Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 540
Hei allesammen!

Etter å ha formatert datan og aktivert windows med koden som er klistret på så kommer det opp "Dette nettverket bruker allerede det her navnet" Det gjør att jeg ikke kan validere windows.

Er ikke alt på dataen sletta etter en formatering?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det kan hende at nettverket ditt husker navnet på maskinen tidligere, så derfor får du denne meldingen. Prøv å sett et annet navn?
Men jeg tror at pga. det så kan jeg ikke logge in på internetbanken som det heter i Sverige. Det kommer fram i firefox att det ikke er trygt å logge inn og att jeg må bekrefte sertfikatet for å gå videre. Det står også litt lengre opp att man ikke trenger å gjøre det for å logge inn på en internetbank
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Datamaskin navnet ditt har ikke noe med nettbanken eller serlig noe på internet å gjøre.. Det er bare hva nettverket du er på og andre datamaskiner som indentifiserer maskinen som leser dette. Så det spiller absolutt ikke noen rolle hva du kaller den.
Vet du hvorfor det kommer opp? Det burde ikke være noe virus igjen på dataen etter formateringen?

Etter å ha lastet ned Winodws Media player så må man validere at man har orginal windows, men det kommer opp att min ikke er gyldig ettersom den blir brukt på en annen data. Hvordan kan man løse det her problemet?