Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 25919
Skal også dit.. Merkelig hvor mange jeg møter som skal dit. Mange fra Ozora i fjor og folk fra Bergen. Virker som alle skal. Men vist siste året med boom så sikkert derfor Blir bra!
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Kjøpte nettopp dette telte: http://www.xxl.no/villmarksliv/telt/...cker-2-1049747 Veldig grei investering viss du skal kjøpe telt viss du ikke allerede har et.

Noen som har Ipod docking, eller noen som kunne tenke seg å spleise på det? Trenger musikk i campen
Vis hele sitatet...
Jeg kan fikse et eller annet med aux eller docking
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Noen som kunne tenke seg å printe ut Freaken og ta den med seg på Boom?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=224983
Da ser det ut som jeg også blir med, kommer til å være med TS og en annen kompis, så si ifra hvis det blir norgecamp =) Reiser btw et par dager før TS =)
ArbeidsledigProletar
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Da ser det ut som jeg også blir med, kommer til å være med TS og en annen kompis, så si ifra hvis det blir norgecamp =) Reiser btw et par dager før TS =)
Vis hele sitatet...
Til Lisboa da eller? Gjengen her blir å henge i Lisboa et par dager først
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Til Lisboa da eller? Gjengen her blir å henge i Lisboa et par dager først
Vis hele sitatet...
Ja, regner med det om det ikke blir billigere å komme seg dit fra Madrid. Sjekket prisene så var likt til Lisboa og Madrid, så regner med det.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Snakka nettopp med Geirgeirgeir på PM, å han og lucy in the sky tar samme fly som meg, så de henger seg på de å.
Vis hele sitatet...
da hokker vi opp via deg da, mener jeg lagra nr ditt her om dagen :P men har vært soppass loka i det siste så rop ut om jeg tar feil
Jeg og de jeg reiser sammen med har laget en gruppe på facebook for å samle info og samkjøre oss.
De som vil kan sende meg PM, så legger jeg dere til på facebook og inviterer til gruppen.
Tråden har gjort at jeg sterkt vurderer å dra dit selv.


Hvordan funker det å dra dit egentlig. Har dessverre ingen kompiser som har interresse av sånt? Så vet ikke om jeg blir bortkommen der.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Tråden har gjort at jeg sterkt vurderer å dra dit selv.


Hvordan funker det å dra dit egentlig. Har dessverre ingen kompiser som har interresse av sånt? Så vet ikke om jeg blir bortkommen der.
Vis hele sitatet...
Du finner flybilletter til Lisboa.
Også tar du boom-bussen derfra til festivalen. Ditto hjem igjen =)
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Tråden har gjort at jeg sterkt vurderer å dra dit selv.


Hvordan funker det å dra dit egentlig. Har dessverre ingen kompiser som har interresse av sånt? Så vet ikke om jeg blir bortkommen der.
Vis hele sitatet...
Drar du dit så får du nr mitt, vi møtes og det blir sykt det garanterer jeg! så lenge du har samme smak for hva som er sykt som meg og du ikke er et kynisk rasshøl da:P

Ellers så bestiller du billett hær!
Det kan være billigere med fly til Madrid enn Lisboa, men bussturen er kortere fra Lisboa.

Folk der nede er generelt greie folk, vi ble kjent med en på bussen i 2010 og hang med dem nesten hele festivalen. Det er en slags samling av folk som ruser seg og folk som drar dit for den alternative kulturen som er der, som for eks: Foredrag, Healing, Workshops, Filmer osv.

Jeg gjentar meg selv fra tidligere innlegg: føler du at det frister å dra, så dra! det kommer mest sannsynlig til å bli en opplevelse du aldri glemmer
Sist endret av bewaah; 3. juli 2012 kl. 03:01.
Sitat av bewaah Vis innlegg
Drar du dit så får du nr mitt, vi møtes og det blir sykt det garanterer jeg! så lenge du har samme smak for hva som er sykt som meg og du ikke er et kynisk rasshøl da:P

Ellers så bestiller du billett hær!
Det kan være billigere med fly til Madrid enn Lisboa, men bussturen er kortere fra Lisboa.

Folk der nede er generelt greie folk, vi ble kjent med en på bussen i 2010 og hang med dem nesten hele festivalen. Det er en slags samling av folk som ruser seg og folk som drar dit for den alternative kulturen som er der, som for eks: Foredrag, Healing, Workshops, Filmer osv.

