Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2981
Er med i en forening og vi pusser opp et lokale. Rommet er ca 4,5 m bredt og 8 meter langt.
Vi tenker å ha prosjektør i taket rettet mot den ene kortveggen. Vi ønsker å legge skjult anlegg så langt det er mulig.Veggene er revet så vi har alle muligheter for å legge rør mm. Det blir fast tak, så det er vanskelig å trekke mer etterpå.

Trenger litt tips om plassering og valg av utstyr.

Rommet er tenkt som møterom, men det hadde vært hyggelig å kunne samle medlemmer for å se en film. Mao ok kvalitet på lyd og bilde, men det er ikke en hjemmekino i superduperklassen vi bygger.

- Forslag på prosjektor eller ting vi må tenke på ved valg av prosjektør?
- Hvor langt fra lerret ville dere ha klargjort for prosjektør? Vi har nok ikke fått valgt projektør før vi kler igjen tak og vegg.
- Hvilke kabler trenger vi til en prosjektør i taket? HDMI? nettverkskabel?
Her tenker jeg kanskje bare få lagt et litt større rør så jeg kan trekke bare vanlig HDMI kabel rett igjenom.
- Hva trenger vi av høytalere og hvor ville dere ha trekt rør for høytalere? Tenker vi kanskje må trekke rør fra prosjektør til hver side av lerret som minimum.
- er det noe helt annet jeg ikke har tenkt på?