne alt av filmer på nett o.l pga. utdatert flash-player. Har forsøkt å installere denne, men kommer ikke lengre enn å takke "ja til endringer på datamaskin" før alt stopper opp og jeg vet ikke hvordan jeg kommer videre.

Om noen har noen tips til å komme videre med disse to tingene hadde jeg blitt kjempeglad.
Om du skal forvente å få noe fornuftige svar må du nesten poste bilde av beskjeden som kommer opp (eller i det minste teksten feilmeldingen inneholder)