Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 967
Trenger et brennerprogram for å brenne ut .iso filer og liveCD.
Er dritlenge siden jeg brente noesomhelst og da brukte jeg Nero, men den var selvsagt utgått på dato. Orker ikke finne crack til nero.

Enkle ting som å brenne ut iso filer og liveCD som skal brukes til boot må vel de fleste klare? Om noen har tips om gratis brennerprogram som ikke er stappefult av *hacker*cracker*spyware*dritt* så kom gjerne med tips.


Siden jeg så godt som aldri bruker brennerprogramvare så kan det godt være trail-versjoner sålenge de lar meg brenne ut CD og DVD.
Sist endret av random67489; 4. april 2012 kl. 11:22.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Under Windows har jeg tidligere bruke CDBurnerXP, og det har for meg fungert helt tilfredsstillende. Men med det sagt, dersom du kjører Windows 7 er det allerede innebygd brennefunksjonalitet for ISO-filer.
Som kommandør |d13m0b påpeker kan du bruke CDBurnerXP, eller ImgBurn etter egen erfaring.

Du kan finne gratisprogrammer som gjør denne jobben på filehippo.com
Takk CDBurnerXP fungerte bra.
Iso brent.
Sist endret av random67489; 4. april 2012 kl. 11:44.