Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1808
Hei. HAr i dag inntatt totalt 2 mg med xanor og røykt cannabis. Jeg har oppbevart urinen i frysen da jeg urinerte før jeg røykte, men setter xanor seg i urinen umiddelbart? Jeg hadde tatt xanoren før jeg urinerte.

Hva gjør jeg?
Du fårh åpe på det beste, eller skaffe ferskt piss fra en som er nykter.
Hmm you done goofed. Xanor sitter dog ikke så mange dagene mtp kort halveringstid. Er vel ved et lite enkelt inntak snakk om en 3-5 dager utifra forbrenning, samme med enkelt lite inntak av cannabis dersom du var ren når du røkte. Såe, vet ikke hvor mange dager du har på deg, men om det er 3+ ville jeg vært aktiv et par dager for å få svetta litt så 1-2 dager med litt mindre aktivitet og mye væske og krysse fingrene.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du røyka og inntok xanor FØR du var clean, dvs at du inntok det med clean piss - du er safe. Men pissa du i en pose i frysern et par timer etter inntak så er du fucked. La oss si du pissa en halvtime etter inntak= du er safe. Utenom det, du er fucked.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Dette gikk fint! Har ennå ikke pisset Sist tok det 1,5 uke (!) å bli clean, og jeg hadde røyket tjukt dagen før. Er bare myte at det sitter i 1 mnd +++
Sitat av Antiex Vis innlegg
Dette gikk fint! Har ennå ikke pisset Sist tok det 1,5 uke (!) å bli clean, og jeg hadde røyket tjukt dagen før. Er bare myte at det sitter i 1 mnd +++
Vis hele sitatet...
er ikke myte det, men man må røyke hardt og lenge for at det skal sitte i en måned+
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:50.
Anonym bruker
"Vanskelig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig individuelt. Jeg pissa etter 6 ukers opphold etter tung røtking, og prøven var positiv som bare faen
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Antiex Vis innlegg
Dette gikk fint! Har ennå ikke pisset Sist tok det 1,5 uke (!) å bli clean, og jeg hadde røyket tjukt dagen før. Er bare myte at det sitter i 1 mnd +++
Vis hele sitatet...
Kommer an på veldig mange forskjellige ting. Biologien din, hvor lenge du har binge røyket, temperaturen du oppholder deg i, væskeinntak, hva slags næring du får i deg, aktivitetsnivå, hva du røyker på, etc etc
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:50.
Myte er det ikke. Brukte 4 mnd før rene prøver etter røyking daglig over ett år.

Andre gangen 2 mnd med godt kosthold og trening.
Kan også bekrefte det ikke er noen myte. Jeg brukte nesten 3 måneder på å bli helt clean etter 8 år med et daglig inntak på rundt 5g.