Jeg gjentar meg selv fra tidligere innlegg: føler du at det frister å dra, så dra! det kommer mest sannsynlig til å bli en opplevelse du aldri glemmer
Vis hele sitatet...
Det høres veldig morsomt ut


Føler det er en slik ny opplevelse jeg tvil ha i livet mitt. Er litt i tvil om jeg drar ned ditt alene. Hvis det er noen andre som befinner seg i samme situasjon som meg og vil ta følge ned dit PM meg.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Det høres veldig morsomt ut


Føler det er en slik ny opplevelse jeg tvil ha i livet mitt. Er litt i tvil om jeg drar ned ditt alene. Hvis det er noen andre som befinner seg i samme situasjon som meg og vil ta følge ned dit PM meg.
Vis hele sitatet...
Hvor har du tenkt å fly fra da? Du kan sikkert henge deg på meg, Geirgeirgeir og lucy in the sky viss du flyr fra Gardermoen.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Hvor har du tenkt å fly fra da? Du kan sikkert henge deg på meg, Geirgeirgeir og lucy in the sky viss du flyr fra Gardermoen.
Vis hele sitatet...
Det er det samme

For min del er problemet er det å være der alene ikke er fordel for meg med tanke på at hvis det skulle skje noe hadde det vært fint å hatt noen å falle tilbake på
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Det er det samme

For min del er problemet er det å være der alene ikke er fordel for meg med tanke på at hvis det skulle skje noe hadde det vært fint å hatt noen å falle tilbake på
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være noe problem vettø, vi er mange freaks som skal ditt, så alene blir du ikke
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Det skal ikke være noe problem vettø, vi er mange freaks som skal ditt, så alene blir du ikke
Vis hele sitatet...
Akkurat ja! Hvis noe skulle skje så passer vi vel på hverandre
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Det er det samme

For min del er problemet er det å være der alene ikke er fordel for meg med tanke på at hvis det skulle skje noe hadde det vært fint å hatt noen å falle tilbake på
Vis hele sitatet...
Som Geirgeirgeir sa kan du alltid ha i bakhodet at du har mange meget erfarne, opplyste mennesker som kan passe litt på. Jeg er også en av dem!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Som Geirgeirgeir sa kan du alltid ha i bakhodet at du har mange meget erfarne, opplyste mennesker som kan passe litt på. Jeg er også en av dem!
Vis hele sitatet...
Setter pris på at dere er så omsorgsfulle

Det virker som det kan bli gøy dette her
Vet hvor jeg skal til neste år hvertfall! Høres helt konge ut.
Har null erfaring med psykadelika og droger, men ordner seg vel det.
Siste gang i år. Men Fins mange andre lignende festivaler da
ArbeidsledigProletar
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Vet hvor jeg skal til neste år hvertfall! Høres helt konge ut.
Har null erfaring med psykadelika og droger, men ordner seg vel det.
Vis hele sitatet...
Jess, er jo tilogmed telt for folk som "bæder" der, hvor frivillige tar seg av deg og hjelper deg "i land" igjen.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av ganesh Vis innlegg
Siste gang i år. Men Fins mange andre lignende festivaler da
Vis hele sitatet...
Har hørt flere steder at dette året er det siste, men er det bekreftet?
Hobby Filosof
Om dette er siste året begynner jeg og grine!
- Kan vel være noen som har mistforstått det at det er annen hvert år, og siden det da ikke er neste år tror de at det er siste i år?!!
Det er nå i alle fall Ozora og Burning man, da. Samt mange andre. Forstår frustrasjonen, dog.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Noen som er medlem på facebook-gruppen som Harald lagde som kan legge meg til?
Sist endret av twisted shroom; 5. juli 2012 kl. 00:43.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som er medlem på facebook-gruppen som Harald lagde som kan legge meg til?
Vis hele sitatet...
Sender deg en PM, legg meg til å putter jeg deg i gruppa
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som er medlem på facebook-gruppen som Harald lagde som kan legge meg til?
Vis hele sitatet...
Jeg var litt treig, men ser du har blitt invitert nå!
Hvis noen flere vil inviteres til gruppa, så får dere fyre avgårde en PM til meg, Geir, Lucy eller twisted så skal vi få invitert dere.

Gleder meg mer og mer for hver dag som går nå! =)
Har laget en spilleliste i forbindelse med BOOM som dere kan kose dere med hvis det er ønsket. http://open.spotify.com/user/wildhea...HjttD1HHduO1mV

Psychill, downtempo, ambient, psychedelic, psytrance, electronica, goa. Den kalles ikke Magic World uten grunn. Og listen kommer til å vokse!
Hvordan ligger dere an?
Mange fra Freak som skal på festivalen?
ArbeidsledigProletar
Lista er fin, men trenger no minimal techno.

