Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 898
The Nerdrager
Får opp "USB Device not recognized på min PC når jeg kobler i PS3 kontrolleren via USB.
Den fungerte igår, før jeg ga den til lillebroren min for han skulle bruke den for natten. Men nå som jeg har hentet kontrolleren igjenn, så får jeg opp "Usb device not recognized".

Har prøvd forskjellige USB ports, har prøvd å ta en reset på kontrollen. Har slått av og tatt strømmen på PS3'n sånn at bluetooth ikke skal komme i veien.

Da spør jeg dere freaks, er det noen som har en løsning eller har hatt samme problemet?
Prøvd en annen USB-kabel? Kan hende broren din har dratt i den litt for hardt og ødelagt den, ellerno'.
The Nerdrager
Trådstarter
Han kjørte via bluetooth, så USB kabelen har vært i min maskin hele tiden :S
Prøvd å reinstallere drivere?
The Nerdrager
Trådstarter
Fant ut at USB kabelen jeg hadde brukt hadde falt oppi en salatskål og den så nokså ødelagt ut. Testet med en mye mindre kabel.. Og den funket. Så nå må jeg kjøpe meg en ny kabel til det. Da jeg ikke har lyst til å sitte med hendene mine 30 cm fra maskinen.