Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1223
Hallo hall hallo!
Egeenz her.

Ja, idag så fant jeg ut noe skikkelig kult, neida.
Tittelen sier det meste... Det jeg tenker på er at ingame på spill osv, der man har en command på f.eks f2, så må jeg trykke fn+f2 ellers blir brightness'n på pcen nedgradert. Noen som vet om noe man kan gjøre for å forandre dette? Altså, trykke fn+f2 for å negradere brightness, og bare f2 ingame for å gjøre disse commandsa.
TAKK PÅ FORHÅND!
REP TIL DE SOM HJELPER
5€ til de som hjelper meg med probelmet.
Er det bærbar det er snakk om? Sjekk styringsprogramvaren eller BIOS.
Trådstarter
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Er det bærbar det er snakk om? Sjekk styringsprogramvaren eller BIOS.
Vis hele sitatet...
jes, er bærbar.

Kan du være så snill og bruke litt mindre avanserte ord.. Hva er styringsprogramvaren / bios? Komme med en toturial, video elnoe?
Hva slags merke og modell er det? Lettere å hjelpe hvis vi vet det.
King Of Nipples
0rgasmatr0n's Avatar
etter et kjapt googlesøk fikk jeg frem at man kunne bruke dette: http://sharpkeys.codeplex.com/
til å remappe f2 tasten.
Som regel kan man velge i BIOS om ett trykk på F2 skal virke som F2 eller FN+F2. Se under "advanced" fanen i BIOS og kikk etter "Function key behavior" eller noe i den duren. Endre parameter til noe som tilfredsstiller dine ønsker.
Trådstarter
Yesyes guta, har fiksa det. Gikk inn i bios og leka meg litt der. For dere som ser hva jeg skriver nå, og har samme problem. Så bare se på kommentarene til GoodKat. Om dere fortsatt ikke skjønner, kan dere evt kontakte meg. Lettest å få kontakt med meg over "Steam". add : Egeenz, eller www.steamcommunity.com/groups/ecoa så ser dere "admin" og adder han, altså, Egeenz,
Linken til 0rgasmatr0n er også fin, kan forandre funksjonene på alle taster
Det er ikke num-lock som er aktivert?

Fn+F2 skal være kommando for din laptop, men med numlock aktivert vil Fn funksjonen være reversert.