Artig, noen Yggdrasillåter, han var på Boom i 2010, vi møtte han, men prata ikke med han.

Hva med å gjøre den lista, eller lage en ny samme type liste bare med "collaborative" satt på, så alle kan legge til litt? Det er litt fare for at lista sklir ut og blir litt for omfattende dog.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Har nå sendt PM til alle som skal være med og som kanskje skal være med. Viss det er noen jeg har glemt så bare send meg en PM eller post i tråden. Viss det er noen som har lyst å bli lagt til i facebook-gruppa vår, så er det bare å sende en PM til meg, harald25, GeirGeirGeir og Lucy In The Sky.

I den siste tiden har jeg blitt helt hektet på freaktreff, tiden går så fort å man rekker så vidt å si hei til alle før kvelden er over. Boom festival varer i 7 dager, så vi har god tid til å bli kjent med hverandre og knytte bånd, ikke bare som freaks men også som personene bak nicket. Dette er en perfekt annledning viss du altid har hatt lyst til å dra på freaktreff men aldri har fått sjangsen.

Siden dette ikke er et vanlig treff gjelder ikke freakforums regler, men jeg ber uansett om å ta med sunn fornuft, vanlig folkeskikk og godt humør .

Freaks som er bekreftet at kommer:

meg(twisted shroom)
harald25
bewaah
GeirGeirGeir
Batabusa
fancyTSC
Lucy In The Sky
Dr.Feelgood

Freaks som kommer, men som ikke skal være med på campen:

staM
Rottegift
Mr.Bukse

Freaks som kanskje skal være med/som jeg venter svar fra:

Noskool
siparlus
kn^tte
Mr Smoch
WhyNot!
happy owl
ganesh
Prompdompap
Naturgrønn

Til dere som skal være med, så gjerne send meg en PM med nummeret ditt så vi får kontakt med deg
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Lista er fin, men trenger no minimal techno.

Artig, noen Yggdrasillåter, han var på Boom i 2010, vi møtte han, men prata ikke med han.

Hva med å gjøre den lista, eller lage en ny samme type liste bare med "collaborative" satt på, så alle kan legge til litt? Det er litt fare for at lista sklir ut og blir litt for omfattende dog.
Vis hele sitatet...
Det skal gjøres noe med. Send gjerne forslag på PM! (det gjelder alle som har ønsker, i grunnen). Du har rett i at det kanskje kan bli litt omfattende men jeg har det i bakhodet.

Takk til Twisted Shroom som gjør en så god jobb med tråden.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Freaks som kanskje skal være med/som jeg venter svar fra:

Noskool
siparlus
kn^tte
Mr Smoch
WhyNot!
happy owl
ganesh
Prompdompap
Naturgrønn

Til dere som skal være med, så gjerne send meg en PM med nummeret ditt så vi får kontakt med deg
Vis hele sitatet...
Dompapen har klarsignal

Dette blir gøy
Jeg ble keen sjæl jeg nå...
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av redman Vis innlegg
Jeg ble keen sjæl jeg nå...
Vis hele sitatet...
Så bli med da!
Hohum, enda en nordmann som skal på boom her!
Snubla over dette forumet da jeg googla transport fra boom til ozora, måtte bare registere meg
Hvordan ser dere for dere at dagene vil forløpe seg der nede?

Det frister å ta turen ned, men er litt redd for at det blir for lite festing og alt for mye pseudovitenskap og sære greier istedenfor.
Foredrag om healing osv....
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Det frister å ta turen ned, men er litt redd for at det blir for lite festing og alt for mye pseudovitenskap og sære greier istedenfor.
Foredrag om healing osv....
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der, liker ikke de hippi foredragene noe særlig jeg heller, men lar ikke det stoppe meg fra å ha det morro, sikkert masse annet å gjøre der

Dette er første gang jeg er på psykedelisk festival så jeg vet ikke helt hva som er vanlig å gjøre, men regner med at det blir utforskning på dagen og festing på natta.

Kanksje noe som har vært der før vil si litt om det?
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan ser dere for dere at dagene vil forløpe seg der nede?

Det frister å ta turen ned, men er litt redd for at det blir for lite festing og alt for mye pseudovitenskap og sære greier istedenfor.
Foredrag om healing osv....
Vis hele sitatet...
I 2010 rakk jeg så vidt å se et foredrag, var alt for oppslukt med å chille'n med en spliff i varmen eller å gå rundt å se farger om natten
Musikken på mainstage varte fra sånn ca 09-10 til 06-07, dvs ca 2-3 timer med stillhet. Så det å finne noe annet enn foredrag osv er ikke noe problem, det er mer det at det er både en festival for de alternative som liker sånt, pluss en festival for de som liker psykediliske fester.

Det å være redd for at det blir for lite festing er ihvertfall ikke noe å tenke på! Jeg ville heller vært redd for å feste for mye mens man er dær
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Så bli med da!
Vis hele sitatet...
Jeg er på nippet til å bestille nå faktisk

Sitter igjen med noen spørsmål som håper noen kan hjelpe meg med først:

1: har en kamerat som har lyst til å være med, men kan bare noen dager, finnes det dagsbiletter?

2: Hvordan lader man telefon, dockingstasjon ol?

3: Kan noen si noe om den generelle kvaliteten på "varene" man får tak i der inne? -jeg har nemlig en en kompis i Lisboa som skaffer alt mulig av topp kvalitet. dette vurdes sterkt da jeg har vært på events før hvor alt har vært helt perfekt utenom dopet. Sykt antiklimaks! Er det verdt det, eller er risken stor ved å bli tatt ved inngangen? (for klarhetens skyld er dette det jeg ønsker å ha på festivalen: Sopp, MDMA, LSD, DMT, Ketamin og røykings. (tar med nitrobeholderen fra norge, satser på at man får kjøpt patroner som passer i lisboa.)

4: Klær. Bør man tilpasse klesstilen til mer hippievenlig, eller er det samme hva man har på seg?

Takker for svar
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av redman Vis innlegg
Jeg er på nippet til å bestille nå faktisk

Sitter igjen med noen spørsmål som håper noen kan hjelpe meg med først:

1: har en kamerat som har lyst til å være med, men kan bare noen dager, finnes det dagsbiletter?

2: Hvordan lader man telefon, dockingstasjon ol?

3: Kan noen si noe om den generelle kvaliteten på "varene" man får tak i der inne? -jeg har nemlig en en kompis i Lisboa som skaffer alt mulig av topp kvalitet. dette vurdes sterkt da jeg har vært på events før hvor alt har vært helt perfekt utenom dopet. Sykt antiklimaks! Er det verdt det, eller er risken stor ved å bli tatt ved inngangen? (for klarhetens skyld er dette det jeg ønsker å ha på festivalen: Sopp, MDMA, LSD, DMT, Ketamin og røykings. (tar med nitrobeholderen fra norge, satser på at man får kjøpt patroner som passer i lisboa.)

4: Klær. Bør man tilpasse klesstilen til mer hippievenlig, eller er det samme hva man har på seg?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
1: Nei, det finnes ikke dagsbilletter
2: Vet ikke om det var i denne tråden eller en annen, men jeg tror det skal være ladestasjoner for de fleste typer telefoner der. Jeg har likevel tenkt til å ta med meg en solcellelader
3: Kvaliteten på varene vet jeg ingenting om, men hvis du skal ta med noe fra kontakten din i Lisboa så kan du godt få lov til å ta med litt til meg også
4: Regner med at de fleste kommer til å gå i hippieklær, ihvertfall jeg, men det gjør jeg alltid da tviler på at det skulle være noe galt i å kle seg normalt hvis man foretrekker det
Kvaliteten er garantert topp. Mye bedre en alt her hjemme. Ikke noen grunn til og ta med seg noe. Fult av utvalg og sikkert noen gater der du kan velge mellom diverse. Det florerer over av "varer" der..
Sitat av redman Vis innlegg
Jeg er på nippet til å bestille nå faktisk

Sitter igjen med noen spørsmål som håper noen kan hjelpe meg med først:

1: har en kamerat som har lyst til å være med, men kan bare noen dager, finnes det dagsbiletter?

2: Hvordan lader man telefon, dockingstasjon ol?

3: Kan noen si noe om den generelle kvaliteten på "varene" man får tak i der inne? -jeg har nemlig en en kompis i Lisboa som skaffer alt mulig av topp kvalitet. dette vurdes sterkt da jeg har vært på events før hvor alt har vært helt perfekt utenom dopet. Sykt antiklimaks! Er det verdt det, eller er risken stor ved å bli tatt ved inngangen? (for klarhetens skyld er dette det jeg ønsker å ha på festivalen: Sopp, MDMA, LSD, DMT, Ketamin og røykings. (tar med nitrobeholderen fra norge, satser på at man får kjøpt patroner som passer i lisboa.)

4: Klær. Bør man tilpasse klesstilen til mer hippievenlig, eller er det samme hva man har på seg?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
2: I 2010 var det ladestasjoner så regner med det er det i år også. Men tar selv med solcelle lader så jeg slipper å stå å vente på at den skal bli ladet opp.

3: Kvaliteten er en del bedre enn i norge og du finner mer enn nokk av div substanser som nevnt tidligere i tråden. Tar du buss er det stor sansynlighet til å bli stoppet på vei til festivalen, hvordan det er for de som kjører er jeg usikker på.
Ble tilbytt alt av det du nevner utenom dmt i 2010.

4: Vær deg selv, det er en del vanligkledde folk der også selv om flertallet ser ganske hippie ut :P
ArbeidsledigProletar
REttelse Bever, vi ble tilbudt DMT på siste dag av våre skotske venner.

Klær? Jeg er en usofistikert stoner med tilhørende usofistikert klesstil, kommer ikke til å legge mye arbeid i valg av klær. (men flesteparten der er nok ganske "hippie" i klesstilen).
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Helvette, skulle ikke lest denne tråden. Fikk svære, svære sommerfugler i magen....må se filmen nå.

Hadde gåsehud gjennom hele filmen, følte på en fantastisk energi og det kom til og med noen tårer. Vil ikke definere tårene som noe, de bare kom og det føltes sinnsykt godt.

Den energien jeg følte på er den energien jeg vil utstråle, da jeg ofte føler meg helt død, og kanskje litt kynisk innvendig. Har ofte 'døde' øyne, bortsett fra når jeg føler på den energien. Hadde aldri trodd det fantes noe slikt som den festivalen i denne verden, jeg vil ta del i og bidra til den energien og la den bli meg, uten å snu tilbake.

Har noen viktige avgjørelser jeg må ta i løpet av de neste par ukene så blir et kanskje fra meg inntil jeg vet mer. Felles meditasjon er noe jeg har villet ta del i lenge, forhåpentligvis og med litt målrettet jobbing så kan dette skje i August, i freagin Portugal. Er så vidt jeg greier fordøye at dette faktisk er, 'virkelig'.

Å dævven, er jo bare 15 dager til jo....
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Hei folkens, meget mulig at både jeg og min bror joiner, sjekker flybilletter nå. Kan noen si noe om sånn ca hvor mye lommepenger man trenger der for mat og drikke?( ikke alkohol, vet ikke om det serveres der en gang?)

Vi er greie og rolige personer bare så det er sagt

Prøver finne ut av når afterboomen er, leser på sidene dems men står så mye forskjellig. Noen som skal på afterboomen også, og når er den?
ArbeidsledigProletar
Uhm, det spørs på hva du har lyst til å spise det. Du kan spise ganske rimelig om du har med mat fra vanlige butikker, er et "cooking area". Kan ikke gi et nøyaktig estimat da jeg ikke husker hvor mye jeg har brukt. 10 juro i mat dagen skulle holde lenge, da får du to pizzaer av ok størrelse, vann kan du drikke gratis om du tåler litt klorsmak (om ikke så er det 1 juro for 0,5l flaskevann, blir fort ganske

Og det serveres øl og rusbrus.

Denne freak-campen mangler organisasjon, den burde jo ha en presenning for skygge om man skal sitte i campen på dagen, dessuten er det tvilsomt at alle får skygge fra et tre om alle skal være samlet, og til slutt, vi kommer jo alle ganske spredt tidsmessig og det kan bli vanskelig å "holde" av plass for de som kommer tidlig, så de som kommer må enten vente med å finne campeplass eller håpe på at det ikke blir fullt i rundt det som da blir de første teltene i freak-campen.
Sist endret av Batabusa; 13. juli 2012 kl. 13:38. Grunn: LOK
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Takker, det hørtes veldig greit ut prismessig. Blir nok å teste en del av den 'new-age' maten da. When in Rome.

Aaah, joda, der fant jeg datoen for afterboomen.

Noen som har noe erfaring med after-boomen, hadde en her som lurte på om han kunne trippe der el om det var litt 'forbudt'?

YES, billett blir bestillt i begynnelsen av kommende uke, om ikke lynet skulle treffe meg elns. Grugleder meg, sinnsykt mange mennesker og inntrykk man må fordøye. Småskummelt.

Ser ut til at jeg blir fom.27juli- tom.8aug....
Mulighet for å komme in i FB gruppa ?

Kjenner sommerfulger i magen nå. Bare 13 dager til avreise
Sist endret av Prompdompap; 14. juli 2012 kl. 12:31.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
I feel ya! Er nesten bare det jeg greier tenke på for tiden.